Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

...

Příspěvek

Řekl bych to asi tak není rusák jako rusák a není čína jako čína.. Každá firma má svoje otestované jako já.. Když se bud bavit o 8kolách tak na první řiditelnou kupuji většinou prémiovky a další 3 nápravy číny.. A mám klid, zkušenosti??? levnější jak barumky a matadorky, víc na ně najedu a kostry víc vydrží. Ruský jsem nedával jen z důvodu, že se s čínou dostanu níž, ale taky můžou být dobrý. A pak ceny do 6 čína, cca 8 česká , 4,5 protektor. Ceny protektorů se liší podle kvality koster jedničkové dvojkové.. Vraníky sice dostanete ještě minimálně o tisíc dolu, ale za to máte barumkovou kostru lepenou jako cedník ??? Pak je volba jasná.
pát lis 13, 2015 5:26 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Mno ale to zásadní,se značkou té správné číny ses nepochlubil :-)

Kamy máme vyzkoušené bezdušové jak 315/70 tak i 315/80 a balony na návěs,vše ok,jedině snad ,kamy jsou dost tvrdé a na mokru umí klouzat,ale výdrží super :wink:

Máme dvě pokusné číny na prostřední nápravě návěsu(nekupovali jsme je,byly obuté na přední ose tahače),zatím najeto asi 8000km a vzorek jako hrom,drží,neubývají,nedělají černé čáry a vypadají i odolné proti kornoutění. Značka AEOLUS. Ovšem cenově nám vycházejí stejně jako Kamy,takže volba je asi předem jasná :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát lis 13, 2015 11:01 pm

Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Příspěvek

AEOLUS jezdil i šmídl. Na prostředku toho moc nevyzkoušíš, dej je na zadek
sob lis 14, 2015 9:21 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

venca-presne tak,prostredni naprava je temer nesmrtelna,sjizdi se pomalu.Nejrychele se sjede zadni pravy balon.Jinak Goodyer,na predni naprave scania 450,najete 50 000km a guma je sjeta pomalu,ty kraje myslim.Bezny rozmer,neni to balon.Bezny provoz,zadny extrem stavba atp,tonaz taky do limitu-takze celkem zklamani.Pneu je nafoukana na plny tlak.
Neřeším...
ned lis 15, 2015 7:54 am

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

tak goodyer si nekoupim uz ani na osobak, jako jizda dobra, ale mizi pred ocima, 2 zimy a bylo po nich a to najezd nic moc a byly na maly A3..potvrdil mi to i gumar u nas na firme, ze jsou lepsi gumy ..
ned lis 15, 2015 8:27 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

O tom prostředku vím,jen se nebojte,ale přeci je nebudu dávat na zadek,když na zadku se točí napůl sjeté protektory :D Až se dorvou protektory,může tam jít čajna,ale nemám o ní obavu,typuju že to přežije se ctí :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
ned lis 15, 2015 4:43 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

prave ze ten protektor bych dal doprostred,az mrdne levy zadni a urve vsechny ventily,bude vydelane.Uprostred at se v klidu prevaluje jeste,kdyz uz teda protektor.
Neřeším...
ned lis 15, 2015 5:34 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Málokdo ví,jak moc se u protektoru projevuje stáří... Protektor je třeba vzít,nazout a co nejrychleji sjezdit,pokud se slítá za rok na zadní ose a vyhodí,nestihl bouchnout,žádný zle a hotovo... Pokud ho budeš dva,tři roky převalovat na prostředku,riskuješ že se začne trhat a nebo povolí od kostry,což se u starých protektorů stává :wink:
Kolega měl na zkoušku dva protektory na prostředku,po dvou letech měly stále slušný vzorek,ale na jednom se udělala boule a druhý střelil kvůli prasklému kordu. Takže u nás to řešíme stylem nové gumy na prostředek ,slušné na předek a staré šlupky či protektory dotrhat na zadní nápravě,zahodit. Postupně přecházíme na KAMA ,vzhledem k dnešní ceně protektorů a nových rusáků ,která se až tolik neliší,ale životnost je někde jinde :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte lis 17, 2015 10:09 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kazda nova pneu je vzdy lepsi nez jakykoliv protektor.bouchaji pro to jak pises,kvuli prasklym kordum,nikdy nevis kdo stim pred tim jak po obrubnikach...
Neřeším...
úte lis 17, 2015 2:14 pm

tatrák pája
Příspěvky: 373
Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
Bydliště: praha

Příspěvek

Jo obrubníky jsou prokleté. Z Wetestu mi téměř vše pošlou zpět, že je to poškozeno o obrubník. Na protektorech se nesmí najíždět na obrubníky. I podélně odtržená polovina protektoru je prý obrubníkem.No nevím, jestli mám tatru na obrubník vysadit ručně. Přešli jsme na čínu Agate za stejnou cenu jako protektor bez kostry a dobré
úte lis 17, 2015 8:05 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A jak to máte s odběrem sjetých pneu. Mě to připadá že pneu ti dovezou ale z5 nechce nikdo moc brát.
stř lis 18, 2015 12:41 am

tatrák pája
Příspěvky: 373
Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
Bydliště: praha

Příspěvek

Dle zákona je dodavatel povinen odebrat staré pneu. V pneuservisu to funguje bez problému automaticky, ale neumím si představit, jak bude čumět kurýr od internetových obchodů, až mu dovalíš šlupku, nebo to, co z ní zbylo. Jinak pokud mám gumy, co mi zbyly z disků a nejdou dát na protektor odevzdávám je za úplatu do Tasy
stř lis 18, 2015 6:28 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo to je přesně ono :lol:
stř lis 18, 2015 9:03 pm

xkubisekx
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 363
Registrován: ned lis 02, 2008 1:32 am
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Tak v tomto mám výhodu, nové kupuju od všemožných překupníků a tzv. "zlodějíčků", ti mi sjetou nevemou, ale jezdím pro firmu která likviduje pneumatiky, takže není problém poslat na nakládku na návěsu sjeté... Samozřejmě nic neplatím.
Jak píše tatrák pája, každý prodejce je povinen vzít za nové gumy sjeté výměnou. Stejně při zakoupení nové gumy platíme v ceně gumy i recyklační poplatek, tak jak za elektroniku.
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
stř lis 18, 2015 9:08 pm

Uživatelský avatar
dawid
Příspěvky: 414
Registrován: ned črc 01, 2007 9:19 pm

Kama

Příspěvek

Na většině autobusech máme Kama a spokojenost..cca 100 vozů...
čtv lis 19, 2015 2:24 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů