u 148 sem to neviděl tkzv. želva- zajíc měla 813-5 tahače (nemyslím klasika ku) na želvu jsme to přepínali když jsme tahli nad 60 tun s jednim autem jinak se jezdilo na "velký" řadí se když auto stojí , klasický půlky jsou prostě pulky, který ti dělí jednotlivý přev.stupněexperience píše: Nemali želva/zajac aj T148? Tá sa radila len pri stojacom vozidle a potom sa používali polky?
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Já jsem C ve velké řadě řadil když jsem věděl, že to bude jen na chvíli, bylo to rychlejší, než když se přeřazovaly řady. Bezsynchronní řazení mi nedělá potíže, jsem stará škola vyučená na V3S. Jednou si kolega řidič prohlížel to schéma řazení a povídá:" Ty tu máš ten rozjížděcí kvalt"
Zkusil jsem se na malé C ve velké řadě rozjet a šlo to pěkně. Byla to 540ka s redukcemi v kolech, nebylo nutno nějak trápit spojku.
Zkusil jsem se na malé C ve velké řadě rozjet a šlo to pěkně. Byla to 540ka s redukcemi v kolech, nebylo nutno nějak trápit spojku.
Lesu zmar!
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Do 148 se dávaly přídavné převodovky želva-zajíc, i do 815, ale jen do vojenských nebo exportních na přání. Civilní pro tuzemsko si o tom mohly nechat jenom zdát. U těch vojenských to ale bylo za trest, protože to nikdy nikdo neřadil a jakmile si to chtěl někdo vyzkoušet, tak se stalo, že zatuhnutím prasátek to zůstalo v želvě a trvalo třeba půl hodiny pocukávání, než to skočilo zpátky do zajíca. Řadilo se to elektropneumaticky bošákem na palubovce, takže to nešlo ani přervat silou.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Jo na velkou řadu jde zpátečka v pohodě.Mám pouze problém ,že pokud couvám na velkou řadu více než 1km(to couvám na uzavřené půlce silnice běžně),tak mi tlačí olej z retarderu ven odvzdušnovákem.Dříve to nedělalo a to jsem couval i 5km a více v kuse.Abych zacouval s vlekem tak by se musel teprve nějaký hooodně pomalý převod vyrobit
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
Kruji, k tomu tvému delšímu příspěvku: Kolik bylo otáček, při podřazení o jeden a půl kvaltu? Taky jsem se doslech o školiteli sice od MANa, ale to bude asi jedno, o tomhle řazení. Když jsem to zkoušel, tak se mi otáčky zdály až příliš vysoký, podle ucha. Motor nechávám klidně tahat při 2000 otáčkách, když chci aby to trochu jelo. Taháme docela dost, měl jsem MB Actros 2644, jenže s joystickem, u kterýho je problém, že dlouho přeřazuje. Jezdím deset let a STÁLE SE UČÍM!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů