Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To mu asi nepomůže, to jsou hodiny. Sundej dekl a vyfoť štítek na bufíku.
čtv pro 11, 2014 8:36 pm

bufikar
Příspěvky: 63
Registrován: pon dub 30, 2012 6:16 pm
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

pro vodic216
Tak podle tech hodin tam mas EBRA. Ten kod 15 neni pro WEBASTO,ale pro EBRA. 15.neni o nedostatku nafty,ale zablokovani z duvodu nekolikereho prehrati. Kdyby se to blokloo od mnoha neuspesnych startu,tak tam bude kod 50.
pát pro 12, 2014 11:09 pm

aresx700
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 04, 2013 8:37 pm
Bydliště: Ostrava

eberspracher k prodeji.

Příspěvek

Mel bych jeden eberspracher k prodeji navic. 24V, 24kw výkon, je z Karosy co šla do šrotu. Na ceně se dohodnem, plus minus 1000kč. Jede v pohodě. Mam případně i nějaké dva starší asi PAL cca 20 let zachovale, ty žerou všechno a poruchy neznaji, žádná podelana elektronika.
úte pro 16, 2014 12:43 pm

vláďa háček
Příspěvky: 256
Registrován: stř bře 09, 2011 8:56 pm
Bydliště: Přelouč

Příspěvek

ty v.le...kdo vymyslel Ateso,...namontoval bych mu ho do baráku ať si užije...nevíte někdo,co znamenají chybové kódy E40, a E15?
sob pro 27, 2014 11:22 am

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Máme ho v jednom autě a každý rok minimálně 1x servis :roll: většinou bývá ucpaný nebo propálený kotel...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob pro 27, 2014 10:35 pm

Kony15
Příspěvky: 425
Registrován: pát úno 20, 2009 8:15 pm

Příspěvek

E:15 - řídící přístroj nedostává příkazy od
spínacích hodin
E:16 - příliš vysoká teplota topného vzduchu
E:21 - odpojení od napájecího napětí
E:40 - spínací hodiny nedostávají příkazy od
řídícího přístroj

http://breezeservice.webnode.cz/dokumenty/ najdeš celý manual tady - Dokumentace pro staré topení BREEZE a WIND
1/ návod - spínací hodiny
2/ návod - ruční ovládání



omrkni drátky vedoucí od hodin já je tam měl jednou přerušené... jinak ateso neopravíš.... mně nešlo koupil sem nové čidla a žhavičku a ještě cosi a složil a zase nešlo... tak sem to zas rozdělal že ty díly vrátím a ateso vyhodím...seskládal sem to ze starých dílu co puvodně nešly a ejhle topení jelo...
ned pro 28, 2014 6:04 pm

vláďa háček
Příspěvky: 256
Registrován: stř bře 09, 2011 8:56 pm
Bydliště: Přelouč

Příspěvek

Kony 15.. moc díky,takže pravděpodobně chyba ve vedení...jak to už bývá :lol: Mám ho dole v kabině podvozku u AD25,takže bych to ani moc neřešil,páč je tam ještě oleják,,,jenže když už stojíš 6 týden na jedný stavbě,a ráno je to omrzlý,tak to na volnoběh olejákem neohřeju :lol: . Takže ještě jednou...DÍKY!
ned pro 28, 2014 6:36 pm

bufikar
Příspěvky: 63
Registrován: pon dub 30, 2012 6:16 pm
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No,jestli to mas pod kabinou,tak se tem problemum nedivim.To vsechny spoje jsou venku a tem konektorum dava pekne zabrat.Pak staci nepatrna oxidace a je na nekonecne potize zadelano. Kdybys to nerozchodil,tak dej vedet.Starsi bufik se zarukou 4 roky se na poridit za 10 + DPH.
ned pro 28, 2014 10:21 pm

vláďa háček
Příspěvky: 256
Registrován: stř bře 09, 2011 8:56 pm
Bydliště: Přelouč

Příspěvek

nee,je schovanej,ven je vyvedený jen výfuk,...kabeláž a topení je za izolovanou maskou. Dneska jsem rozebral-rozpojil konektory,vyčistil,prostříkl WDčkem (...páč nic jinýho jsem po ruce neměl :cry: )...a v poho,žádný Éčka se nekonaly,tak to snad dá na chvíli pokoj. přesto jsem odpo vyprudil šéfa,že to Ateso stojí za h.vno,ať začne přemejšlet :P
pon pro 29, 2014 10:07 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Ateso je hnus,sám jsem ho měl a je to jedna velká porucha... Mě vždy blbly kabely od hodin k bufíku,měl jsem špatný kontakt v tom velkém hranatém konektoru za hodinami,ten doporučuju nahradit nějakou svorkovnicí nebo nacvakat napřímo na dutinky,tam se to uklepává a pak to hází chyby :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte pro 30, 2014 12:58 am

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Ateso nám člověk u kterého děláme nez. topení odmítl opravovat že je to nesmysl a vyplatí se koupit jiné, bezporuchové topení ;-)
Podle mě už je jednodušší tohle řešení než se drbat s Atesem :-)


Obrázek
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
stř pro 31, 2014 9:12 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D Chudák Volvo......
TTN
stř pro 31, 2014 9:29 pm

beedrocka
Příspěvky: 7
Registrován: pon pro 08, 2014 2:56 pm
Bydliště: Praha/Nůsle

Příspěvek

dobré řešení pro rusy .... kdybych to udělala doma asi by mě manžel zastřelil.... 8)
pon led 05, 2015 4:13 pm

Uživatelský avatar
Fojcek
Příspěvky: 770
Registrován: úte zář 23, 2008 9:27 pm
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

Bufikar: Mám na tebe technický dotaz. U ebra D2 airtronic mi shořel ventilátor. Jeden napájecí kabel ventilátoru se úplně upálil. Má cenu kupovat nový ventilátor? Ptám se z toho důvodu, jestli tuhle závadu přežije řídící jednotka, páč kupovat ventilátor a jednotku do 10 let starého topení mě nepřijde úplně rentabilní. Vím, že nemůžeš vědět takhle na dálku, ale ptám se, jestli nemáš s touto záležitostí nějaké zkušenosti. Děkuji
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
sob led 10, 2015 5:24 pm

iveco
Příspěvky: 422
Registrován: stř lis 25, 2009 10:02 pm
Bydliště: Rožmitál

Příspěvek

Mám taky dotaz na bufikaře.
Mám ateso zlobilo při zapínání někdy naskočilo na podruhé a ted v pátek už vůbec po přečtení těchto stránek jsem vyjmul svíčku a vyčistil ji i vnitřek bylo to plné bordelu.Ted topení jede ale jak dlouho?četl jsem tu také o sítku které by asi bylo třeba vyměnit.Je to nutné když ted jede a případně kde ho sehnat? A další dotaz v sevisní knize jsem se dočetl o dvou možnostech provozu topení na výkon a na teplotu přehozením nějakého bazmeku v ovladači.Je vhodné to přehodit na tu teplotu aby vypínalo když je natopeno?Díky za odpověd.
sob led 10, 2015 8:37 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů