Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
maxipes
Příspěvky: 45
Registrován: sob zář 05, 2009 2:03 pm

Příspěvek

pre luhalu : síce mám pred sebou vítisk 561-ky no neni tam písané nejaké obmedzenie koľko x v týždni môžeš krátiť na 9-nu tú pauzu, na druhej strane mám zas poznačené asi tak pred dvoma mesiacmi sa chalani bavili , že túto dobu smieš mať len 3x v 1-týždni skrátenú a nemusíš ju nahradzovať, isto ti to však napíše nejaký profík nie ja nové ucho- tiež sa učím
sob zář 05, 2009 10:35 pm

luhalu
Příspěvky: 15
Registrován: sob bře 01, 2008 3:01 am

Příspěvek

ok, takže klidně tam sekat týdně 9h pauzy a je to v klidu.
Ale podle toho nařízení v kostce se už silně ztrácím u těch třech hvězdiček u zkracování pauz a týdeních odpočinků, co a kolik ze zkrácení mám nastavit
sob zář 05, 2009 11:16 pm

sanny
Příspěvky: 247
Registrován: úte bře 04, 2008 8:14 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

luhalu: Ahoj, nemuzes sekat cely tyden 9h pauzy. Zde - http://tachospeed.pl/pliki/Narizeni_561_2006.pdf na strane 6, clanek 8, bod 4 se pise, ze "Mezi dvěma týdenními dobami odpočinku smí mít řidič nanejvýš tři zkrácené denní doby odpočinku."
ned zář 06, 2009 10:33 am

luhalu
Příspěvky: 15
Registrován: sob bře 01, 2008 3:01 am

Příspěvek

sanny: ani se tam nepíše v jaký frekvenci, takže klidně i za sebou je můžu sekat, to samé i s desítkou jízdy, i je dát klidně na po a út. je to tak?
ned zář 06, 2009 11:10 am

petrW.
Příspěvky: 1457
Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Podle mě můžeš. otazka je k čemu si tím pomužeš.
ned zář 06, 2009 11:12 am

sanny
Příspěvky: 247
Registrován: úte bře 04, 2008 8:14 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

luhalu: JJ, jak rika Petr, je jedno jak si to vyberes, to je na tobe. Treba ty 10 si spis setri, kdyz treba vecer nemuzes nekde najit parkoviste a nebo treba v patek se budes chtit dostat domu, tak na tohle ti to bude dobry.
ned zář 06, 2009 5:07 pm

luhalu
Příspěvky: 15
Registrován: sob bře 01, 2008 3:01 am

Příspěvek

jasný díky moc
ned zář 06, 2009 5:15 pm

Scanman1
Příspěvky: 26
Registrován: čtv črc 30, 2009 10:40 pm

Razítko

Příspěvek

Po přečtení tohoto článku http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... C4%8De.htm jsem nabyl dojmu, že na potvrzení (formuláři) o neřízení nemusí být razítko zaměstnavatele ... to teda znamená, že pokud tedy parkuji doma přes víkend a do sídla firmy se nedostanu, můžu si potvrzení vytisknout doma a podepsat za sebe a pak podvodně (třeba levačkou) podepsat jakože za zaměstnavatele. Následně zaměstnavateli odeslu kopii emailem, aby jedna kopie potvrzení zůstala na firmě. Razítko tedy důležité není?? Je toto taky možnost jak mít u sebe potvrzení na víkend aniž bych musel cestovat 60km na firmu? Nejspíš otázka pro OTESe.

V tom článku tedy stojí, že potvrzení je platné když je podepsané ... nikoli podštemplované zamestnavatelem.
ned zář 06, 2009 5:54 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11911
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

pokud mě je známo musí být oba exempláře
(jak u Tebe tak ve firmě )originály
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned zář 06, 2009 5:58 pm

maxipes
Příspěvky: 45
Registrován: sob zář 05, 2009 2:03 pm

Příspěvek

na čo prepnúť digittach. keď ťa stiahne kontrola a vyzerá to na slušne stratený čas, na JP alebo ponechať R, či dokonca na lehátko ?
ned zář 06, 2009 9:15 pm

cvokdopruceno-PC
Příspěvky: 111
Registrován: ned čer 14, 2009 9:26 pm
Bydliště: Úsov

Příspěvek

protože potřebuješ mít co nejvíc odpočinku (lehátko) aby jsi neměl přetažený výkon či pracovní dobu. Za to bys mohl zaplatit. Ale pozor! policie začíná kontrolovat auta u rampy při nakládce, jestli nemají lehatka, když je řidič na rampě. To pak považují za podvod a tvrdě pokutují
pon zář 07, 2009 8:44 am

maxipes
Příspěvky: 45
Registrován: sob zář 05, 2009 2:03 pm

Příspěvek

tak dík dám si nato bacha netreba ich zbytočne vytáčať,aj tak treba počas dňa mať zaznamenané "jinou práci" tak nakládku použijem nato
==============
ako to robíte vy keď vám skončí tá 6-ta 9-ka a nastupujete na týžd.odpoč., po 9-vine klasika 11 denná a až potom 45h týždenná ?
pon zář 07, 2009 11:47 am

cvokdopruceno-PC
Příspěvky: 111
Registrován: ned čer 14, 2009 9:26 pm
Bydliště: Úsov

Příspěvek

PO posledním výkonu v týdnu už se nedělá 9 hodin ale rovnou 45 (pokud nechceš zkrátit na minimum 24 nebo naopak nahrazovat za minulý týden). týdenní pauza automaticky nahrazuje denní, protože je delší. Nedělají se 2 pauzy po sobě
pon zář 07, 2009 2:30 pm

cvokdopruceno-PC
Příspěvky: 111
Registrován: ned čer 14, 2009 9:26 pm
Bydliště: Úsov

Příspěvek

Viděl jsem nový výtisk aertu do kapsy a tam se píše, že týdenní přestávku musíš začít po 6té době řízení, tak, jek to bylo v 3820. ale v původním 561 je týdenní přestávka po 6ti 24hodinových cyklech, tedy dnech. Tak jek to tedy je? Volal jsem na ČESMAD a neuměli mi na to odpovědět
pon zář 07, 2009 2:36 pm

maxipes
Příspěvky: 45
Registrován: sob zář 05, 2009 2:03 pm

Příspěvek

tak týždenná nahradzuje dennú po posl.výkone...hm ja som to pochopil podla 561,že treba asi aj dennú lebo citujem :,, po uplynutí šesti 24 hod.časových úsekú " a predsa 24hod úsek je kompletka výkon+odpočinok (napr. 13+11=24)
´=== tak ako , vážne to nahradzuje tú dennú, nech nerobím na pokuty ===
pon zář 07, 2009 2:46 pm

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů