Stránka 5 z 10
Napsal: čtv dub 16, 2009 10:09 pm
od petrW.
Napsal: čtv dub 16, 2009 10:36 pm
od Foglik
Nevím jestli je to blbost, nebo ne. Ani nevím jestli si to na tom školení vymýšlejí a ne bo jestli je v tom kousek pravdy.
V každém případě je mě to srdečně jedno, protože já si žádný papír sám vypisovat nebudu, a jestli si ho v kanclu udělají dvakrát, nebo desetkrát je mi celkem fuk. Pro mě je podstatný, že ho budu mít já v autě v originálu a oštemplovanej a podepsanej kompetentní osobou.
Ostatní už není moje starost, ať je to jak chce.
Napsal: pát dub 17, 2009 5:00 pm
od Fojcek
Když jsem ještě jezdil jako zaměstnanec,tak sem dycky podepisoval papíry 2, tak něco na tom možná bude.
PetrW:fax mít nemusíš, dneska se to dá poslat i emailem... Proto je asi na tom ptvrzení kolonka email
Napsal: ned dub 19, 2009 9:55 am
od petrW.
Napsal: ned dub 19, 2009 1:18 pm
od Martoh
Nikdo netvrdí že to budou faxem či mailem posílat tobě. Vysvětloval mi to Bagoun když jsem mu dal toto potvrzení o "nečinosti" na špatném formuláři. Dal mi správný formulář jako vzor ať ho vezmu na firmu a vysvětlil mi, že to samý a podepsaný musí být na firmě a oni mají právo si to nechat z té tvojí firmy nafaxovat.
Vím že je to totální blbost, ale takhle mi to vysvětlil, tak Vám to tu jen posílám dál
Napsal: ned dub 19, 2009 1:56 pm
od Foglik
Debata o tom, zda mít nebo nemít na firmě kopii potvrzení o dovolené mě přijde jako debata o ničem. Pokud zrovna nebudeš podvádět, tak je přece jedno, jestli podepíšeš jeden nebo dva papíry, nebo ne?
Ale česká nátura je taková, že pokud vyjde nějaké nařízení, český človíček nebude přemýšlet, jestli to nařízení má nějaký smysl a jestli by ho pro to neměl radši dodržovat. Rovnou začne koumat, jak ho obejít.
Jinak o potvrzení dovolené se dočtete tady:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... ro+řidiče/
Napsal: ned dub 19, 2009 8:07 pm
od petrW.
Napsal: ned dub 19, 2009 8:30 pm
od Foglik
" Proč je řízení autra jediná činost takto omezovaná "
Třeba proto, aby tě nějakej střelec, co si nabral půjček až nad hlavu, aniž by přemýšlel o tom, jestli je vůbec bude schopen splácet, nesestřelil dítě na cestě ze školy jenom pro to, že je pro samé honění se za penězi vyšťávenej jak vymačkanej citrón a už nevidí na cestu.
Napsal: ned dub 19, 2009 8:53 pm
od petrW.
Napsal: ned dub 19, 2009 9:11 pm
od Alešák
tak to je tedy názor...
Napsal: ned dub 19, 2009 9:20 pm
od Foglik
Jo tak to jo To je uplně lichý argument, protože snad každý řidič a to i řidič osobáku musí vědět kdy už to nejde. A co třeba po víkendovím odpočinku jsem třeba já nejvíc utahanej , ale podle 561-ky jsem fit a můžu vyrazit do světa. Když potom usnu za volantem tak přece nemůžu být ten špatnej
Vidíš jak si protiřečíš. Jestli si po víkendu utahanej tak, že usínáš za volantem, tak za to nelez. Protože až někoho sestřelíš, tak určitě budeš ten špatnej, i když si třeba jel podle předpisů. A tvoje příklady dvojího zaměstnání a sedání si za volant utahanej a neodpočatej ukazujou jen na tvojí nezodpovědnost. Mimochodem, kdybys v té době někoho ohrozil a provalilo se, že jsi někde hákoval jak nemoudrej a pak jsi šel na další šichtu jezdit, přišijou tě minimálně porušení § 3 nebo § 4 Zákona o silničním provozu.
Neříkám že "AETR" a 561 jsou dokonalé, ale jsou tu taky pro to, aby z tebe dopravce nesedřel kůži a měl jsi čas oddychnout. Že to neděláš je tvůj problém. Já jen doufám, že tě někde na silnici nepotkám, aspoň tedy ne v pondělí, až budeš klimbat za volantem a nadávat na blbé předpisy.
Napsal: ned dub 19, 2009 9:54 pm
od petrW.
Napsal: ned dub 19, 2009 10:08 pm
od Foglik
Je to paragraf o tom, že musíš být při řízení vozidla fit. Když usneš za volantem(i osobáku) a zjistí, že jsi někde tahal na jedné šichtě a potom jsi šel jezdit na druhou, tak ten paragraf porušuješ. To není z mojí hlavy, tohle mám ze školení řidičů. Ale to jsou pro tebe bláboly školitelů.
Napsal: ned dub 19, 2009 10:13 pm
od petrW.
Napsal: ned dub 19, 2009 10:39 pm
od Foglik
Mě jen přijde úplně absurdní vysvětlovat smysl AETRu řidiči z povolání. Názor ti nikdo nebere, jen makat na jedné šichtě a pak sednout za volant na další, makat 18 hodin denně je pro mě hazard. A já jsem opravdu v rámci možností poctivej a tolerantní řidič. Myslím že o tom je profesionalita řidičů z povolání.
Trochu jsme odbočili od tématu, tak už ti dám jen jeden příklad:
Spousta řidičů nadává na policejní kontroly, na měření rychlosti a vůbec na činnost policie jako takové. Tak ji tedy zrušíme, když nám jen otravuje život, ne? Řidiči jsou přece zodpovědní lidé, tak k čemu nám ta policie bude. Myslíš že bez ní bude na silnicích bezpečněji? Určitě ne.