Stránka 14 z 24
Re: ADR
Napsal: pon čer 12, 2017 12:00 pm
od kuntík
Re: ADR
Napsal: pon čer 12, 2017 4:59 pm
od slobo
tam - ty - manévry
příspěvek
pon čer 05, 2017 2:48 pm
"Co přesně cisterna vezla nám nikdo nechce ( nechtěl ) říct,"
Rozumí tomu někdo
_________________________________________________
vtípek
Re: ADR
Napsal: úte čer 13, 2017 12:51 am
od sof
.
tuny
Napsal: úte čer 13, 2017 9:24 am
od Krocan
Já odhaduji, že pokud už se novinář dobral svoji snahou k pravdivý informaci (a tomu, že svojí snahou, tak tomu já bych neuvěřil), tak ji stejně vlastním lajdáctvím a hloupostí zmotá a převrátí (tak jako řidič cisternu). Dle mne šlo o celkovou hmotnost vozu i s nákladem.
A v ČR je opravdu na 6 náprav 48t. a na 5 náprav 44t.
Re: ADR
Napsal: úte čer 13, 2017 2:11 pm
od kuntík
Nemám tucha co taková cisterna váží, mohlo by to být s tahačem kolem těch 15t což je 29t nákladu. Ale mohlo by to být i 13t, pak už je to 31t nákladu. Je reálné aby ta cisterna vážila do pěti tun?
A ted si ještě vybavuju ačkoliv do toho moc technicky nevidím, že na návěsu se používají napravy bud na 8 nebo 9tun.?
Re: ADR
Napsal: úte čer 13, 2017 3:10 pm
od slobo
manévry
mezi exitem Držovice a Olšany na Prostějovsku.
-řidič polské národnosti
-cisterna převážela 32 tun
zdroj
Olomoucka drbna)
Přečerpání
nebezpečné látky.
samotné přečerpání v čase (cca 15:00-17:30)
sobota 3.6.
Dočerpání zbylé
chemické látky do náhradní cisterny
V čase již brzkých ranních hodin
neděle 4. června 2017
zahájili hasiči navazující další dočerpání zbylé nebezpečné chemické látky
http://tydenikpolicie.cz/u-prevracene-c ... -21-hodin/
"zhruba 32tun převážené chemické látky v tekutém stavu"
"řidič, cizí státní příslušnosti"
http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/i ... 2.jpg?d41d
http://i3.cn.cz/15/1496569478_P201706040266301.jpg
g.denik.cz
Filip Bednarkiewicz
(autor 40ton.net)
redakcja@40ton.net
zvičajne informuje, ak sa jednå o PL firmu
T.č. -nič
pre kuntík
Napsal: úte čer 13, 2017 10:16 pm
od sof
J.
Re: ADR
Napsal: čtv čer 15, 2017 10:19 pm
od jozin
sof-nevim co na tom nechapes,udelat maximum pro to abych se nevybulil na bok s cisternou.Prelozim ti to-drzet volant obema rukama,koukat pred sebe,vnimat provoz a situaci kolem nej,netelefonuji za jizdy(stejne to nevnimas)nejezdit nalepeny jak curak na nekom,nezavodit s nekym a nedelat z toho F1.Necumet na notas behem jizdy neskajpovat,nebyt na FB.
Re: ADR
Napsal: pát čer 16, 2017 1:00 am
od Adjunkt
To je spíš řidičské minimum
Re: ADR
Napsal: sob črc 29, 2017 3:03 am
od slobo
133294
.
Hangzhou
oosten/east China
Video
http://www.gva.be/cnt/dmf20170717_02976 ... ntploffing
podľa čínskych médií,
niekoľko sto litrov farby
Re: ADR
Napsal: pát srp 04, 2017 6:40 pm
od Matúš Sabo
Matus 815
Napsal: sob srp 05, 2017 10:49 am
od Krocan
Prosím Tě, Tvůj příspěvek jsem nepochopil, můžeš mi ho vysvětlit? Díkx
Re: ADR
Napsal: sob srp 05, 2017 1:06 pm
od Matúš Sabo
Krocan: daný sklápač má byť označený v predu a v zadu oranžovými tabuľami bez ´´UN kodu a Kempler kodu´´. Označenie čo je na zadnom čele má byť na boku sklápača - bočnice ( kosoštvorcove tabuľe spolu s oranžovou 90/3077). Je tu otázne len ceduľa Ačko. Týmto štýlom ako je na fotke sú označované len cisterny ktoré prepravujú náklad 3077 - látky ohrozujúce životné prostredie, pevné 1.N
Matus 815
Napsal: sob srp 05, 2017 3:47 pm
od Krocan
Tak jo, díkas za objasnění. Na to, že mám ADRku (sice skoro rok propadlou) tak tomu teda fakt hóóódně rozumim
Re: ADR
Napsal: čtv srp 10, 2017 9:09 am
od JiRaY