Stránka 30 z 32

Napsal: pon srp 15, 2016 12:57 pm
od motor-head
Tak nevím Vašek. S tím novým autem. Teď jezdím s M.B. Antos najeto 65000km. A už se dělalo servo řízení, tyčky řízení no a dnes výměna brzdiče přívěsu. A to máme 3 kusy M.B. a dnes jsme tam stály 2. ze 3. A to jsou nejnovější auta na firmě. A jak říká M.Z. Měl jsem Mana TGA 18.430, 10 let. Najeto 700000km. Vše původní motor ,vstřiky, spojka, servo javascript:emoticon(':D') ale zbytek stál za prd. Uhnilo pár trubek nějaká elektronika, vzduch. A už jsem byl rád že na mě 10km nic nesvítí nebo nehlásí nějakou poruchu. Ale auto jezdí do dnes u nás.

Napsal: pon srp 15, 2016 1:38 pm
od pučanges
jo tak me to slo taky nastartovat normalne a vzdycky sem se vratil, ale poslat takovy auto 1300 km do sveta a jeste za more je myslim ruleta docela, kolem baraku na vnitru bo kousek za hranicev tom problem nevidim, ale pres 2 zeme?

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: úte dub 17, 2018 10:11 pm
od M.Z.
ObrázekObrázekObrázek

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát dub 27, 2018 6:55 am
od jozin
M.Z-mas tam nedostatky :D Ty kola nemaji lesk,zniceno nejakou chemii?Blatnik na zadni naprave ti chyta o naves,ze je cerny nenalakovany?

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát dub 27, 2018 2:20 pm
od M.Z.
:oops: nevím, nijak extra je neleštíme, jen se myjou. Takhle mi to doporučili ve Scanii, kdyby se musely někdy sundávat.

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: čtv bře 28, 2019 8:08 pm
od M.Z.
Tak jsem zase trochu vybíral a vybral dobře. Jezdí se s tím moc fajn. I plné naložený nedělá vůbec ale vůbec nic a je stabilní.


Obrázek[/url[url=https://postimg.cc/K4Pgwmjv]ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 9:21 am
od ATW service
M.Z.: Pěkné, i cena celkem přívětivá... To už má brzdy na vzduch, že? Kolik stojí to dostat přes louži?

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 12:20 pm
od Mr.Desolator
Paráda :D

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 12:54 pm
od M.Z.
Brzdy jsou elektrické, souprava se homologuje jako celek. Dopravu nevím, ale je to přes 100000,-
Já to všechno nechal na firmě Unitesta s.r.o. nikdo jiný mi nedokázal návěs zajistit. Tahá se s tím úplně jinak a i když mám zapojený běžný vlek na kouli, tak ta jízda je jak na polštářku. Tohle EU hopsadla pickupy neumí.

Ceny vleku v Americe jsou super, ale bohužel doprava a legalizace je fakt mastná a dělá více než 50% ceny. Kdo by si to uměl vyběhat sám, tak ušetří, ale evidentně to nebude sranda, protože velcí dovozci amerik (Simix, Impexta, AutoOutlet) si s tím vůbec nevěděli rady.

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 5:21 pm
od sof
Elektricke brzdy- ako to funguje?

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 5:50 pm
od M.Z.
Jsou to bubnove brzdy. V bubnu je magnet který působí na pakny. Velice zjednodusene řečeno ale funguje to.

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 7:02 pm
od Vejr
to se divím, že ti ty elektrické brzdy zhomologovali. Dřív o tom nechtěli ani slyšet. O jednom podobném návěsu vím, brzdy se předělávali složitě na vzduchové. Nevím kde dneska skončil, měl ho jeden bazarista od Znojma ale moc s tím nejezdil. Ramka v benzínu je docela hladová

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 8:18 pm
od ATW service
M.Z.: Tak ten dovoz docela darda, ale v ceně celé soupravy už to není až takovej ranec. :-)
Ten, kdo "ameriky" nemusí by si asi koupil malej 12t tahač a jednonápravovej podval, už kvůli mýtu. Koukal jsem na youtube, na ty elektrické brzdy, je to zajímavé řešení. Jen se mi zdá, že bude komplikované seřídit brzdný účinek na jednotlivých nápravách, pokud tedy není řízeno každé kolo zvlášť a to asi není... A není mi jasné, co řídí tu voltáž na elektromagnetech a podle čeho... Jak dlouho vydrží magnety to "broušení" o buben? Není to hlučné?
Dle fotek se asi budou muset ještě před další STK udělat malé úpravy. Jinak jistě by šlo dovézt tyhle věci i přes jiného, benevolentnějšího člena EU, např. Německo. Třeba teď jsem poprvé snižoval celkovou hmotnost při dovozu u Atega z 13,5t na 12t a překvapilo mě, jaký to mělo hladký průběh. U nás neřešitelné...

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: pát bře 29, 2019 8:53 pm
od M.Z.
Doprava byla jen za ten vlek, auto nevím, to měl dealer na skladě. Čekám na techničák, homologace je hotová. Seřízení probíhá, jako na běžném návěsu, kontrolovali jsme si to po dovozu sami.Hlučné to není vůbec, spíš řinčí oka a nájezdy, to musíme doladit.
Pokud nejezdíš na fakturaci, mýto neplatíš. Je to do celkové hmotnosti soupravy 7,5t. Auto je do 3,5t, kdybych měl platit mýto, tak bych do toho nešel. Já to budu užívat vesměs pro převoz sportovních aut na okruh.

Jinak, co se týče spotřeby, tak s návěsem se hýbe okolo 21l benzínu, ale hodně šoustek a kopců, po dálnici tak 19l. Běžný valník, nebo přepravník aut 13-16l. Dnes jsem měl na valníku 1100kg těžkou lžíci z bagru, natankoval jsem E85 a jel za 19l.
Jinak auto je V8, 10st. automat sériový výkon cca 400k, po lehčí úpravě okolo 450k (možná půjdu do kompresoru 700k :lol: ) suchá poh. hmotnost auta 2208kg, nádrž 136l.

Re: výběr tahače a podvalu

Napsal: sob bře 30, 2019 8:46 am
od ATW service
M.Z.: Ach táák. Já myslel, že podval je ta 14000 lb. verze (ca. 6300kg) celkové hmotnosti, a že F-ko bude větší než 150... Zmátl mne i náklad v podobě dodávky a pick-upa (ca. 3300kg?). Jinak souvislost fakturace a mýta nechápu, nemyslel si spíš fakturaci a tachograf?