Udělal jsi myslím to nejlepší co zrovna šlo Kdybys jenom vyndal destičky a neodpojil vzduch,tak by ti oba ty tlačné pístky vyjely a zakously by se do kotouče,to by bylo zatraceně špatný
A máš štěstí že ten brzdový válec nebyl pružinový,protože jinak by po odpojení vzduchu automaticky pístky vyjely a kolo by se zabrzdilo,v tom případě bys musel vzadu do válce zašroubovat pojistný šroub,který by ho držel v odbržděné poloze.
Ale takhle jak jsi to udělal je to správně a víc bych nad tím nehloubal,zbytek ať si poradí firma
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Kotoučové brzdy, ABS
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Re: Kotoučové brzdy, ABS
sof na obr.4 pod tím gumovým kloboučkem by měla být nasazovací redukce na klíč 10mm - ATW service dal odkaz jak to vypadá.
na obr 3 by mělo stačit jenom našroubovat šroub na odbrzdění válce a pokud by neutíkal vzduch tak by jsi nemusel odpojovat hadice
po vytažení desek šlo hýbat s třmenem? pokud né tak bude problém v přireznutí na vodících čepech.
martin 440 mám obavy že by s tím neotočil , vevnitř to je spojené řetízkem a za tu přítlačnou plochu nemá cenu točit páč je to jenom naražené na seřizovacím šroubu. S WD máš pravdu rychle vysychá - raději vozit Konkor
na obr 3 by mělo stačit jenom našroubovat šroub na odbrzdění válce a pokud by neutíkal vzduch tak by jsi nemusel odpojovat hadice
po vytažení desek šlo hýbat s třmenem? pokud né tak bude problém v přireznutí na vodících čepech.
martin 440 mám obavy že by s tím neotočil , vevnitř to je spojené řetízkem a za tu přítlačnou plochu nemá cenu točit páč je to jenom naražené na seřizovacím šroubu. S WD máš pravdu rychle vysychá - raději vozit Konkor
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů