Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
wish.master
Příspěvky: 7
Registrován: pon lis 23, 2015 12:21 pm
Bydliště: Brno

Německo a Schwertransport

Příspěvek

Zdravím,chcu se zeptat,když v Německu točím pauzu a vzbudí mě borec od nadměrky,že musím popojet,protože nemůžou projet,ikdyž jim nestojím na zákazu nebo někde jinde,prostě jen neprojedou,co mám dělat? když cuknu,zruší se mě pauza,začne výkon a já mám třeba udělaný 4hod pauzy a ne třeba devítku nebo jedenáctku.Díky
ned úno 14, 2016 4:35 pm

Uživatelský avatar
CErin
Příspěvky: 760
Registrován: pon lis 03, 2008 7:44 pm

Příspěvek

Za starých časů se to řešilo "omluvenkou" ve více jazycích, postačila zadní část vizitky vedoucího přepravy, nebo jen předepsané čestné prohlášení, že jsi na nezbytnou dobu musel uvolnit místo. V Německu je vhodné mít vysvětlení od vedoucího přepravyv němčině/angličtině - pár slov, datum a čas. Abych pravdu řekl, nevím, jestli to při kontole bylo relevantní, někteří řidiči poskytli výpis z tachografu a tam se jim důvod cuknutí uvedl. Je to trochu o kolegialitě a pochopení, řekl bych. Z obou stran.
ned úno 14, 2016 6:31 pm

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů