Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Dvojí metr na řidiče !
Digitální tachograf DTCO ® 1381 verze 1.4
Nová verze, která splňuje nové technické trendy v souladu s nařízením Komise (EU) č.1266/2009, přináší provozovateli ekonomickou úsporu.
Nové minutové pravidlo!!!!!
DTCO verze 1.4 zaznamenává každou z činností řidiče podle nového, tzv.. "Minutového pravidla". Zatímco dosavadní verze tachografů evidují celo-minutovou jízdu už od trvání 5 sekund bez ohledu na dobu trvání jiné činnosti, nová verze DTCO 1.4 zaznamená tu činnost, která v této celé minutě trvala časově nejdéle. Pokud tedy v celé minutě zasahuje jízda řidiče až 29 sekund , přičemž její zbytek řidič přepne na jinou činnost např. odpočinek, tachograf zaznamená celou tuto minutu jako odpočinek, tedy ne jako jízdu. Pokud by se stalo, že činnosti trvají v celé minutě stejně dlouho, například každá z nich zasahuje do celé minuty přesně 30 sekund , tachograf zaregistruje poslední z těchto činností. Pokud tedy vozidlo například zastaví a řidič se přepne z jízdy na odpočinek právě v 30. vteřině dané minuty, celá tato minuta bude zaznamenána jako odpočinek.
Pro koho je toto pravidlo opravdu přínosem???????????
V současné době u starších digitálních tachografů toto pravidlo neexistuje a stále platí, že řidič v době denního nebo týdenního odpočinku nakládá se svým volným časem a nevěnuje se jakékoliv činnosti spojené s provozem vozidla a nebo nakládkou, či vykládkou zboží !!!!
Řidič vozidla u staršího digitálního tachografu i nadále za každé přerušení odpočinku bude platit sankce, zatímco řidič, který má nový tachograf, nikoliv.
První kdo tohoto využije ve svůj prospěch, bude provozovatel vozidla, který přikáže řidičům, jak mají přesně provádět nakládky a vykládky, právě v dobách odpočinků.
Proč riskovat sankci, když stačí za 15 000 Kč vyměnit starý digitální tachograf za ten nový, co umožní provozovatelům vozidel ušetřit na odpočincích svých řidičů. (legální podvod)
Vyjadřuji svůj názor na rozhodnutí lidí, kteří o této práci nic nevědí. Záměr byl jiný, proč se dohadovat při kontrole, když jsem musel v době odpočinku, pouze přeparkovat vozidlo ????
Na internetu se již objevují inzeráty, jak řidiči a provozovatelé vozidel ušetří na dobách řízení a podobně. Nebudete již řešit žádné přestupky vzniklé při nakládání a vykládání vozidel.
Pro všechny co porušují a používají magnety, je toto přínosem. Sám nechápu a nejsem jediný, na tomto budou biti pouze řidiči.
Zajímají mě vaše názory, děkuji za reakce.
Nová verze, která splňuje nové technické trendy v souladu s nařízením Komise (EU) č.1266/2009, přináší provozovateli ekonomickou úsporu.
Nové minutové pravidlo!!!!!
DTCO verze 1.4 zaznamenává každou z činností řidiče podle nového, tzv.. "Minutového pravidla". Zatímco dosavadní verze tachografů evidují celo-minutovou jízdu už od trvání 5 sekund bez ohledu na dobu trvání jiné činnosti, nová verze DTCO 1.4 zaznamená tu činnost, která v této celé minutě trvala časově nejdéle. Pokud tedy v celé minutě zasahuje jízda řidiče až 29 sekund , přičemž její zbytek řidič přepne na jinou činnost např. odpočinek, tachograf zaznamená celou tuto minutu jako odpočinek, tedy ne jako jízdu. Pokud by se stalo, že činnosti trvají v celé minutě stejně dlouho, například každá z nich zasahuje do celé minuty přesně 30 sekund , tachograf zaregistruje poslední z těchto činností. Pokud tedy vozidlo například zastaví a řidič se přepne z jízdy na odpočinek právě v 30. vteřině dané minuty, celá tato minuta bude zaznamenána jako odpočinek.
Pro koho je toto pravidlo opravdu přínosem???????????
V současné době u starších digitálních tachografů toto pravidlo neexistuje a stále platí, že řidič v době denního nebo týdenního odpočinku nakládá se svým volným časem a nevěnuje se jakékoliv činnosti spojené s provozem vozidla a nebo nakládkou, či vykládkou zboží !!!!
Řidič vozidla u staršího digitálního tachografu i nadále za každé přerušení odpočinku bude platit sankce, zatímco řidič, který má nový tachograf, nikoliv.
První kdo tohoto využije ve svůj prospěch, bude provozovatel vozidla, který přikáže řidičům, jak mají přesně provádět nakládky a vykládky, právě v dobách odpočinků.
Proč riskovat sankci, když stačí za 15 000 Kč vyměnit starý digitální tachograf za ten nový, co umožní provozovatelům vozidel ušetřit na odpočincích svých řidičů. (legální podvod)
Vyjadřuji svůj názor na rozhodnutí lidí, kteří o této práci nic nevědí. Záměr byl jiný, proč se dohadovat při kontrole, když jsem musel v době odpočinku, pouze přeparkovat vozidlo ????
Na internetu se již objevují inzeráty, jak řidiči a provozovatelé vozidel ušetří na dobách řízení a podobně. Nebudete již řešit žádné přestupky vzniklé při nakládání a vykládání vozidel.
Pro všechny co porušují a používají magnety, je toto přínosem. Sám nechápu a nejsem jediný, na tomto budou biti pouze řidiči.
Zajímají mě vaše názory, děkuji za reakce.
Naposledy upravil(a) TACHO.1 dne úte říj 16, 2012 9:13 pm, celkem upraveno 1 x.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
No tak to je síla... Vzhledem k momentální situaci, kdy se většina dopravců chová k řidičům, tak jak všichni víme je tohle opravdu na nic. jooo kdyby toho dned nezačali zneužívat, to by byla jiná, ale to se nestane. už vidim to rychlocouvání na rampu za 29 sekund v době pauzy po té, o mě ve fabrice nechali 4 hodiny čekat i přesto, že sem tam přijel v šas! Já si myslim že si to napsal přesně, nekonec to je akorát věc, jak můžou dopravci docílit práci řidiče i v přestávce, ať už to bylo myšlený jakkoli...
Neodpustil jsem si svou reakci na tento výplod a musel jsem to napsat veřejně. Opravdu lituji řidiče, přesně vím co nastane, místo odpočinků budou legálně pracovat. To je opravdu zlepšení hospodářských podmínek v dopravě.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
- strejda Marek
- Příspěvky: 118
- Registrován: pon říj 04, 2010 3:25 pm
- Bydliště: Plzeň
TACHO ZBYTEČNĚ TU PLAŠÍŠ LIDI. PŘEČTI TO V KLIDU CELÉ.
Toto nařízení nevyžaduje výměnu funkčních digitálních tachografů namontovaných před datem jeho použití.
Z ČEHOŽ LZE DOVODIT (a nejen z tohoto ustanovení), ŽE TO BUDE JINAK NEŽ DEKLARUJEŠ VE SVÉM PŘÍSPĚVKU.
Mimochodem, a kdo zaručoval, že se tak nedělo doposud? Že řidiči pracovali i v době odpočinku, třebas proto, že neuměli počítat?
Apropó, s těmi magnety.. Už má být zaručeno (dle přílohy), že snímače nebudou raogovat na magnetické pole, což by mělo znamenat, že magnety budou všem nepoctivcům (řidičům i dopravcům) k ničemu.
Toto nařízení nevyžaduje výměnu funkčních digitálních tachografů namontovaných před datem jeho použití.
Z ČEHOŽ LZE DOVODIT (a nejen z tohoto ustanovení), ŽE TO BUDE JINAK NEŽ DEKLARUJEŠ VE SVÉM PŘÍSPĚVKU.
Mimochodem, a kdo zaručoval, že se tak nedělo doposud? Že řidiči pracovali i v době odpočinku, třebas proto, že neuměli počítat?
Apropó, s těmi magnety.. Už má být zaručeno (dle přílohy), že snímače nebudou raogovat na magnetické pole, což by mělo znamenat, že magnety budou všem nepoctivcům (řidičům i dopravcům) k ničemu.
Variam semper dant otia mentem.
Nečinnost vždy vyvolává nestálé myšlenky
Nečinnost vždy vyvolává nestálé myšlenky
strejda marek
Nemyslím, že plaším lidi, stačí vyměnit starý tachograf za nový a v době odpočinků se přejetí nebude hodnotit jako přerušení. Na toto apeluji.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Sankce za porušení jsou větší, než pořizovací náklady na koupi nového tachografu, který umožní řidiči bez problému popojíždění na místech nakládek a vykládek. Nemyslím, že jsem svůj příspěvek napsal nějak složitě.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Toto není o povinnosti ale využití ve svůj prospěch. Proč platit pokuty, když stačí jednorázová investice do tachografu, který mi umožní přerušení odpočinku změnit na nepřerušený odpočinek.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Po každých dvou minutách. Je to bič na řidiče. Věřte tomu, že je to pouze otázka času, co toho provozovatelé vozidel zneužijí ve svůj prospěch.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
No už to vidím. Ve stau se budou dělat pauzy ty kolony budou dvojnásobné jak doposud, k rampě se bude najíždět v pauze, tím pádem se bude i od rampy odjíždět v pauze. Takže ve výsledku řidič bude dělat 18 a více hodin denně za slušný peníz 22.500kč a vše bude podle pravidel.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Přesně na toto apeluji !!!!! Stačí koupit nový tachograf a řidič pracuje nonstop.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
-
- Příspěvky: 713
- Registrován: stř črc 22, 2009 9:17 pm
- Bydliště: Kvíčovice
a já už ho mám a jen mám tu výhodu že tohle po mě nikdo nechce odjedu si svých max 8a pul h a jdu dělat pauzu 11h a když spím tak spím a ne ještě nakládat tse to by mi mohli všichni milovat ani po nás nikdo žádné porušení doby jízdy a pauzy nechce
IVECO HI-WAY 460EEV low-deck r.v.2014, KÖGEL Maxx low-deck r.v.2006
truckerzdenek
Tak to bud jedině rád.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů