Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Tranzit přes tyroslko
Co říkáte na zákaz tranzitu sektorovýho zboží po A12 přes Tyrolsko? (dřevo, auta, ocel, železná ruda, atd.) Týká se to i EURO 6 nebo všech? Nebo budou muset všichni na Ro-la? Už vám něco říkali dispečeři? Mě něco šéf naznačoval, že nejspíše budeme mít problém, protože taháme dřevo břes brenner
O to tam tiroláci bojujou už víc jak 10let a EU je s takovým zákazem opakovaně posílá do prdele. Tak dvě třetiny němců tama jezdí se šrotem nebo sklem. Myšlenka je to sice pěkná, ale ta ROLA kapacitně absolutně nestačí. Oni to ví moc dobře, tak se to aspoň snaží řidičům (dopravcům) co nejvíc znepříjemnit.
Non stop kontroly, vážení, zákaz předjíždění, večer jen 60km/h, cena ze přejezd europa brucke atd atd.
Vždycky se to velice řeší před nějakýma volbama a pak je zase klid. Ve skutečnosti si tam z toho dělají neskutečný byznis. Nesnáším je.
Non stop kontroly, vážení, zákaz předjíždění, večer jen 60km/h, cena ze přejezd europa brucke atd atd.
Vždycky se to velice řeší před nějakýma volbama a pak je zase klid. Ve skutečnosti si tam z toho dělají neskutečný byznis. Nesnáším je.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Co tohle http://cs.urbanaccessregulations.eu/cou ... ?showall=1 ? Stačí to tak?
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
ADR by tam patřit nemělo.... našel jsem nakonec tenhle sortiment
a. všechny druhy odpadu, které jsou uvedené v Evropském katalogu odpadů (podle rozhodnutí komise o katalogu odpadu, 2000/532/EG, ve verzi 2014/955/EU
b. kámen, zemina, materiál z výkopových prací
c. kulatina a korek
d. motorová vozidla z vyšších a nižších tříd L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e, M1, M2 a N1
e. neželezné a železné rudy
f. ocel, kromě betonářské a konstrukční oceli určené k dodání na staveniště
g. mramor a travertin
h. obklady (keramické)
mimo jiné výjimky:
jízdy uskutečněné vozidly s emisní třídou EURO VI (ne více než 0,4 g/ kWh), pokud je toto doloženo příslušným identifikačním označením podle klasifikačního
nařízení IG-L, BGBL. II Nr. 120/2012, později pozměněného ve verzi BGBL. II Nr. 272/2014, nebo pokud je toto doloženo příslušnou dokumentací, přičemž v
každém případě ke dni 1. května 2017 musí být tento důkaz prokázán pomocí identifikačního označení klasifikačního nařízení IG-L; tato výjimka platí pro přepravy
zboží podle § 3, čl. 1, písm. a. až d. do 31. března 2018 a pro přepravy zboží podle § 3, čl.1, písm. e. do h. do 30. června 2018.
Takže E6 by snad měli projíždět.... no bude to zajímavý. My máme vše E5, tak to se šéf asi pos....
a. všechny druhy odpadu, které jsou uvedené v Evropském katalogu odpadů (podle rozhodnutí komise o katalogu odpadu, 2000/532/EG, ve verzi 2014/955/EU
b. kámen, zemina, materiál z výkopových prací
c. kulatina a korek
d. motorová vozidla z vyšších a nižších tříd L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e, M1, M2 a N1
e. neželezné a železné rudy
f. ocel, kromě betonářské a konstrukční oceli určené k dodání na staveniště
g. mramor a travertin
h. obklady (keramické)
mimo jiné výjimky:
jízdy uskutečněné vozidly s emisní třídou EURO VI (ne více než 0,4 g/ kWh), pokud je toto doloženo příslušným identifikačním označením podle klasifikačního
nařízení IG-L, BGBL. II Nr. 120/2012, později pozměněného ve verzi BGBL. II Nr. 272/2014, nebo pokud je toto doloženo příslušnou dokumentací, přičemž v
každém případě ke dni 1. května 2017 musí být tento důkaz prokázán pomocí identifikačního označení klasifikačního nařízení IG-L; tato výjimka platí pro přepravy
zboží podle § 3, čl. 1, písm. a. až d. do 31. března 2018 a pro přepravy zboží podle § 3, čl.1, písm. e. do h. do 30. června 2018.
Takže E6 by snad měli projíždět.... no bude to zajímavý. My máme vše E5, tak to se šéf asi pos....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů