Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Vsechny navesy, vleky, nastavby, atd. maji povolenou max. vysku 4.00 metry (samozrejme krome ruznych specialu, nadmeru). Kdyz chcete odvezt vic zbozi, tak smerem nahoru naves zvetsit nemuzete - tak se zvetsi smerem dolu, tedy snizi se podlaha (lowdeck = anglicky "nizka podlaha"). Protoze je podlaha nizsi, standardni kola by se tam samozrejme nevesly; proto ty nizkoprofilove pneu a snizeny ram. Diky tomu je vnitrni prostor nastavby cca o 20cm vyssi.
Lowdeckovy naves ma vnitrni objem 100cbm (naves na velkych kolech cca 85cbm), lowdeck tandem ma 120cbm. Snad jsem to popsal srozumitelne
Lowdeckovy naves ma vnitrni objem 100cbm (naves na velkych kolech cca 85cbm), lowdeck tandem ma 120cbm. Snad jsem to popsal srozumitelne
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
OK, mě šlo právě o to, že řeším novou soupravu, větší jak SUV s vlekem do 3,5t a menší jak N3
Prostě Ford f350 na tuplákách a k tomu vlek d 6ti tun. Když jsem se informoval o možnosti novýho, tak jsou mimo můj rozpočet, a s vejšou podlahy 890cm. Tak mě napadlo sehnat náklaďáckej přívěs, tandem, lowdeck a ten po případě pokrátit, stačí ložná 6m a cenově bych se mohl vejít třeba do pětiny ceny novýho. Tak mě zajimalo, jak vysoku tu podlahu lowdecky mají, toď vše
Prostě Ford f350 na tuplákách a k tomu vlek d 6ti tun. Když jsem se informoval o možnosti novýho, tak jsou mimo můj rozpočet, a s vejšou podlahy 890cm. Tak mě napadlo sehnat náklaďáckej přívěs, tandem, lowdeck a ten po případě pokrátit, stačí ložná 6m a cenově bych se mohl vejít třeba do pětiny ceny novýho. Tak mě zajimalo, jak vysoku tu podlahu lowdecky mají, toď vše
Pokud je všechno v souladu s legislativou, tak jen dobrý den Tyhle auta tahaj i návěsy. I tady v ČR se dá najít pár kousků s točnou v korbě na 8t. Samozřejmě se počítá s autem vybaveným spojovacím zařízením čep - oko, vzduchovým bržděním pro přívěs (dělají se i elektrické brzdy) na "C" resp. "C+E" papíry. Ono to tady není tak rozšířený jako např v NL, kde se tyhle auta dají sehnat už s takovou úpravou, tahají velké obytné karavany, nebo velké jachty.
Jen pro představu, tady je podobné auto, s takovou úpravou http://terenni-vozy.yauto.cz/ford-excur ... 65301.html
Jen pro představu, tady je podobné auto, s takovou úpravou http://terenni-vozy.yauto.cz/ford-excur ... 65301.html
Nechci nějak rýpat, ale zrovna uvedená souprava je rozmar majitele. Ta lod nemá s tím přívěsem víc jak 3,5t. I výrobce lodí zná parametry pro běžnou silniční přepravu dovolenkářů, takže vyrábí lodě dle těchto parametrů. Pokud ji můžu běžně přepravovat pak není šírší 2,55m delší než 28stop (lod) a s vlekem těžší než 3,5t (bývá lehčí, ale právě ta šíře je limitující). Pokud má víc jak 3,5t pak je širší a delší a nikdo to nekoupí pro běžnou přepravu na silnici, bo spíš ji nikdo netahá a když tak se veze jako nadměr (stejný je to s karavanem, když splňuje parametry běžné přepravy pak neváží víc jak 2,5t pokud má větší hmotnost pak jej lze tahat jen za právě takovým ekonomickým nesmyslem, nemluvě o problémech s manipulací v kempu). Mít SUV bo truck auto o třech tunách jen na tahání je v evropě ekonomický nesmysl. Mám dojem, že tandemový low-deck má cca 3,5 tuny bez podlahy, když ho zkrátíž, získáš +-500kg. Na užitečnou 4 tuny to je velký luxus. Vrch kol na tandemovým výměnným lowdecku je +/- 800mm. Jediný co taková F350 se sattelanhangerem má, že se každý za ní otočí. Jetli se chseš masírovat před buchtama ve vesnici pak skládej a sháněj, jestli chceš vydělávat, pak začni přemýšlet co chceš přepravovat a jak často a kolik budou provozní náklady, doba 90tých let se už nevrátí. (pro ty co je nepamatují, dámals se vyplatilo s benzínovou 4,6l V8 jet s platem pro auto pod Řím a pořád jsi měl dost vyděláno, jóóó to byla krásná doba...)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů