Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
pardon , ale netušil sem, že někoho napadne ještě dneska tahat "něco" z jedný baterky prostě mě to uniklo....hlavně ať Ti to maká ke spokojenosti...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
tady sou fotky---stačí hledat
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... v&start=30
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... v&start=30
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Měniče napětí http://www.e-conrad.cz/Search.asp?Order ... D&x=37&y=9
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Dospělej měnič vypadá asi takto, nebo jakkoli podobně s masivní hliníkovou nebo měděnou žebrovanou kostrou, pasivně chlazenej. Toto je zrovna ten z premka:
Ty mrňavý jsou typu spínaný step-down, mastí je nějací číňani doma u televize a lze je úspěšně používat jako náhradu ventilátoru, protože na nic jinýho se nehodí. Daleko vhodnější jsou lineární s kvalitním výkonovým koncákem, který se rozpoznají právě podle velikosti a masivnosti kostry. Dá se říct, že čím větší má chladící plochu, tím bude kvalitnější.
Ten princip přepólování je poměrně jednoduchej, při startu prochází startérem proud a jelikož má poměrně malou vnitřní impedanci, tak se na kostře objeví kladnej potenciál, kterej je galvanicky spojenej s kostrou rádia. A protože plusovej drát je spojenej s propojovacím drátem baterek, kde na jednom koncu je plus a na druhým minus, a k uzavření obvodu je zapotřebí dvou protikladných pólů, tak si rádio, když se mu na kostře objeví plus přestane brát z jedné baterky plus a začne brát z druhé baterky minus, tím dojde k přepólovaní a kolikrát ke zničení polovodičů citlivých na polaritu.
Ty mrňavý jsou typu spínaný step-down, mastí je nějací číňani doma u televize a lze je úspěšně používat jako náhradu ventilátoru, protože na nic jinýho se nehodí. Daleko vhodnější jsou lineární s kvalitním výkonovým koncákem, který se rozpoznají právě podle velikosti a masivnosti kostry. Dá se říct, že čím větší má chladící plochu, tím bude kvalitnější.
Ten princip přepólování je poměrně jednoduchej, při startu prochází startérem proud a jelikož má poměrně malou vnitřní impedanci, tak se na kostře objeví kladnej potenciál, kterej je galvanicky spojenej s kostrou rádia. A protože plusovej drát je spojenej s propojovacím drátem baterek, kde na jednom koncu je plus a na druhým minus, a k uzavření obvodu je zapotřebí dvou protikladných pólů, tak si rádio, když se mu na kostře objeví plus přestane brát z jedné baterky plus a začne brát z druhé baterky minus, tím dojde k přepólovaní a kolikrát ke zničení polovodičů citlivých na polaritu.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Některá ochrana to chytne, některá ne. V extrému ti přes to rádio může proletět špičkově přes 500A a to bys potřeboval tak bleskojistku. V normálních případech se ale skoro vždy vymaže paměť stanic a nastavení. Umístit vždycky co největší plochou na kov a mimo vlhkost. To je individuální od auta. Každopádně když to někdo prdne na plast, nebo gumu, tak ten měnič do půlroka zhoří, nebo se bude přehřívat a omezí se funkčnost koncáků. Někdo si to na tatře dává do levýho rožku, tam je místo, ale teče tam, někdo nad pedály, ale pak se nedostaneš už na dost mizerně přístupnou přístrojovku. Já to mám za židlou pod ERCHem a zatím bez problémů. Někdy z toho dojím neskutečný proudy a zatím to neblaflo.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Jako že bych někde dřepěl v kanclu? Děkuji nechci.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Intercool: Původně tam byl Blaupunkt s changerem a repro taky od modrého puntíku. Teď slouží jako pohon Alpinka CDA-9884R, ve dveřích je 2x Focal a vzadu v posteli sub.JBL honěnej zesíkem Velocity. Zatím je to tak, že výšky a repro jsou zapojeny jako předek a zadek a lze je korigovat faderem. Měla by tam přijít ještě jedna sada repro, dolů do dveří pod to malé okno. A v záloze je ještě jeden zes.RTO. Ten, ale takřka určitě nebude potřeba, protože to Velocity je fakt bomba. Na závěr zdůrazňuju, že mi nejde o maximální hluk. Z toho uže jsem vyrostl.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
fahrer: Nevím jaké jsou parametry tvého zesilovače, ale ze zkušenosti (v osobákách) vím, že výkoné pětikanálové (nebo čtyřkanálové zes. s možností zapojení do můstku) jsou v praxi téměř nevyužitelné... Takže použití dvou zesilovaču ve tvém případě mi přijde zbytečné a složité. Když jsem občas popojížděl ze strejdovým EC, dal jsem tam radio AUDI Koncert, nahoru místo
originálů třípásma 13" Pioneer, do dveří 16,5" basáky Mac Audio a vejšky Yamaha s výhybkama a k tomu aktivní tuba Fenner, jenomže v ní vyhořel ten zesilovač, ale byla dvoukanálová, tak dvě výhybky a přímo z rádia. Rádio to utáhlo a hrálo to celkem obstojně. Proti kvalitnímu zvuku jsou ale materiály použité v Ivecu
originálů třípásma 13" Pioneer, do dveří 16,5" basáky Mac Audio a vejšky Yamaha s výhybkama a k tomu aktivní tuba Fenner, jenomže v ní vyhořel ten zesilovač, ale byla dvoukanálová, tak dvě výhybky a přímo z rádia. Rádio to utáhlo a hrálo to celkem obstojně. Proti kvalitnímu zvuku jsou ale materiály použité v Ivecu
BES - běs
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů