Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
já už vidim,jak naloží 3 nakládky,popojede a bude na 4x skládat na přeskáčku jako já dneska,jestli by to bylo rychlejší,to bych si vzal i dovolenou tam kde bych holt teda z donucení pracoval a jezdil za tim kompjůtrem ,jen tak pro prdel ...a párkrát bych mu možná i hodil myšku pro kontrolu zajištění nákladu ..a nefungovalo by to ani ve firmách,kolikrát ti něco naložej a nezajmá je jak to budou ti druzí skládat,tady to máš a poserte se
stefkac
Asi jsi dotaz mířil ke mně....zásadního jsem myslel jistý druh sociálních otřesů nebo změnu ekonomické a tím i technické strategie.Úvaha-Vyrábíš kvantum zboží a taky přepravuješ....pro někoho,kdo si na něj vydělá....pokud si nevydělá,nemá smysl ho vyrábět.Ano,pokud lidskou sílu všude,kde to půjde nahradíš strojem,nemusíš ho propouštět,když se nedaří jen ho vypneš ze zásuvky.Ale potom zase nemá smysl vyrábět ty stroje.Podle mně se tento stav snaží vlády udržet sociální politikou.Není to pro něčí krásné oči.Prostě funkční trh,potřebuje zákazníka.Na něm to celé stojí a padá.Je to problém,který není lehce řešitelný.Pokud firmy svůj úsporný režim dovedou až do situace,že nepotřebuje lidské zdroje,ztratí(v přeneseném slova smyslu)i své kupce.Ne hned,ale postupně.Ano,hodně dělníků bude vyrábět a opravovat ty stroje...ale bude to stačit ? 3D tiskárny atd.atd.atd Zásadní změny podle mně musí přijít...a jako optimista doufám,že správným směrem.Za sebe tvrdím,že svět řízeny manažerskou strategií je špatně a odnesou to i její sami strůjci.Proč musí být stát v ekonomickém růstu? Proč stagnace (mám se stejně dobře jako minulý rok) je špatně? Celý je to založeno na systému,kdy extrémně placení manažeři dokážou svým zaměstnavatelům,že jsou lepší,než ten minulý a proto stojí za to ho zaměstnat...asi takto:Jo jste úspěšná firma a máte zisk...ale já dokážu,že můžete mít ještě větší...a jedem druhé kolo....a když náhodou není růst,tak vás trh,řízený přesně těmito lidmi,kteří si místo velikosti penisu srovnávají jací jsou chlapi podle míry zisku,odsoudí k úpadku jako neúspěšnou firmu,která nemá šanci.Vaše hodnota jde dolů.Takže tak si to myslím.Možná úplně blbě...ale může být.
Řidiče si třeba časem budou lidi najímat, nebo budou mít třeba své manažery
Třeba žádné mega flotily nebudou a každý bude mít svůj stroj.můžou být a asi budou menší firmy....v důsledku demog vývoje.
Nebo to bude v podobném stylu jako při protestech proti aplikaci Uber u profese řidič. Ochrana trhu a profese, nebo ne. Variant je hodně.
Proč si nenajít třeba zakázku na čerpačce, nebo jen tak v mobilu. % ceny hned a zbytek po dodání.
Ještě můžeme 4 -8 let frčet na podobném stylu, jako doposud a pak to přijde. Jsme v poslední fázi před rozseknutím ...jak a kam budeme směřovat.Ve všech směrech.
To už tuší i mocní
Třeba žádné mega flotily nebudou a každý bude mít svůj stroj.můžou být a asi budou menší firmy....v důsledku demog vývoje.
Nebo to bude v podobném stylu jako při protestech proti aplikaci Uber u profese řidič. Ochrana trhu a profese, nebo ne. Variant je hodně.
Proč si nenajít třeba zakázku na čerpačce, nebo jen tak v mobilu. % ceny hned a zbytek po dodání.
Ještě můžeme 4 -8 let frčet na podobném stylu, jako doposud a pak to přijde. Jsme v poslední fázi před rozseknutím ...jak a kam budeme směřovat.Ve všech směrech.
To už tuší i mocní
Toho bych se zas tak nebal. Kamarad pilot co lita pro kanadskou leteckou spolecnost s 737ckou mi tvrdil ze on jako pilot je tam vlastne knicemu akorat stim naroluje a prepina to na autopilota.. Takze si myslim ze to bude podobne bude to jezdit na autopilota ale zaroven tam bude sedet ridic kdyby nahodou neco bouchlo. A prosimvas auta co se ridi samy nejezdi podle map s gps ale podle sensoru a kamer kolem auta. Tezko nekdo udela mapu s online provozem. Tahle logika ze by to jezdilo podle gps mapovych podkladu je stejne smesna jako si myslet ze je ridic ktery umi vic nez nekolika jadrovy procesor ktery si presne vypocita kolik ma otocit volant aby na poprve zaparkoval do rady stojicich aut na milimetry presne.
STIWRX- Otázka je,jak dlouho to tomu kamarádovi pilotovi vydrží. Je jen otázkou času,kdy aerolinky přijdou na to,že ty piloty platí zbytečně. A co se týká několika jádrovýho procesoru,tak ten tam zaparkuje líp než řidič,jen do doby,než se něco posere (čidlo). Př. Moje auto stojí už 14 dní v autorizovaným servisu a nejede a ten několikajádrový procesor hlásí,že je auto v pořádku.Auto ale nejede a nikdo neví proč.
No ono pokud jde jen o tu technickou záležitost,tak když jsme nad tím uvažovali s kolegy v práci,tak je faktem,že šoférské řemeslo asi bude až poslední v řadě,které v dopravě někdo nahradí.Opravdu je to nejhůře řešitelná věc...autopilot...už tady je,vlaky,lodě...hračka...ze všeho co se řídí je zatím to auto nejsložitější.Kontakt s volantem "neustálý",trasa vymezena přesně,rychlé reakce nutné...ovšem to neznamená,že nemůže dojít k úpravě toho,po čem jezdí.Jenomže si opravdu myslím,stejně jako někteří zde,že ty největší změny v té profesi budou pocházet z dílen zákonodárců,legislativců a podobných ...ců Byznys a rozháraný trh..to je to ,co bude pálit nejvíc.Takže změny ,které přijdou se budou spíše dotýkat těchto záležitostí.....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů