Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Šedý vlčák
tyden začína v pondělí ve 00.00h a končí v neděli ve 24.00h +korekce utc
561-2001
k tachografu:vyrobce u novych zařízení už zohlednuje možnost"cuknutí"vozidla bez ohledu na to,aby se přerušil odpočinek.(uhnutí na parkovišti,odjetí od rampy,atd.
některe to mají časově omezené s max.rychlostí do 20km/h
je třeba se také zajímat o trochu odborné literatury,ne jen sledovat eroticky časopisy
tyden začína v pondělí ve 00.00h a končí v neděli ve 24.00h +korekce utc
561-2001
k tachografu:vyrobce u novych zařízení už zohlednuje možnost"cuknutí"vozidla bez ohledu na to,aby se přerušil odpočinek.(uhnutí na parkovišti,odjetí od rampy,atd.
některe to mají časově omezené s max.rychlostí do 20km/h
je třeba se také zajímat o trochu odborné literatury,ne jen sledovat eroticky časopisy
Všude je chleba o dvou kurkách...
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
jenis
díky za odpověď.
Že 561-ka píše o týdnu - začína v pondělí ve 00.00h a končí v neděli ve 24.00h - vím, ale nic nepíše o korekci UTC. A když nevím, tak se zeptám.
Že 561-ka píše o týdnu - začína v pondělí ve 00.00h a končí v neděli ve 24.00h - vím, ale nic nepíše o korekci UTC. A když nevím, tak se zeptám.
Jenis: S tím cuknutím od rampy to bohužel. Mám necelý rok starý tachograf VDO DTCO 1381, 1.4 a prodejce tahače sliboval že z aktuální činnosti bude započtena jen taková, která v "minutě převažuje". Tedy např že se nepřeruší pauza..
Houby s octem vážení . Když během postýlky cuknu s autem tak to spadne do kladiv a přestávka je tudíž přerušena. I dle výtisku.
Jediný a patrný přínos spočívá v tom že cukání ve štau nebo na semaforech, pokud je kratší 30 vteřin, se počítá jako jiná práce, nikoliv jako jízda. Zkoušeli jsme to se ženou, kdy měla na zcela identické trase odejeto o cca 10 minut více než já..
Byl bych neskonale rád kdyby mě někdo vyvedl z omylu a funkce ne-přerušení přestávky tu opravdu byla někde skryta...
Houby s octem vážení . Když během postýlky cuknu s autem tak to spadne do kladiv a přestávka je tudíž přerušena. I dle výtisku.
Jediný a patrný přínos spočívá v tom že cukání ve štau nebo na semaforech, pokud je kratší 30 vteřin, se počítá jako jiná práce, nikoliv jako jízda. Zkoušeli jsme to se ženou, kdy měla na zcela identické trase odejeto o cca 10 minut více než já..
Byl bych neskonale rád kdyby mě někdo vyvedl z omylu a funkce ne-přerušení přestávky tu opravdu byla někde skryta...
Proč by jsme se dřeli,když můžeme spálit trochu nafty.
DEF-DAF____http://www.svobodni.cz
DEF-DAF____http://www.svobodni.cz
Dnes kontrola MEI před Turnovem.Když viděl policajt kolečka a na skoro každým namotaná 13 hodinová pauza, zeptal se kde mám magnet či vypínač.Když jsem řekl že na co bych to měl mít, dostal jsem aspoň pokutu za ostrý hrany .
Ale dobrý kluci, zkontrolovali mi jestli mi někde nekape olej a po půlhodince jsem frčel domů
Akorát v ručním záznamu na kolečka se musím polepšit.
Ale dobrý kluci, zkontrolovali mi jestli mi někde nekape olej a po půlhodince jsem frčel domů
Akorát v ručním záznamu na kolečka se musím polepšit.
Gizmo_CZ: Poskakování na spojce a brzdě na mysli samozřejmě nemám .
Mám na mysli normální popojetí v délce do 30 vteřin, podobně jak to popisovala Šedá Vlčice že má její manžel u Actrose...
Má tedy někdo další nový tachograf s touto funkcí
Mám na mysli normální popojetí v délce do 30 vteřin, podobně jak to popisovala Šedá Vlčice že má její manžel u Actrose...
Má tedy někdo další nový tachograf s touto funkcí
Proč by jsme se dřeli,když můžeme spálit trochu nafty.
DEF-DAF____http://www.svobodni.cz
DEF-DAF____http://www.svobodni.cz
vencaZE
Mám novýho Dafa s tachografem, který píše tu činnost, které je v minutě víc.
V praxi to funguje tak, že když dělám pauzu a potřebuju popojet, tak počkám až skočí nová minuta a 29 vteřin můžu jet. Po zastavení přepnu na pauzu a pokud jsem to stihnul do 29 sec tak po skončení dané minuty mi tu jízdu vymaže a pokračuje dál v pauze. Ale nesmí to přerušení zasahovat do dvou minut po sobě jdoucích.
Mám novýho Dafa s tachografem, který píše tu činnost, které je v minutě víc.
V praxi to funguje tak, že když dělám pauzu a potřebuju popojet, tak počkám až skočí nová minuta a 29 vteřin můžu jet. Po zastavení přepnu na pauzu a pokud jsem to stihnul do 29 sec tak po skončení dané minuty mi tu jízdu vymaže a pokračuje dál v pauze. Ale nesmí to přerušení zasahovat do dvou minut po sobě jdoucích.
zdar
Jezdím s 6let starým volvem FH 13.když opravdu citovka ,,pocukávám",po metru,tak mi to pauzu neschodí.Na digitálu.Pak máme i scanii 2roky starou,a to je strašná svinucha,tam jedině po milimetrech..... Samozřejmně jsou výrobci kreténi,mohlo tam být už od začátku pro tyhle případy tlačítko třeba s toleranci 2 minutky třeba 2x denně.
TTN
Jezdím s 6let starým volvem FH 13.když opravdu citovka ,,pocukávám",po metru,tak mi to pauzu neschodí.Na digitálu.Pak máme i scanii 2roky starou,a to je strašná svinucha,tam jedině po milimetrech..... Samozřejmně jsou výrobci kreténi,mohlo tam být už od začátku pro tyhle případy tlačítko třeba s toleranci 2 minutky třeba 2x denně.
TTN
Gizmo_CZ
Tak já toho se sklopkou od rampy moc nenacukám a ten tachograf neřeším kvůli pauze, ale třeba ve stau to funguje stejně s kladívkama. Čeho je v minutě víc, to na konci minuty zapíše. Nehledě na to, že tam co jezdíme nakládat, tak mi starší tacho sebral 20 minut jízdy a tenhle max 8 min. Magnet nemám, neříkám že jsem nikdy neměl a nepoužil na starším autě, ale šéf nám ho zakázal používat s tím, že když se na to příjde, tak všechny závady na převodovce a diferáku platí řidič o pokutách ani nemluvě. A ve stau magnet asi málokdo dává.
Řekl bych, že hlavně kvůli tomu to takhle udělali s těma tachografama.
Tak já toho se sklopkou od rampy moc nenacukám a ten tachograf neřeším kvůli pauze, ale třeba ve stau to funguje stejně s kladívkama. Čeho je v minutě víc, to na konci minuty zapíše. Nehledě na to, že tam co jezdíme nakládat, tak mi starší tacho sebral 20 minut jízdy a tenhle max 8 min. Magnet nemám, neříkám že jsem nikdy neměl a nepoužil na starším autě, ale šéf nám ho zakázal používat s tím, že když se na to příjde, tak všechny závady na převodovce a diferáku platí řidič o pokutách ani nemluvě. A ve stau magnet asi málokdo dává.
Řekl bych, že hlavně kvůli tomu to takhle udělali s těma tachografama.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů