Ahoj, som tu nový ( preto sa vopred ospravedlňujem ak som nesprávne zaradil tému) a chcel by som sa opýtať pár otázok.
Pred nedávnom som dokončil vodičák sk. C, C1, T a čoskoro nastupujem do práce ako vodič, len ešte čakám na potrebné papiere- KKV, papier od hydr. ruky nakoľko budem riadiť auto Mercedes Benz Atego 1218 sklápač s hydr. rukou a voziť palivové drevo či už sypané alebo naklietkované.
Prvá otázka smeruje ku tachografu, konkrétne ku analogovému t.j. "kolečká" a ich výmena, niekde som našiel radu ako správne zakladať a meniť: "Začneš pracovat v 8h ráno. Vyplníš si kolečko zepředu - jméno, příjmení, začátek směny (město, případně zkratka státu), datum, RZ a počáteční stav km.
Zezadu proškrtneš postýlku od 0 do 8h. Založíš do tachografu a makáš. Jak skončíš směnu - např. v 17h, kolečko vyjmeš, ukončíš (město, případně stát), datum, konečný stav km a rozdíl km. Otočíš zezadu a od 17h do 24h proškrtneš postýlku. Ráno začneš v 8h, takže vypíšeš nové kolečko zepředu, zezadu nové kolečko proškrtneš od 0 do 8h, vypíšeš zepředu......atd...." <- je to tak správne ?
Dalšia otázka je ako to funguje cez víkend respektíve čo s tachografom ked v piatok odstavím o 17:00 a v pondelok ráno o 8:00 začnem, čo viem tak kolečko je na max 24hod, ako teda? mám ho chodiť meniť cez víkend ? alebo je iný sposob?
Dalšia otázka je, čo prepnúť na tachografe ked budem vykladať, je správne ked si prepnem na kladivká ? rátajú sa kladivká do pracovnej doby ?
Dalšia otázka smeruje tiež ku tachografu a k jeho používaniu. Je teda potrebné ho mať zapnutý ked jazdím iba po meste a sem tam nejaká tá dedina v okolí cca 10km?
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Pár otázok...
Podľa mňa je to správne.Andrei píše:Prvá otázka smeruje ku tachografu, konkrétne ku analogovému t.j. "kolečká" a ich výmena, niekde som našiel radu ako správne zakladať a meniť: "Začneš pracovat v 8h ráno. Vyplníš si kolečko zepředu - jméno, příjmení, začátek směny (město, případně zkratka státu), datum, RZ a počáteční stav km.
Zezadu proškrtneš postýlku od 0 do 8h. Založíš do tachografu a makáš. Jak skončíš směnu - např. v 17h, kolečko vyjmeš, ukončíš (město, případně stát), datum, konečný stav km a rozdíl km. Otočíš zezadu a od 17h do 24h proškrtneš postýlku. Ráno začneš v 8h, takže vypíšeš nové kolečko zepředu, zezadu nové kolečko proškrtneš od 0 do 8h, vypíšeš zepředu......atd...." <- je to tak správne ?
V pondelok prídeš a vypíšeš jeden kotúč (ručne v zadu) z piatka od 17:00 do piatka 24:00, potom druhý od soboty 00:00 do soboty 24:00, potom ďalší na nedeľu od 00:00 do nedele 24:00 no a nakoniec pondelkový od 00:00 do 8:00.Andrei píše:Ďalšia otázka je ako to funguje cez víkend respektíve čo s tachografom ked v piatok odstavím o 17:00 a v pondelok ráno o 8:00 začnem, čo viem tak kolečko je na max 24hod, ako teda? mám ho chodiť meniť cez víkend ? alebo je iný sposob?
Mal by si mať kladivká a počíta sa to do denného výkonu (nakládka, vykládka)Andrei píše:Dalšia otázka je, čo prepnúť na tachografe ked budem vykladať, je správne ked si prepnem na kladivká ? rátajú sa kladivká do pracovnej doby ?
Tomuto nerozumiem, kotúčový tachograf sa dá vypínať?Andrei píše:Dalšia otázka smeruje tiež ku tachografu a k jeho používaniu. Je teda potrebné ho mať zapnutý ked jazdím iba po meste a sem tam nejaká tá dedina v okolí cca 10km?
Možno niekto doplní viac.
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Pár otázok...
Kód: Vybrat vše
Ďalšia otázka je ako to funguje cez víkend respektíve čo s tachografom ked v piatok odstavím o 17:00 a v pondelok ráno o 8:00 začnem, čo viem tak kolečko je na max 24hod, ako teda? mám ho chodiť meniť cez víkend ? alebo je iný sposob?
Kód: Vybrat vše
Dalšia otázka smeruje tiež ku tachografu a k jeho používaniu. Je teda potrebné ho mať zapnutý ked jazdím iba po meste a sem tam nejaká tá dedina v okolí cca 10km?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů