Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
tebe nezajímá aetr , ale silniční zákon platný v čr. přestávky jsou tam v podstatě stejný.
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Muzes si myslim. Kdyz dodrzis ze 2x do tydne muzes 10hod a za 14 dni, respektive 12 pracovnich dni maximalne 90 hodin nejvíc. A tu zkracenou dobu muzes pouzit 3x do tydne 9 hodin a bez nutnosti je nahrazovat.
A pak se ještě denní odpočinek dá rozdělit na 2x. Dohromady ale musí mít 12 hodin, oproti 11 hodin bezne. Takze treba 3+9 a ty tri jsou minimum. Fuj, tak jsem si to zopákl. Proste muzes, protoze to neni zakazany.
A pak se ještě denní odpočinek dá rozdělit na 2x. Dohromady ale musí mít 12 hodin, oproti 11 hodin bezne. Takze treba 3+9 a ty tri jsou minimum. Fuj, tak jsem si to zopákl. Proste muzes, protoze to neni zakazany.
Chlapi a devcata potrebuju neco vysvetlit: Rídit se muze podle nařízení 561/2006 max 10hod. Je to behem 24 hodin, nebo jak se to pocita?. Protoze 10hod+ 11 odpocinek je 21 hodin+ dejme tomu 2 hodiny prestavky je 23- co ta hodina?
Nebo normalni doba 9 hodin + zkracena 9 hodin odpocinek + 45 minut prestavky je cca 19 hodin. Na co je ta zkracena, kdyz stejne nemuzu vyjet, protoze mam odcerpanych tech 9, nebo 10 hodin, tak musim stat. Takze 6 hodin volno. To mi vysvetlete. Doufam, ze jsem to napsal tak, aby to slo pochopit, protoze to je peklo. Navic je aetr a pak úpro nunii ta 561/2006.
Nebo normalni doba 9 hodin + zkracena 9 hodin odpocinek + 45 minut prestavky je cca 19 hodin. Na co je ta zkracena, kdyz stejne nemuzu vyjet, protoze mam odcerpanych tech 9, nebo 10 hodin, tak musim stat. Takze 6 hodin volno. To mi vysvetlete. Doufam, ze jsem to napsal tak, aby to slo pochopit, protoze to je peklo. Navic je aetr a pak úpro nunii ta 561/2006.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
máš taky nějakou nakládku a vykládku ne?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
standartně vždy leháro-
"čumíš "4 hodky tak je můžeš využít na pauzu 3+8 a máš 11 (ve 24 hodinách)
ok sorry stejně to dělám baj -voko
"čumíš "4 hodky tak je můžeš využít na pauzu 3+8 a máš 11 (ve 24 hodinách)
ok sorry stejně to dělám baj -voko
Naposledy upravil(a) martin440 dne ned bře 30, 2008 4:00 pm, celkem upraveno 2 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned bře 09, 2008 9:41 pm
- Bydliště: Plumlov,cz
3+8 už neplatí, 9 hodin mušíš mít vždy, tak tedy 3+9
Výtah aetru:
g) "denní dobou odpočinku" denní doba, během níž muže řidič volně nakládat se svým časem a která zahrnuje
"běžnou denní dobu odpočinku" nebo "zkrácenou denní dobu odpočinku":
- "běžnou denní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku v celkovém trvání nejméně 11 hodin. Tuto běžnou dobu odpočinku lze připadne rozdělit do dvou časových úseku, z nichž první musí být nepřerušená doba v celkovém trvání nejméně 3 hodin a druhý nepřerušená doba v celkovém trvání nejméně 9 hodin,
- "zkrácenou denní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku v celkovém trvání nejméně 9 hodin, ale kratší než 11 hodin;
h) "týdenní dobou odpočinku" týdenní doba, během níž muže řidič volné nakládat se svým časem a která zahrnuje
"běžnou týdenní dobu odpočinku" a "zkrácenou týdenní dobu odpočinku":
- "běžnou týdenní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku v celkovém trvání nejméně 45 hodin,
- "zkrácenou týdenní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku kratší než 45 hodin, která smí být za podmínek stanovených v cl. 8 odst. 6 zkrácena na nejméně 24 po sobe následujících hodin;
Výtah aetru:
g) "denní dobou odpočinku" denní doba, během níž muže řidič volně nakládat se svým časem a která zahrnuje
"běžnou denní dobu odpočinku" nebo "zkrácenou denní dobu odpočinku":
- "běžnou denní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku v celkovém trvání nejméně 11 hodin. Tuto běžnou dobu odpočinku lze připadne rozdělit do dvou časových úseku, z nichž první musí být nepřerušená doba v celkovém trvání nejméně 3 hodin a druhý nepřerušená doba v celkovém trvání nejméně 9 hodin,
- "zkrácenou denní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku v celkovém trvání nejméně 9 hodin, ale kratší než 11 hodin;
h) "týdenní dobou odpočinku" týdenní doba, během níž muže řidič volné nakládat se svým časem a která zahrnuje
"běžnou týdenní dobu odpočinku" a "zkrácenou týdenní dobu odpočinku":
- "běžnou týdenní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku v celkovém trvání nejméně 45 hodin,
- "zkrácenou týdenní dobou odpočinku" se rozumí doba odpočinku kratší než 45 hodin, která smí být za podmínek stanovených v cl. 8 odst. 6 zkrácena na nejméně 24 po sobe následujících hodin;
Pracovní režimy řidičů
Našel jsem docela pěkně zpracovanej návod, jak správně využívat pracovní dobu, dobu řízení a přestávek. Stojí za přečtení.
http://pernerscontacts.upce.cz/05_2007/ ... housky.pdf
http://pernerscontacts.upce.cz/05_2007/ ... housky.pdf
Příklady možné jízdy?
Ahoj, prosím začínám a potřebuji poradit s aetrem u MKD, příklad vyjedu v 14:00 abych pak eventulně nemusel v noci hledat v zahraničí místo v obsazených parkovištích zastaví v 19:00 pak bych chtěl udělat odpočinek 11h a ráno vyjet v 06:00 a zastavit včetně třeba nakládky, vykládky(pohotovost) opět před 14:00 a vyměnit kolečko druhý den to samé.
Takže lze udělat cca v 24hodinách před a po 11h pauze výkon. 14:00-19:00 - výkon, 19:00-6:00 - pauza, 6:00-14:00- výkon
a takhle jet celý týden?
Další otázka ohledně tohoto příklad stejný: začátek 14:00-19:00-výkon, 19:00-6:00-pauza, 6:00-14:00-výkon, takhle jet dva dny po sobě a třetí den bych chtěl udělat od 14:00-03:00- výkon 03:00-14:00-pauza a potom třeba zase 14:00-19:00-výkon, 19:00-6:00-pauza, 6:00-14:00-výkon
Lze to takhle dělat?
Takže lze udělat cca v 24hodinách před a po 11h pauze výkon. 14:00-19:00 - výkon, 19:00-6:00 - pauza, 6:00-14:00- výkon
a takhle jet celý týden?
Další otázka ohledně tohoto příklad stejný: začátek 14:00-19:00-výkon, 19:00-6:00-pauza, 6:00-14:00-výkon, takhle jet dva dny po sobě a třetí den bych chtěl udělat od 14:00-03:00- výkon 03:00-14:00-pauza a potom třeba zase 14:00-19:00-výkon, 19:00-6:00-pauza, 6:00-14:00-výkon
Lze to takhle dělat?
Naposledy upravil(a) luhalu dne sob dub 12, 2008 12:02 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů