Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
David29
Ale to byla reakce na Tebe. To, že na těch autech nemají Italové takový podíl, jako jiné státy přeci znamená, že nenesou absolutní podíl na vlastnostech stroje. Vždycky se usmívám, když čtu, nebo slyším nějaká klišé a že jsou jich internety plné. Respektive; moudro abys pohledal.
A ještě mi nejde na rozum, jak to myslíš s tím podmiňovacím způsobem; já Ti rozumím takto: pokud by se můj první příspěvek týkal jiného příspěvku v tomto vlákně (jakože se týká), tak sem nepatří a nemá tu co dělat. Ale pokud by se byl býval nějakého příspěvku z tohoto vlákna netýkal, tak sem patří. Tedy dle Tebe. Mě to nedává logiku.
A abych tu dnes nebyl jenom na hádání; Scania L s miliónem-dolévání 3l oleje na Pamplona a zpět a přišla mi zevnitř moc malá, na to jak je Topline zvenku velká. Málo brzdila a když jsem měl ve čtyřistalitrové nádrži stopadesát litrů, tak byla štondt nasát v kopci vzduch. Ty denní boudy se mi také zdají menší proti jiným náklaďákům. A na několika L Topline zhruba na půl miliónu urvaný brzdič. Ale zase; když uděláš Scanii tuňáka, tak žádné jiné otuněné auto nebude vypadat tak hezky. K Ivecům nemám co napsat, protože o nich nic nevím (kromě toho, co se o nich povídá a píše).
Pro Tebe, Pavle to chce, abys se v každém tom autě kousek svezl a budeš vědět. Podle mne Tvé pracovní nájezdy nebudou vysoké tak, abys řešil techniku a myslím si, že je spíš na místě řešit pohodlí a jak to auto vyhovuje jako pracovní vercajk. A když Ti někdo, kdo s těmi auty v pracovních verzích jezdí, řekne jejich hlavní neduhy.
A měchy na zadku jsou dobrý, 4x4 je dobré (od Iveca asi opravdu dobré, vždyť to dělají roky pro vojáky) a bez klimy a neodpérované boudy jsem si myslel, že se naposledy prodávaly Avie.
A ještě mi nejde na rozum, jak to myslíš s tím podmiňovacím způsobem; já Ti rozumím takto: pokud by se můj první příspěvek týkal jiného příspěvku v tomto vlákně (jakože se týká), tak sem nepatří a nemá tu co dělat. Ale pokud by se byl býval nějakého příspěvku z tohoto vlákna netýkal, tak sem patří. Tedy dle Tebe. Mě to nedává logiku.
A abych tu dnes nebyl jenom na hádání; Scania L s miliónem-dolévání 3l oleje na Pamplona a zpět a přišla mi zevnitř moc malá, na to jak je Topline zvenku velká. Málo brzdila a když jsem měl ve čtyřistalitrové nádrži stopadesát litrů, tak byla štondt nasát v kopci vzduch. Ty denní boudy se mi také zdají menší proti jiným náklaďákům. A na několika L Topline zhruba na půl miliónu urvaný brzdič. Ale zase; když uděláš Scanii tuňáka, tak žádné jiné otuněné auto nebude vypadat tak hezky. K Ivecům nemám co napsat, protože o nich nic nevím (kromě toho, co se o nich povídá a píše).
Pro Tebe, Pavle to chce, abys se v každém tom autě kousek svezl a budeš vědět. Podle mne Tvé pracovní nájezdy nebudou vysoké tak, abys řešil techniku a myslím si, že je spíš na místě řešit pohodlí a jak to auto vyhovuje jako pracovní vercajk. A když Ti někdo, kdo s těmi auty v pracovních verzích jezdí, řekne jejich hlavní neduhy.
A měchy na zadku jsou dobrý, 4x4 je dobré (od Iveca asi opravdu dobré, vždyť to dělají roky pro vojáky) a bez klimy a neodpérované boudy jsem si myslel, že se naposledy prodávaly Avie.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Krocan:
Tak třeba Škodu považuji za německou.
Sice se vyrábí u nás, spousty se toho u nás vymyslí, ale vlastnící jsou něcmi, jde tam velká část zisku a z německa přicházejí škodovce befely
Se Scánií zkušenosti také nemám. Neříkám, že je to rollsroyce mezi nákladáky - ale s ivecem, s kterým zkušenosti mám - to jsou u mě prostě auta na úrovni novodobé avie
Však jsem taky napsal, že pokud maj mít ty Iveca nějakou výbavu a Scanie holoty - tak Iveco bude bohužel lepší volba
Tak třeba Škodu považuji za německou.
Sice se vyrábí u nás, spousty se toho u nás vymyslí, ale vlastnící jsou něcmi, jde tam velká část zisku a z německa přicházejí škodovce befely
Se Scánií zkušenosti také nemám. Neříkám, že je to rollsroyce mezi nákladáky - ale s ivecem, s kterým zkušenosti mám - to jsou u mě prostě auta na úrovni novodobé avie
Však jsem taky napsal, že pokud maj mít ty Iveca nějakou výbavu a Scanie holoty - tak Iveco bude bohužel lepší volba
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Já pokud bych měl volit mezi těmahle dvěma,tak bych vybral ROZHODNĚ Scanii ,a vůbec by mi nevadil holobyt
Fanatik do Scánie nejsem,zkušenosti mám s obojím ,dvouletou s Ivecem Eurocargo a cca 4letou se Scaniema 124 a R a bohužel Iveco je pro mě otřesný auto ,jak zpracováním,tak četností závad Jako jo,náklad odveze stejnej jak Scánia,ale během toho tě neskutečně štve tím jak z něj pořád něco upadává,věčně někde něco drnčí rachotí,,rozsvěcí se závady,nahlas to pípá blinkrama,povolujou se šroubky na všem možném,vibruje interiér,zrcátka,nárazník,mě to prostě dohánělo k šílenství to auto
V případě pracovního auta pro silničáře bych vůbec neřešil nějaký extra komfort,tam má hlavně auto fungovat a vydržet i prasečí zacházení od kolegů s minimální údržbou a to Iveco nezvládá,pod řidičem prasetem se rozpadá rychlostí blesku
Ohledně výbavy v autech mám spíš zkušenost,že v momentě kdy se ti pokazí elektrický stahování okna ,a pečeš se v kabině,tak bys dal cokoliv za kličku -řešil jsem mnohokrát,na Fordu,Ivecu,Renaultu,Citroenu a Audi
Centrál nám zase Scánii pravidelně odemykal když u ní nikdo nebyl a u Mercedesa odmítal auto zamknout
Klima nám na polovině aut utíká,takže je do roka prázdná,a já sám i když jí mám,jí nepoužívám,při rozvozu je to o angínu...
I když uznávám že ta asi jako jediná se v tom autě které toho spoustu nacourá rychlostí krokem,docela platná a určitě se za ní dá připlatit
Fanatik do Scánie nejsem,zkušenosti mám s obojím ,dvouletou s Ivecem Eurocargo a cca 4letou se Scaniema 124 a R a bohužel Iveco je pro mě otřesný auto ,jak zpracováním,tak četností závad Jako jo,náklad odveze stejnej jak Scánia,ale během toho tě neskutečně štve tím jak z něj pořád něco upadává,věčně někde něco drnčí rachotí,,rozsvěcí se závady,nahlas to pípá blinkrama,povolujou se šroubky na všem možném,vibruje interiér,zrcátka,nárazník,mě to prostě dohánělo k šílenství to auto
V případě pracovního auta pro silničáře bych vůbec neřešil nějaký extra komfort,tam má hlavně auto fungovat a vydržet i prasečí zacházení od kolegů s minimální údržbou a to Iveco nezvládá,pod řidičem prasetem se rozpadá rychlostí blesku
Ohledně výbavy v autech mám spíš zkušenost,že v momentě kdy se ti pokazí elektrický stahování okna ,a pečeš se v kabině,tak bys dal cokoliv za kličku -řešil jsem mnohokrát,na Fordu,Ivecu,Renaultu,Citroenu a Audi
Centrál nám zase Scánii pravidelně odemykal když u ní nikdo nebyl a u Mercedesa odmítal auto zamknout
Klima nám na polovině aut utíká,takže je do roka prázdná,a já sám i když jí mám,jí nepoužívám,při rozvozu je to o angínu...
I když uznávám že ta asi jako jediná se v tom autě které toho spoustu nacourá rychlostí krokem,docela platná a určitě se za ní dá připlatit
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak servisy Scanie a Iveca jsou stejně daleko a navíc jsem jen zaměstnanec, takže je pro mě důležitá výbava a pohodlí a nadruhou stranu spolehlivost a spotřeba mě absolutně nezajímá a s těma kilometrama co s tím najedeme...
Scania je o 300 tis. dražší, takže téměř s jistotou vím, že do toho nepřikoupí nic. Ale celkem koukám, jak je spoustu lidí proti Ivecu, já jsem s nimi opravdu zase tak špatné zkušenosti neměl a funglovka bylo jen jedno co jsem jezdil. Že má proti Scanii horší plasty v interiéru je jasné, ale jak jsem psal, teď tam máme trambusy a nebudeme s tím jezdit žádné porce kilometrů. U Scanie mimo to, že podle mě je tahle stavební řada opravdu hnusná, mi vadí manuál a připojitelný předek vs. stálý u Iveca. A v papírech bylo, že kabina je se sníženou střechou a palubovka spodek i vršek pracovní šedivá a podle fotek se mi ten nový Trakker zdá uvnitř celkem pěkný.
A argumenty, jako že auto bez výbavy je lepší, tak k tomu snad není vůbec co dodávat. Jako auto bez centrálu a el. oken (ty má i Scania) v roce 2016? Abych když někoho povezu, tak chcípal auto a s klíčem mu šel odemknout? V kabinách máme ovladače na nástavby a radlice, takže zevnitř se tam přelézat nedá. U el oken, když jsem řešil problém (u žádného iveca nikdy), tak závada byla vždy mechanická. A na obalovně nebo v lomu se s otevřenými okny jezdit nedá a bez klimy při popojíždění při výspravě... to si každý dokáže představit. Vyhřívaná sedačka v zimě taky příjde vhod, když vás v noci vzbudí a jedete sypat.
A jelikož je to Iveco levnější, tak si myslím, že by se tam ještě něco dalo přitlačit, třeba Cursor 13 410, protože jako jediný z motorů má klasické turbo s obtokovou regulací.
Scania je o 300 tis. dražší, takže téměř s jistotou vím, že do toho nepřikoupí nic. Ale celkem koukám, jak je spoustu lidí proti Ivecu, já jsem s nimi opravdu zase tak špatné zkušenosti neměl a funglovka bylo jen jedno co jsem jezdil. Že má proti Scanii horší plasty v interiéru je jasné, ale jak jsem psal, teď tam máme trambusy a nebudeme s tím jezdit žádné porce kilometrů. U Scanie mimo to, že podle mě je tahle stavební řada opravdu hnusná, mi vadí manuál a připojitelný předek vs. stálý u Iveca. A v papírech bylo, že kabina je se sníženou střechou a palubovka spodek i vršek pracovní šedivá a podle fotek se mi ten nový Trakker zdá uvnitř celkem pěkný.
A argumenty, jako že auto bez výbavy je lepší, tak k tomu snad není vůbec co dodávat. Jako auto bez centrálu a el. oken (ty má i Scania) v roce 2016? Abych když někoho povezu, tak chcípal auto a s klíčem mu šel odemknout? V kabinách máme ovladače na nástavby a radlice, takže zevnitř se tam přelézat nedá. U el oken, když jsem řešil problém (u žádného iveca nikdy), tak závada byla vždy mechanická. A na obalovně nebo v lomu se s otevřenými okny jezdit nedá a bez klimy při popojíždění při výspravě... to si každý dokáže představit. Vyhřívaná sedačka v zimě taky příjde vhod, když vás v noci vzbudí a jedete sypat.
A jelikož je to Iveco levnější, tak si myslím, že by se tam ještě něco dalo přitlačit, třeba Cursor 13 410, protože jako jediný z motorů má klasické turbo s obtokovou regulací.
Naposledy upravil(a) Pavel Šebek dne pon črc 11, 2016 7:03 pm, celkem upraveno 1 x.
BES - běs
Provozujeme 7 Trakkerů a je to auto jako každé jiné, sere se to stejně jako každé jiné - spíš spotřební věci. Pokud si to servisujete sami, je bezkonkurenčně nejlevnější - Turci na to mlátí všechno v replice za pár kaček... Plasty jsou tvrdší a takové na hovno, jinak cajk. Na MKD bych šel do Scanči asi kvůli interiéru, ale na technický Ti udělá Iveco úplně stejnou službu za daleko lepší prachy. Akorát ta prodejní cena u Scanči po X letech bude lepší, ale vy to asi jen tak prodávat nebudete za pár let, když ještě teď honíte matesy
Můj názor. Iveco je sice krám nehorázný, ale právě na takové použití (cesty, stavby) je to myslím rozumná volba. Levné, svou práci si udělá a když klekne, tak to máš domů blízko.
Však Pavel ty opravy platit nebude a jestli se mu to líbí víc... proč ne. Bydlet v tom nemusí, za čáru s tím taky jezdit nebude tak co.
Jinak kvalitativně je Scania samozřejmě někde jinde, ale otázka je, jestli se tou cenou vyplatí. Myslím že ne. Ale třeba pro MKD by mě Iveta ani nenapadla.
Však Pavel ty opravy platit nebude a jestli se mu to líbí víc... proč ne. Bydlet v tom nemusí, za čáru s tím taky jezdit nebude tak co.
Jinak kvalitativně je Scania samozřejmě někde jinde, ale otázka je, jestli se tou cenou vyplatí. Myslím že ne. Ale třeba pro MKD by mě Iveta ani nenapadla.
Pavle že by byl u iveca trvalí pohon i předku tak to bych řekl že ne,je jako u ostatních připojitelný(je to zbytečný a rozdělovací prevodovka je stejná jako u jiních aut tak bych řekl že je to blbost),.nemam zkušenost s malou řadou co shaníte ale se 6x4 a víc a srovnávat trakker s ostatním je jako srovnat favorita s dvojkovou fabií,sedačka je tam pěkná,jednoduchej motor taky,ale to jsou všechny výhody,.motor ma teplotní rozsah prí jizdě tak 20°c a ventilator 4 rychlosti takže je nemozný vyladit spravnou teplotu v kabině,jedině automatickou klimu jestli ta to umí,.mechanický řazení je taky zážitek tak jedině v automatu to vzít,se dveřma musíš víc bouchnout abys je dovřel a kabina je hodně stísněná to je tak rano tam vlezt a vylezt na oběd a na konci šichty,.a jestli často pouzívate blinkry tak se z toho přiblblího pípání brzo zblázníte a po 7měsících uz je to někde orezlí,.300tis je rozdíl ale scanie je jiná uroven a ještě se ti bude po matýskovy stejskat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů