Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Jak píše SOF, mě jako zaměstnavatele nezajímá jakou finanční krizi má řidič, řidiče nezajímá jestli mám na výplatu nebo mi to vychází.
Taky můžu být swině a říct to jako zaměstnavatel takto:
Až mi to nebude vycházet, tak to zabalím, prodám auta, a půjdu si sednout za volant k veeeelké firmě která na to má. Nejlépe do Lucemburska. Za prodej techniky dostanu cca 1,5-2 milionky, a co bude se 7 řidičema kteří pro mě dělají mi může být u spodní části zad.
Ale nejsem swině, takže se budu plácat jako blbec, a číst příspěvky lidí kteří to asi nikdy nepochopí.
Na západě se jezdí za jiné ceny, to že východ umí podrazit ceny i kdyby měl jezdit jen za naftu je blbost dopravců z východu.
Němci a západ si chce narovnat pokřivený trh, tak háže východu klacky pod nohy. Nic jiného jim taky nezbývá. A já jim fandím.
Abych mohl poslat řidiče do francie, tak jsem naceňoval fůry tak aby mi vyšla cena na KM + rovnou jim počítám náklady na víkendové ubytování řidiče na hotelu. To že se do tendru připojili jiní, za ceny téměř poloviční je jejich blbost.
Zákazník na to samozřejmě slyší, takže než se to narovná u nás, tak budu mít fousy až po pas.
Taky můžu být swině a říct to jako zaměstnavatel takto:
Až mi to nebude vycházet, tak to zabalím, prodám auta, a půjdu si sednout za volant k veeeelké firmě která na to má. Nejlépe do Lucemburska. Za prodej techniky dostanu cca 1,5-2 milionky, a co bude se 7 řidičema kteří pro mě dělají mi může být u spodní části zad.
Ale nejsem swině, takže se budu plácat jako blbec, a číst příspěvky lidí kteří to asi nikdy nepochopí.
Na západě se jezdí za jiné ceny, to že východ umí podrazit ceny i kdyby měl jezdit jen za naftu je blbost dopravců z východu.
Němci a západ si chce narovnat pokřivený trh, tak háže východu klacky pod nohy. Nic jiného jim taky nezbývá. A já jim fandím.
Abych mohl poslat řidiče do francie, tak jsem naceňoval fůry tak aby mi vyšla cena na KM + rovnou jim počítám náklady na víkendové ubytování řidiče na hotelu. To že se do tendru připojili jiní, za ceny téměř poloviční je jejich blbost.
Zákazník na to samozřejmě slyší, takže než se to narovná u nás, tak budu mít fousy až po pas.
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
MiLoG ( Minimální mzda v Německu). Kdo opravdu chce pro práci na území Německa 8,50 na hodinu, má jednu zajímavou možnost. Nemusí toto ohodnocení vyžadovat jenom od šéfa, ale také od firmy, která práci zadala. Např. budete jezdit na zakázku spedice XY, můžete jí dát k soudu. Každá firma je povinna platit zakázky tak, aby zaměstnavatel mohl zaměstnance platit podle zákonů.
Zdrojem informace je státní zaměstnanec Spolkového státu.
Zdrojem informace je státní zaměstnanec Spolkového státu.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Prý uložená pokuta 135,-€ je pouze kauce a můžeš jít, český dopravče, do správního řízení a tahat se o těch pár šupů s francouzskými úřady. Hodně štěstí! ... Zdá se, že frantíkům jde hlavně o exporty do sousedních zemí a bylo by zajímavé, kdyby někde byla statistika o tom, kdo všechno už pokuty dostal a za jaké přepravy to bylo...
Na druhou stranu vlastně nevím, o co N+FR jde v globálu. I sami němci si najímají šoféry z východu (ještě východnějšího, než jsme my), kterým platí to jejich slavné minimum nebo jen o něco málo víc. U frantíků to za jejich 35-tihodinový týden dělá něco přes 1300,-€ hrubého. V přepočtu na naše to dělá 36.300,-! Tzn. nějakých pouhých 24 tis. Kč čistého. Jezdí snad z ČR někdo na MKD za míň??? Těžko!!!
Samozřejmě nepočítám přesčasy a příplatky za svátky atd..., ale jen chci říct, že rozdíly nejsou tak markantní, aby bylo potřeba zavádět nějaké připitomělé "Milogy a Loi Macrony" i s celou tou papírovanou a úřední mašinérií navíc..
Na druhou stranu vlastně nevím, o co N+FR jde v globálu. I sami němci si najímají šoféry z východu (ještě východnějšího, než jsme my), kterým platí to jejich slavné minimum nebo jen o něco málo víc. U frantíků to za jejich 35-tihodinový týden dělá něco přes 1300,-€ hrubého. V přepočtu na naše to dělá 36.300,-! Tzn. nějakých pouhých 24 tis. Kč čistého. Jezdí snad z ČR někdo na MKD za míň??? Těžko!!!
Samozřejmě nepočítám přesčasy a příplatky za svátky atd..., ale jen chci říct, že rozdíly nejsou tak markantní, aby bylo potřeba zavádět nějaké připitomělé "Milogy a Loi Macrony" i s celou tou papírovanou a úřední mašinérií navíc..
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
kuntík: přesčasy... S těmi to není tak jednoduché, podle našeho zákoníku práce smíš mít max. 150 h přesčas ročně.. tedy přesčasů můžeš mít na pásce navíc max. 12,5h/měsíc, takže i tady nutí legislativa zaměstnavatele švindlovat.
Pak je tu ještě pohotovost na pracovišti, max. 400 h ročně. I tyhle hodiny si řidič na MKD vyčerpá za pár měsíců...
vašek: pořád platí, že naše HDP na hlavu je méně než poloviční ve srovnání se sousedy, co nás nejvíc živí (SRN), a čím větší budeme chtít platy, tím dřív se montovny přesunou jinam... Každej rok s napětím sleduju jak odboráři šponujou platy v Mladý Boleslavi. Až přijde další vlna s propadem prodejů aut, bude hned o zábavu postaráno. Po celé ČR.
Pak je tu ještě pohotovost na pracovišti, max. 400 h ročně. I tyhle hodiny si řidič na MKD vyčerpá za pár měsíců...
vašek: pořád platí, že naše HDP na hlavu je méně než poloviční ve srovnání se sousedy, co nás nejvíc živí (SRN), a čím větší budeme chtít platy, tím dřív se montovny přesunou jinam... Každej rok s napětím sleduju jak odboráři šponujou platy v Mladý Boleslavi. Až přijde další vlna s propadem prodejů aut, bude hned o zábavu postaráno. Po celé ČR.
Nejsem si jist, ale 150 hodin jsou přesčasy které mohou být nařízeny? Může jich být více, ale jenom se souhlasem zaměstnance. No a pohotovost na pracovišti byla před lety zrušena. (1.1.2007)
http://www.epravo.cz/top/clanky/pracovn ... 82469.html
http://www.epravo.cz/top/clanky/pracovn ... 82469.html
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Jsem se přepsal, měl jsem na mysli pracovní pohotovost (slovíčkaření)... S dobrovolnou prací přesčas je to obdobně, cca. 400h ročně (nemá to daleko od AETR)
http://www.avizo.cz/blog/prace-prescas/
http://www.avizo.cz/blog/prace-prescas/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 15 hostů