Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
řízení jde ztuha
zdravím všechny, nevíte někdo proč by mohlo jít občas ztuha řízení u mana TGA? olej v nádržce je a filtr vypadá čistě.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
a co svisláky namazat? a jen vypadá? nebo i je
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 20, 2009 10:21 pm
- Bydliště: Ankara City....bejvavalo
Jednou jsem měl podobný problém na Scanii. Vyměnili jsme olej v servu, kontrolu celé nápravy atd. a nic nepomohlo.
Problém mi odstranili v Bulharsku, v malé vesničce asi o 200 obyvatelích. Měla tam dílnu dopravní firma, která měla
samé Scanie. Mechanikovi jsem popsal problém a ten už věděl.....
PŘIDŘENÝ KŘÍŽ NA VOLANTOVÉ TYČI !!!
Problém mi odstranili v Bulharsku, v malé vesničce asi o 200 obyvatelích. Měla tam dílnu dopravní firma, která měla
samé Scanie. Mechanikovi jsem popsal problém a ten už věděl.....
PŘIDŘENÝ KŘÍŽ NA VOLANTOVÉ TYČI !!!
A máš pravdu,i to se stává,já bych úplně zapomněl,zrovna to se mi stalo na osobáku,ale tam na něj jde všechen bordel ze silnice Taky se po ránu peru s řízením,musím si dojednat opravu,snad příští týden se zadaří
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
mně u tga jde taky stuha a od jedné poloviny poloměru otáčení nejde vůbec to pak musim popojíždět, docela dřina někdy, v servisu mi řekli že sou zarezlý svisláky tak je promazávám každý 2 měsíce už přes rok a žádnej náznak že by se to pustilo nebo něco. Spíš bych řek jestli neni v háji servo nebo ta převodka přotože to má i dost vůli na volantu
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Jestli máš přirezlý svisláky tak je můžeš promazávat ještě tři roky ob den a na konec je stejně budeš muset udělat protože se nerozchodí. Koupil jsem auto který mělo na hoře svislák vytlučený a dole přirezlý s tím bylo užasný jet.
Když je v háji čerpadlo tak se nestane že by to chvíli šlo a chvíli ne...to je konečná pár čerpadel jse ze zvědavosti před vyhozením rozebral a žádný ventil jsem v nich nenašel, málo oleje poznáš že Ti řízení jde cukaně a "vrže".
Mám auta který mají přez 600 000 na původní svisláky, olej, filtr a stále řídí, na druhou stranu auto který jsem koupil s najetými 130 000km mělo svisláky na šrot a ze serva tek olej jak z Dunaje.
Když je v háji čerpadlo tak se nestane že by to chvíli šlo a chvíli ne...to je konečná pár čerpadel jse ze zvědavosti před vyhozením rozebral a žádný ventil jsem v nich nenašel, málo oleje poznáš že Ti řízení jde cukaně a "vrže".
Mám auta který mají přez 600 000 na původní svisláky, olej, filtr a stále řídí, na druhou stranu auto který jsem koupil s najetými 130 000km mělo svisláky na šrot a ze serva tek olej jak z Dunaje.
Zarezlé svisláky nejlépe poznáš pokud odpojíš spojovačku od páky kola a zkusíš,musí jít volně otáčet. Některé kamiony(MAN) mají maznici schovanou pod víkem na svisláku,MAN TGS mají zase svisláky mazané olejem takže pokud něco naliješ zachvíli ten olej stejně vyteče,protože gufera jsou v háji. David29 to co popisuješ mi příjde že kříže řízení na volantové tyči máš zarezlé nebo ty kříže nejsou v ose tak jak mají být,stává se to na Tatře Ternnu.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát bře 20, 2009 10:21 pm
- Bydliště: Ankara City....bejvavalo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů