Stránka 1 z 1

zavdušněná palivová soustava Cas K24 Liaz

Napsal: stř bře 30, 2016 2:49 pm
od velitel510
ahoj

U naší cisterny máme problém, furt se nám zavdušňuje palivová soustava. Vyměnili jsme hadici k nádrži až k ruční pumpičce i daly novou jehlu do nádrže na nasávání paliva ale nemělo to žádný účinek, při volnoběhu jde z nádrže krásně čisté palivo bez bublinek ale když přidáme plyn tak najednou palivo samá bublina. už si nevíme rady čím by to mohlo být. při jízdě žádný problém akorát přistartu furt musíme pumovat ruční pumpičkou

díky za radu

Napsal: stř bře 30, 2016 3:17 pm
od Ivan Hofman
Nemáte prohlou dosedací plochu u skleničky ?

Napsal: stř bře 30, 2016 3:25 pm
od velitel510
sklenička a pumpička je v pořádku na to jsme koukaly, jde nám právě vzduch z nádrže při větších otáčkách, marely jsou taky nový

Napsal: stř bře 30, 2016 7:15 pm
od casper4252
velitel510- omlouvám se a nemysli si že jsem blbec, ale blbá otázka jak jsi poznal že vzduch jde z nádrže? Dal jsi tam průhlednou hadici? Tam na výběr moc není. Zkoušeli jste dotažení holendrů, okroužky, nemusí nafta kapat jen přisávad u liazky běžná věc že se něco povolí a přisává vzduch.

Napsal: stř bře 30, 2016 7:31 pm
od Ivan Hofman
Jestli opravdu myslýš že to je na přívodu tak ho komlet vyndej , zacpi, natlakuj a uvidíš. Bublinky ve sleničce jsou pořád , u liazky to bublalo pořád. Přetlakovej ventil máš v pořadku ? Co to jsou ty marely ? ( těsnění)?

Napsal: stř bře 30, 2016 7:35 pm
od casper4252
Ivan Hofman - ventilek na čerpadle jsem chtěl poradit pak, ale pokud nekontrolovali klíčem spoje až po čerpadlo je to zbytečné. Ještě gumička pod sklinkou taky může přisávat. U ERŤÁKA jsme chvíli jezdili i bez ní na úkor toho častého pumpování

Napsal: stř bře 30, 2016 7:54 pm
od Chrásta Jiří
Stačí aby se pootočila sklenička na průtokáči a bude Ti to dělat bordel nebo skříplí těsnění skleničky.Přejdi všchny spoje.Bublat Ti vždycky ve skleničce trochu bude.

Napsal: čtv bře 31, 2016 12:59 pm
od velitel510
ok zkusíme to projít co jste poradily a uvidíme. Jinak jak jsi správně řekl tak jsme tam měly průhlednou hadici hned za nádrží. zatím díky

Napsal: čtv bře 31, 2016 10:33 pm
od milan.p
U Avie mě hodně potrápila malá prasklinka v sací trubce v nádrži.

Napsal: ned srp 21, 2016 9:12 pm
od David29
Tak trochu offtopic, ale je kravina kvůli tomu zakládat nový vlákno.
Jedná se o T815 - vozidlo se vrátilo s únikem nafty a kouřem za kabinou. Pohledem bylo jasný, že z toho teče nafta někam na vejfukový potrubí, svody.

No nic, kabina dole, sundal jsem dekl, nahodím to at vidím kde to teče - teče (přímo stříká) to v místě, kde se trubky sebe dotýkají (u těch stahovaček). Zajímá mě, jestli je tohle normální? Nějak se mi nezdá, že by soudruzi v NP Tatra Kopřivnice udělali takovouhle chujovinu. Dokonce se ty trubky sebe dotýkají na dvou místech...

Jinak pásek se nevšímejte, tím jsem jen označil ty trubky co jsou na výměnu


Obrázek

Napsal: pon srp 22, 2016 3:57 pm
od Mechoš
Samozřejmě dotýkat se nemají, při předchozích opravách asi někdo nedal pozor. Stačí ty trubky trochu přihnout a dodat držáky

Napsal: pon srp 22, 2016 10:14 pm
od PETR1
jednou jsem měl podobný problém na Karose,trápil jsem se s tím celou noc až mi čerpadlář poradil ať vyměním dopravní pumpu.No trefil se.Při zvýšení otáček neudělalo potřebný tlak a vypadalo to jako že se to zavzdušnuje.

Napsal: úte srp 23, 2016 2:14 pm
od Čonkin
Tady je prasklý držák/rozpěrka, co drží trubky od sebe. A nedávno nám měnili palivovou hadici, která na tu trubku od čerpadla navazuje.
Takže jak s tím verglili, trubky se o sebe opřely, plechy nad čerpadlem nikdo nesundal, aby to zkontroloval a bylo to.....

Obrázek

P.S. Trubky máš vyndané na PP kole :wink: .

Napsal: úte srp 23, 2016 9:44 pm
od David29
Aha, tak tím je to vysvětleno. Takže má slova "servis za to nemůže, pod deklem vůbec nebyli" byla blbost - může :-D

Možná by nebylo od věci se jim s tím ozvat...