V breznu jsem se vecer nechtel vracet z Jeseniku na Opavu pres Polsko, ze to zkusim pres Karlovu Studanku. Potkal jsem tam uvizleho kluka s dodavkou. Jak jsme se odtama nakonec vymotali a sjeli zpet dolu, dali jsme rec. Mlady Slovak, mel vysokou, pak delal v kanclu, a ridit pry ho bavi nejvic. Jezdil teprve 14 dni, zatim jen PL "k mori", CZ, SK. Za posledni den spal hodinu, nemel uz ani co pit (dal jsem mu zbytek svoji PETky s vodou), ale byl hrozne NADSENY. Nejak se mi to nezdalo. Pozdeji mi psal, ze uz byl i v D, CH. Ze to ma za 0,0634 eur/km a zamestnavatel chce, aby si vyridil ZL. Nechtel verit, kolik bude muset platit na odvodech. Zajimal me jeho pribeh, tusil jsem, ze to nedopadne, no skoncilo to jeste o neco hur. Posledni zprava byla "prisel jsem o papiry"...
Jinak ze je tahle spolecnost nemocna, si uvedomuju uz nejaky cas. Ne, ze by nebyly cestne vyjimky, posledni mohykani se
najdou vsude, ale nektere manyry a celkovy negativismus je tou vetsinou prorostly skrz naskrz. Kazdy problem ma sve reseni, reseni se nabizi i zde, naucit se poradne jazyk a vypadnout, ale nekdo nemuze a nekdo ani nechce, kdyz je tady tak krasne (pro me jsou Valachy the best). Hlavne po nikom nic nechtit a pak je to v klidu...
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Podobne obytne Ducato mame na firme,sef to kupil a pujcuje soferum na dovcu.Je to nove,co vim je na to poradnik,plati se u nas 500kc den,auto beres a vracis s plnou nadrzi.Absolutni cistota samozrejmost,kurak nebo prase nema sanci.vybava je myslil klima wc dusch,satelit na tv komplet kuchyn 4 mista na spani,pergola.Takze asi dobre,je oto u nas zajem,Jen km jsou omezene,abys nejel treba do Norska na ryby,na kseft,jak nekteri dokazou
Neřeším...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
http://www.adriamobil.cz/pujcovna-vozu/
https://www.youtube.com/watch?v=eyKvCUK6AhM
Tenhle Ford jel za nějakých 12 litrů a to jsem s tím jel tak 110 - 115, ale je to daň za spaní nad kabinou, který brzdí tak, že to nejede ani z kopce. Ale bude to i extrémně těžkým převodem, takže na šestku se to pod 100km/h ani neutáhne. V práci máme obyčejnýho plechovýho transita a ten s tímhle převodem jezdí za podobnou spotřebu, ale novější valník co tam máme, tak má střední převod a je to asi už Euro 6 a tomu na displeji svítí průměr 8.3, což je celkem slušnej rozdíl.
My jsou vyjeli 7 nádrží o 80 litrech.
Poplatky, tak česká nálepka tam byla, německo zadarmo, rakouská nálepka za 10e, tunel před brennerem byl tuším taky za 10, pak jsem koupil Via kartu nabitou na 50 a to jsme jeli k jezeru Lago di garda a odtud do jižní francie. Chybělo 4.50e. Ve francii jsem sjel hned do Monaka a přes Nice a Cannes po vedlejších až do Saint-Tropez, ale to je cesta na celej den, protože mi příjde, že ta riviera je jedno město a chvilkami se člověk podívá do hor, kde se jede opravdu pomalu. Ze Saint-Tropez jsme dojeli někam k Marseille a odtud až na žumpu po dálnici a to vyšlo skoro na 100e. Bohužel francouzský systém zařadí auto s výškou nad 3 metry do kategorie 3. Ve španělsku jsme po placených taky nejeli a cestou zpátky jsem se vyhybal celou francii. Musel jsem objet i Viaduct de Millau. No musím říct, že to bylo poprvé v životě, co jsem se těšil do německa.
tady jsou ceny poplatků ve francii: http://www.tolls.eu/cs/france
https://www.youtube.com/watch?v=eyKvCUK6AhM
Tenhle Ford jel za nějakých 12 litrů a to jsem s tím jel tak 110 - 115, ale je to daň za spaní nad kabinou, který brzdí tak, že to nejede ani z kopce. Ale bude to i extrémně těžkým převodem, takže na šestku se to pod 100km/h ani neutáhne. V práci máme obyčejnýho plechovýho transita a ten s tímhle převodem jezdí za podobnou spotřebu, ale novější valník co tam máme, tak má střední převod a je to asi už Euro 6 a tomu na displeji svítí průměr 8.3, což je celkem slušnej rozdíl.
My jsou vyjeli 7 nádrží o 80 litrech.
Poplatky, tak česká nálepka tam byla, německo zadarmo, rakouská nálepka za 10e, tunel před brennerem byl tuším taky za 10, pak jsem koupil Via kartu nabitou na 50 a to jsme jeli k jezeru Lago di garda a odtud do jižní francie. Chybělo 4.50e. Ve francii jsem sjel hned do Monaka a přes Nice a Cannes po vedlejších až do Saint-Tropez, ale to je cesta na celej den, protože mi příjde, že ta riviera je jedno město a chvilkami se člověk podívá do hor, kde se jede opravdu pomalu. Ze Saint-Tropez jsme dojeli někam k Marseille a odtud až na žumpu po dálnici a to vyšlo skoro na 100e. Bohužel francouzský systém zařadí auto s výškou nad 3 metry do kategorie 3. Ve španělsku jsme po placených taky nejeli a cestou zpátky jsem se vyhybal celou francii. Musel jsem objet i Viaduct de Millau. No musím říct, že to bylo poprvé v životě, co jsem se těšil do německa.
tady jsou ceny poplatků ve francii: http://www.tolls.eu/cs/france
BES - běs
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Pavel Šebek....
hm čeče krásnej vejlet
hm čeče krásnej vejlet
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Způsob života v dodávkach :)
kam to spěje - už i v USA
https://www.peak.cz/americane-se-stehuj ... -internetu
https://www.peak.cz/americane-se-stehuj ... -internetu
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Způsob života v dodávkach :)
Ze dodavky jezdi nonstop,system start cil,zadne pauzy,noha v oleji vecne ,je snad jasne kazdemu.Nemaji tachograf nejaky debilni kontrolbuch se ani nevypisuje,k cemu taky jak nic neni pravda v nem.Ale to ze vozi tuny,to je masakr.Auto stavene na 800kg nakladu a chlap naklada 4tuny plechu do toho ,predemnou ve fronte,a navic ti tvrdi ze to je uplne v pohode a pod kontrollou,tak neco je spatne...Je to uplne to same jako bych na svuj naves nalozil sto tun,uplne v pohode prece.
Neřeším...
Re: Způsob života v dodávkach :)
Taky nechápu jakej je rozdíl mezi řízením dodávky a náklaďáku, že řidič náklaďáku musí spát a řidič dodávky nemusí. A o tom překládání dodávek ví každej, ale nikomu to nevadí, jinak by skrz kontrolu neprojelo devět z deseti dodávek a to ten jeden by byl zrovna prázdnej. Ale hlavně, že přeloženej návěs o 200kg je strašně nebezpečnej a řidiče by měli na fleku zastřelit.
Re: Způsob života v dodávkach :)
Na dodávky taky dojde(myslím tedy v Č.R.). Na Slovensku vidím že váží dodávky,v Polsku taky ...https://40ton.net/35-tonowy-bus-przelad ... a-37-tony/ Já taky občas sednu do dodávky za jeden den objedu se zbožím 800 km a pak se z toho nemůžu zhrabat
(DAF LF 45.220) bývalo:) - teď stůl ( kancelářský ) a židle ( s kolečkama )
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Způsob života v dodávkach :)
Tak nejak,jak pises.Naves prelozeny o dveste kilo znamena ze ma na kazdem kole 33kg navic,opravdova hrozba pro vsechny.Polaci uz dodavky vazi davno,myslim tim ITD,rakousko to same,myslim tim ty jejich kontrolni mista,ne nahodou tam je znacka od 2.8t zakaz pokracovat rovne.U nas v CZ se mrda na vse,jako obvykle a proto to tak vypada.
Neřeším...
Re: Způsob života v dodávkach :)
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů