Stránka 1 z 3

Brzdy

Napsal: úte led 01, 2008 2:40 pm
od Ivan Hofman
Nemáte někdo skušenosti jak nastavit zátěžový regulátor tlaku na 3 osým podvozku MAN komplet na vzuchu.Potřeboval bych přidat na zadních nápravách trochu tlaku.Dá se ovlivnit aby přední náprava tolik nebrzdila,odcházejí kotouče.Doporučujete servis nebo se to dá udělat doma.

Napsal: úte led 01, 2008 4:55 pm
od martin440
jestli máš EBS jako ,že asi jo ,tak se v tom nevrtej ,stejně nic nenastavíš protože se tam přes čidla odečítají tlaky v měchu a podle toho poč.nastavuje brzdnej tlak (několikrát za vteřinu ) a bez počítače neuděláš nic-takže servis
jestli ti odcházejí kotouče v normálním provozu a auto je Ok tak se zamysli nad způsobem jízdy...
(jízda z kopce na brzdy-retarder-motorovka a pod.....)
jestli je to špatným nastavením nebo vadný některý čidlo měl by ti to ukázat na displeji ,ale taky nemusí....

Brzdy

Napsal: úte led 01, 2008 9:54 pm
od Ivan Hofman
Asi budeš mít pravdu ohledně těch kotoučů a spůsobu jízdy.Protože když mi přijedou na plac a jedou prázdný tak se jim od brz hulí což bych vilít z kůže,nebo když jedu za nima s osobákem tak je nemůžu dohnat.Ale když stim autem jedu tak to stejně nebrzdí jak má, tak skusim servis.dik.

Napsal: úte led 01, 2008 10:03 pm
od martin440
no jestli si majitel ne řidič tak tě lituju pokud je auto ok a hulí se jim z toho poprázdnu tak pozdrav pán-bu ....paliči brzd :cry:
jinak pro orientaci měl sem tga+ gt sklopka auto bez retarderu se silnou motorovkou -řazení comfort schift náklady průměr 28 tun ..
návěs obložení výrž cca 450000
auto destičky 45%
při slušným chování k auto ale to je asi max ,ale 250_300 by to mělo vydržet v pohodě pokud se s tím nejezdí jak s osobákem :wink:

brzdy

Napsal: úte led 01, 2008 10:37 pm
od Ivan Hofman
Mam 7 souprav 6x Man 1x Daf sklopky taky jezdim a hlavně opravuji.Je fakt znát šofér a šofér ale v dnešní době hlavně že to někde nevymelou.Mam pár dobrejch kluků.Když jsem scháněl novýho šoféra tak mi jedek kluk za týden udělal škodu za 70 tis. Ohledně brzd,jsem rad když tam vydrží obložení 100 tis.Beru z europártu docela ujde ale skusil jsem ídako a bylo to na měsíc.Poradte značku jaký vydrží nejvíc a nestojí majlant.Měl jsem kontak na Beral ale stratil jsem ho.

Napsal: úte led 01, 2008 11:12 pm
od Dany
Já kupuju Textar je to zátěžový obložení.

Napsal: úte led 01, 2008 11:16 pm
od martin440
my jsme taky brali z europartu ale na brzdy berem všechno u Baumruka

tady máš pár ukázek z bejvalý firmy :lol: :mad: dva měsíce na autě

Obrázek :cry:

Obrázek

Obrázek

a jeden příklad ukázkovýho prasete :roll:

Obrázek

to by mělo stačit :shock:

Napsal: úte led 01, 2008 11:17 pm
od Jany
co FRENOS, znáš? Dřiv jsem taky pořád nejtoval, tak mi nějak utkvělo v hlavě.

Napsal: stř led 02, 2008 1:37 am
od Vegáč
Jen koukám na ty fotky a nestačim se divit,ten kotouč je hodně dobrej...Jo a to prase asi jezdilo i u nás,když jsem po jednom šoférovi přebral auto,tak jsem z něj vyndal to samý...Neříkám,že jsem bůhví jaký puntičkář,ale snažim se mít v autě trošku uklizeno...

Re: Brzdy

Napsal: stř led 02, 2008 7:50 pm
od petersen
Ivan Hofman píše:Nemáte někdo skušenosti jak ..nebrzdila,odcházejí kotouče.Doporučujete servis nebo se to dá udělat doma.

No já do toho nechci kecat ale rozhodně bych nic nedělal se Zátěžákem .... :roll: spíš bych se podíval na " brzdové klíče " na zadních nápravách měli by tam být sice samoštely ale jak známe techniku tak ony se občas zblázní a pak místo aby se přitahovaly tak se povolují a ono když pak auto brzdí jenom na přední nápravu tak ten kotouč odchází .. ono já to například na suchu nepoznám že mi nebrzdí zadní náprava předek to zvládne ale zjistím to na mokru to pak zacvakají relátka ABS zablokují se přední kola a auto jede jako sáně ... když chci vědět jestli mi brzdí zadek mě stačí zabrzdit ruční brzdu zařadit rychlost a šlápnout na plyn když se to rozjede tak je jasný že jde vůz na seřízení klíčů zadních brzd .

Jinak dnešní auta zvládnou na retardér skoro zastavit a brzda se dá použít až na uplný zastavení hodně se tím šetří brzdy jenže když on si každej ty auta plete se závoďákem to je pak zlé a ruční retardér používá málokdo

Napsal: stř led 02, 2008 8:28 pm
od cuisine
já jsme byl svědkem toho jak se psal posudek na nějaké auto po bouračce a když mu začali kontrolovat brzdy tak se přišlo na to že si to frajer nějak pošteloval a vytunil doma a bylo to na něj ....

Napsal: stř led 02, 2008 9:51 pm
od mates
ono taky zálěží kde se s tim jezdí , kolega má actrose s retardérem a měl tušim ve 200 tis nebo krátce po měněný destičky. praha je asi taky trochu extrém...............
s vysralisem jsem byl ve 100 na kontrole a říkali že jsou dobrý , vadnej byl senzor , kterej hlásil že jsou sjetý.
a jestli je naháníš osobákem tak až je doženeš tak je vem tyčí po kedlubně a je to :D :D

Napsal: pát led 04, 2008 8:08 pm
od Davor

Napsal: pát led 04, 2008 8:18 pm
od martin440
Krásná stránka....připomíná mi to jednu ,už jmenovanou fa. v Plzni :D

Brzdy

Napsal: pát led 04, 2008 9:25 pm
od Ivan Hofman
Pěkný,jako vzpomínky, vše co tam je, už sem viděl doma na dvoře. Akorát nevím a nikdo mi to nezodpověděl když jsem měl Liazy a měli něco naběháno tak se stávalo že se ocitla voda ve válci.A když se to rozebralo tak jestli od vody byly litinový vložky uplně prožraný.Ale co to mělo za následek jestli tam nebyla destilka,nebo blbě ukostřený fakt neznám pravou příčinu.Už třeba za rok to bylo jak cedník