Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zapomel jsi dodat ze rusky sorok pod nulou/40st/ je pocitove jak nasich 25.Maji tam jiny suchy mraz,jinak je pravda ze tam se uz motory nevypinaji a kazdy si pomaha jak muze,ruzne lampy zarovky v nadrzi a lejou tam opravdu cokoliv,kazdy ma svuj recept.Z logiky je ten benzin asi nejprijatelnejsi,tu brzdovku jsem nepochopil proc funguje ale funguje.Uz jsem videl i mit kanystr v kabine aby motor bral tzv teplou naftu a prepadem do nadrze sla uz ohrata.Trosku bordel v kabine ale na to se tam moc nehraje.
Neřeším...
sob led 21, 2017 10:09 pm

Uživatelský avatar
kasty
Příspěvky: 137
Registrován: úte led 05, 2010 5:56 pm
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek

Možná by pomohlo něco takového http://eshop.dimid.cz/produkt/priprava- ... afty-5.htm , samozřejmě že na 24v.
ned led 22, 2017 9:56 am

Alešák
Příspěvky: 2402
Registrován: stř lis 12, 2008 8:03 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvek

Na kanystr v kabině jsem dojížděl ve Švédsku do servisu.A jak jde zpátečka do nádržě tak to na těch 20l ujede tak 20km. Tenkrát bylo -38 přez den v noci přes -40 a zamrzla i severní nafta. Auto tenkrát stálo 6dní na cestě a přece se to pak rostočilo. (pomocí grilu pod motorem a na naftu z toho kanystru)
ned led 22, 2017 10:44 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Sikovnej.Na 20litru by to asi melo ujet vice,jak jen dvacet km tak mas spotrebu sto na sto,to je asi moc :D .Ja jsem kdysi tak vehemnetne nahrival nadrz na Liane(ukrajina)az to mrdlo,ty plyny v nadrzi a primo do ksichtu,par vlasu ohorelo ale jinak OK.Jeste ze to nemrdlo komplet :D
Neřeším...
ned led 22, 2017 10:55 am

DriverBrno
Příspěvky: 3408
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

@jozine nahřívat poloprázdnou nádrž !? -vrať tu ADR-ku:)
ned led 22, 2017 10:59 am

Alešák
Příspěvky: 2402
Registrován: stř lis 12, 2008 8:03 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvek

Tak jsem asi kokot ale do servisu to bylo cca 50km a na dva kanystry jsem to nedojel... A to jen s kozlem.
ned led 22, 2017 11:11 am

bouracka11
Příspěvky: 37
Registrován: pát pro 25, 2009 12:54 pm
Bydliště: mám kde bydlet

Příspěvek

Však to je jasne, že to tolik sežralo, když zpátečka šla do nádrže, kdyby ta zpátečka šla do toho kanistru v kabině tak by jsi na ten kanistr najel i více jak 100km ( nevím kolik si bere jenom kozel, cca 20l/100km ? ).
ned led 22, 2017 11:41 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Len taka poznamka. Vozim aditiva do norska a to je kvalita o niecom inom,ziadne riedene chujoviny z pumpu. Naftove smrdi jak pokazeny zemiak,ked ty to.kapne na oblecenie tak to kurna nejde vyprat,jak to furt smrdi,na 100l sa dava stamprdlik a motor sa skudlni,lepsie startuje,a celkovo ide lip. Proste,je to neriedene. Co to obsahuje neviem. Ale auta natocim pri -25 bez problémov.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned led 22, 2017 12:35 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ale to mi taky natacime pri minus 25 prece,i bez tech sracek.Kolega psal ze mel zpet prepad do nadrze,tak jsem myslel ze to dojede vice.Ale asi ne,nepodtatne teda.driver brno-ADR jsem vratil v prosincu neboj :D
Neřeším...
ned led 22, 2017 3:24 pm

romus145
Příspěvky: 883
Registrován: sob úno 16, 2013 6:14 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

jo místní letci mají upravené nádrže na výměník takže vodou od motoru vyhřívají prostor nádrží. Kolega říkal, že jednou musel místo vody nalít do chladiče naftu aby někam aspoň dojel protože mu to zamrzalo při větru v nastartované liazce. A jak říká Martin něco podobného se v eu asi nezažije. Já tedy tam v těch končinách nebyl stačilo mě párkrát drandit k Iráku a Sýrii, ale taky sem tam zažil velice ochotné lidi a když byl problém rádi mě pomohli. Jednou za mnou došel asi rus nebo ukrajinec a jestli nemám kanystr, že mu dochází nafta ve frigu. Za asi 10 minut došel vrátit kanytr a ten jako nový, utřený a moc děkoval. Nebo mě šel turek ukázat večer při couvání prostě ochota tam je. Jinak potkal i slováka a ten měl ohřev vody z přepadu kompresoru do nádrže a měl to tak celoročně a říkal že o litr až dva má lepší spotřebu :)
ned led 22, 2017 4:09 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů