Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Věř tomu, že je to úplně jedno. Kalibrační střediska už tvoří reklamy a rozesílají nabídky na bezvadné řešení, jak vyměnit starý tachograf za směšnou cenu a získat tak navíc doby řízení a výkonu řidiče.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Přesně toto nabízí jedna z největších firem, která provádí i školení pro kalibrační střediska. Odkaz dávat nebudu, stačí využít internetový prohlížeč.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Jinak je to naprosto jedno, protože nový digitální tachograf toto umí a naprosto v souladu s legislativou.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Já jezdím ještě na kolečko, nikdy po mně nikdo nechtěl cokoli porušovat.Toho si u firmy vážím.A bez GPS je to fakt pohodička.Neví kde jsem, jak dlouho spím ale hlavně, dovezu zboží ve stanoveném termínu, vychrápanej a svěží.Bohužel tyhle výmysly nevznikly samo sebou, to MY řidiči jsme si je zasloužili.80% ojebává svůj odpočinek na úkor zaměstnavatele, pro kterého vydělá víc peněz, někteří jsou k tomuto nuceni a oni to podstoupí.Ve finále, řidič zůstane bez papírů s tučnou pokutou na splátky, zaměstnavatel najme dalšího vola co to odjede a VIVAT, zvítězil.A i když jsem tady nedávno inzeroval poptávku po práci, protože nějakou dobu vázla výplata, jsem rád že šéf pochopil, začalplatit včas a uvědomil si, že dobrý šoféry těžko sežene a já u něj zůstavám.Sám o sobě netvrdím že jsem nejlepší šofér, přesto jsem za celou dobu neměl nehodu z vlastní viny.Podmínka mého nástupu byla hlavně dodržování 561ky.A na to reaguje hodně málo firem.Většině z nich to přímo vadí.Tak proč se tam tlačit.
Všichni co mají staré tachografy, budou za přerušení odpočinku platit pokuty a mít nepříjemnosti. Ti co mají nové tachografy, nemusí nic řešit, stačí si hlídat časovou osu popojetí vozidla. Jak dokonalé, proto jsem u tohoto tématu, zvolil tento nadpis.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Tacho svým způsobem chápu Tvoje rozhořčení nicméně implementace do praxe a popojíždění po 29 sec. mi přijde poměrně absurdní (z pohledu řidiče). Jak to naťukl lukasV buď bude kontrolní orgán chtít osolit řidiče a nebo ne. Úplně stejně platí buď bude chtít řidič porušovat či nikoliv. A do třetice: úplně stejně platí buď tě bude firma nabádat k porušování nebo nebude.... Opravdu bych to neviděl tak horké (já osobně).
PS ve správním řízení se i drobný "prohřešek" (např.popojetí v pauze kvůli přeparkování) dá vysvětlit a odejít bez jakéhokoliv postihu
PS ve správním řízení se i drobný "prohřešek" (např.popojetí v pauze kvůli přeparkování) dá vysvětlit a odejít bez jakéhokoliv postihu
Dvojí metr na řidiče je dávno
Je to vesměs úplně jedno z mého pohledu a můj názor je, že dvojí metr je zavedený dávno. Je to sice neprokazatelné, ale je to tak. Kdo ještě pamatuje hranice, tak ví o čem mluvím.Ve vztahu k úpravě tachografu potažmo nařízení je to taktéž jedno, protože jak to popsal v příspěvku výše.Kdo chce tak na to stejně kašle už teď a úprava na tom nic nezmění.
Spz dělala hodně dříve a dělá i dnes. Už jen podle ní se dá odhadovat hrubý výsledek kontroly.Že zaměstnavatelé toho budou zneužívat? To dělají i tak a nějaká úprava nařízení, nebo čehokoliv jsou jim některým u p.....
Jen chtít- Kontrolní orgány nic neomezuje v zastavení toho( marasu ) co už dávno je( a že zmapované to mají dobře).Otázkou je proč to nedělají, aneb jak to udělat a nepoložit jedno se strategických odvětví jako je doprava na kolena.
Prozatím postačí prováděné "bububu" akce. Poctivý se třese a nepoctivý to neřeší.Myšleno napříč všemi profesemi a obory dopravy.
www.dopravaplus.cz
Spz dělala hodně dříve a dělá i dnes. Už jen podle ní se dá odhadovat hrubý výsledek kontroly.Že zaměstnavatelé toho budou zneužívat? To dělají i tak a nějaká úprava nařízení, nebo čehokoliv jsou jim některým u p.....
Jen chtít- Kontrolní orgány nic neomezuje v zastavení toho( marasu ) co už dávno je( a že zmapované to mají dobře).Otázkou je proč to nedělají, aneb jak to udělat a nepoložit jedno se strategických odvětví jako je doprava na kolena.
Prozatím postačí prováděné "bububu" akce. Poctivý se třese a nepoctivý to neřeší.Myšleno napříč všemi profesemi a obory dopravy.
www.dopravaplus.cz
- strejda Marek
- Příspěvky: 118
- Registrován: pon říj 04, 2010 3:25 pm
- Bydliště: Plzeň
TACHO... plašíš, zbytečně plašíš,
je lepší řidičům říci jak dodržovat ty které předpisy než takovýto plky....
je tu mnoho těch co si to žádný předpis ani směrnici pořádně ani nepřečtou a rovnou konají a činí radikální závěry a úsudky
je lepší řidičům říci jak dodržovat ty které předpisy než takovýto plky....
je tu mnoho těch co si to žádný předpis ani směrnici pořádně ani nepřečtou a rovnou konají a činí radikální závěry a úsudky
Variam semper dant otia mentem.
Nečinnost vždy vyvolává nestálé myšlenky
Nečinnost vždy vyvolává nestálé myšlenky
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
ono otázka spíš zní jinak....kolik lidí si nechá vysloveně nasrat na hlavu ...... podle počtu magnetářů asi dost , nejsem svatej, ale jednak chci mít aspoň nějakej čas pro sebe a chci se slušně vyspat...tečka
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů