Stránka 20 z 23

Napsal: sob kvě 28, 2016 8:19 am
od jozin
800km je na hrane ale da se to zvladnout,v noci samozrejme.nesmis potkat treba schwer s loomotivou 200t a zakazovou znacku za nim jedouci,pak umet parkovat,pokud mozno rychle a nazajizdet treba na autohof jak trotl aby si tam stal 45 minut atd.

Napsal: sob kvě 28, 2016 5:25 pm
od Karel334
Ty woee Michale to je nářez !! Měl si zůstat u těch sklápěček.

Napsal: pon čer 20, 2016 3:37 pm
od Matúš Sabo

Napsal: pon čer 20, 2016 7:19 pm
od sof
.

Napsal: pon čer 20, 2016 10:58 pm
od martin440
sof.... přečti ...je to zajímací :wink:

Napsal: sob srp 27, 2016 11:13 am
od Matúš Sabo
rumuni začinaju afričanov zamestnavať, čo chvíľu aj u nas
http://ziar.dnes24.sk/kamionista-32-z-k ... alo-248325

Napsal: sob srp 27, 2016 12:12 pm
od zdenekjihlava
CS Cargo už chteli zaměstnavat řidiče z Filipin nebo tam někdo dokonce chtěli upravovat sedačky na dětskou míru 130 cm ale nějak to uvázlo na cz profesáku :lol:

Napsal: ned srp 28, 2016 9:40 am
od jozin
Africani jezdi davno v nemecku treba,ve francii taky.Ve spaneslku a portugalsku jezdi z Ekvador a brazilie lide,staci se jich zeptat od kud je,jak vyleze ven.Ukrajina ,moldavie je zas v celem PL.

Napsal: úte srp 30, 2016 10:29 am
od jeď bezpečně
Ahoj Milane.
Jistě máš v mnohém pravdu. Je opravdu v dnešní době sehnat dobré řidiče. Ale proč ? Dobrý řidič, k vypečené firmě nepůjde a pokud ano, tak zase rychle odejde.
V roce 2015 se ještě pan Voldřich choval vcelku slušně a příliš je nehonil přes Nařízení Evropského parlamentu a rady (ES) č. 561/2006.
Ale od letošního roku, tedy 2016, se jeho chování naprosto změnilo.
Říká tomu:
- moje pravidla
- zákony jsou od toho, aby se porušovaly
- to je doprava, podle zákonů by jste nikam nedojely
- zákazník to požaduje a nezajímá ho nějaký zákon
- máme podepsanou smluvní pokutu 300 Eur, i za započatou každou hodinu

Tímto p.Voldřich, fa. TOMI TRANS, Stachy, poslední dobou argumentuje a nutí řidiče k porušování nařízení 561/2006

Aby toho nebylo málo, tak se jezdí často s neplatnou STK i cca. 2 měsíce, neplatí svátky a dovolené. Do výkonu nepočítá cestu řidičů z bydliště na místo střídání, většinou v Mnichově. Já tam jel cca. 5 hodin, stejně jako kolega z Tábora. Někteří řidiči to mají podstatně dál, třeba z Brna. A to ještě za dny střídání, tedy nástup a konec, počítá jen poloviční výdělek, i když ty dna jsou pro nás řidiče časově ještě náročnější, o proti běžnému dni práce. A tomu všemu říká, že to jsou jeho pravidla !!!
A k tomu všemu, se často jezdí s přetíženým kamionem o několik tun !!

Tak co na to řekneš Milane. Říká se, že jsi pravá ruka p. Voldřicha. Sice jsi jeden z nás řidičů, ale podáváš za jeho firmu inzeráty, kde slibuješ nemožné.

Slávek

:oops:

Napsal: úte srp 30, 2016 12:15 pm
od zdenekjihlava
Tak tady nebreč a jdi jezdit jinam podle všeho jsi byl u firmy déle tak co ti brání změnit firmu.At si pan majitel jezdí sám třeba 30 hod každý den :shock:

Napsal: úte srp 30, 2016 9:02 pm
od mikunited
jeď bezpečně: nevím co tady fňukáš, je to prostě shitová firma, pokud si to řidiči nechají líbit, majitel nepřestane. Zvedni telefon, zavolej na první větší firmu a do 3 dnů nastupuješ, nikdo tě nebude honit přes aetr a podobný kraviny, nechápu o co jde.

Tomi Trans a Tomáš Voldřich, Stachy - milantir

Napsal: čtv říj 06, 2016 12:35 pm
od jeď bezpečně
mikunited, já tady nefňukám. Jenom jsem to dal ve známost jiným, aby věděli ...........?
Dal jsem si měsíc volna, ještě za slušného počasí, které jsem bezezbytku užil.
A nyní jsem u jiné firmy. Výběr byl z mnoha lepších firem. Mám to jako lehký při výdělek k důchodu. Skočím na rychlou otočku do dvojky, tak na cca. 2 - 3 dny v týdnu, zbytek mám volno. Vychází mi to, na cca. 2500Kč čistého na den. Nabídek je obrovské kvanta.
:lol:

U Tomi Trans, majitel Tomáš Voldřich, tam jsem měl ten popsaný zážitek. Odchází tam jeden za druhým. Mnozí vydrží jenom zácvik a končí. Vždyť je majitel tak šetrný, že neplatí ani dovolené, tak co dodat !!! :twisted:

Milantir, je jeden z řidičů pana Voldřicha. Je to šikovný poměrně mladý kluk. Kromě ježdění, ještě dělá majiteli Voldřichovi ,,pojízdnou sekretářku" , zařizuje mu na cestách všechno. Platby mýta, podává inzerci na svou emailovou adresu a mnoho dalšího. Myslím si, že je u té firmy nedoceněný. Je ho tam podle mě škoda.

Napsal: úte lis 15, 2016 10:58 pm
od milantir
Slávku, Slávku,

čekal jsem ledacos, ale to, co jsi zde napsal je vážně síla. U mě jsi ztratil jakoukoliv známku úcty a vážnosti, jež by náležela Tvému věku a Tvému postavení. Propadl jsi se, až na samé dno a pak ještě hlouběji.

To, o co se zde snažíš bych čekal u člověka bez svědomí, u někoho těžce zamindrákovaného, prostě od někoho kdo má vážné psychické problémy, a nikdy bych neuvěřil tomu, že něco takového napíšeš Ty. Sice se nesnížím na tvou úroveň, a nebudu se snažit komplikovaně překrucovat lži a nesmysli, ale pravdivě Tě vylíčím tak, jak si tě zapamatovali disponenti a spoluřidiči, bez snahy nespravedlivě tě očerňovat, jak se o to snažíš u našeho vedoucího.

Mimochodem tragické a vtipné zároveň je to, že i tak se tvé ubohé snahy nesetkali s velkou podporou. Navíc nechápu tu nehoráznou drzost, s jakou se snažíš prezentovat, jako bys mluvil jménem části řidičů od nás. To si mohu dovolit , ale né někdo jako TY! A dokážu ti to tak, že založím na tvou "počest" webovou stránku, kde uvedu každého od nás, jež se mnou bude souhlasit.

EPIZODA I.


Na začátku

A nyní konečně tvůj pracovní příběh u nás, který skončil Tvým vyhazovem. Uznávám, že jsi měl poměrně obtížný start a po rozpačitém prvním týdnu tě na dispu nazývali Slimák (volně přeloženo z německého Langsamer). Ano! Už tě slyším, jak rozjedeš svou básničku o tom, že jsi vyjel bez zaškolení, černá kočka ti přešla přes cestu, vyšší moc ti to nepřála, a tak podobně. A ano, budiž ti to připsáno k dobru. Ale Tvé "zběsilé" tempo vůbec nebyl důvod, proč hlavní disponent volal našemu Vedoucímu, že jmenovitě Tebe nechtějí na autě. Odmítli Tě totiž proto, že jsi v druhém týdnu práce vyrazil naložit náklad určený do Itálie, naložil jsi do Itálie, dostal a podepsal! jsi všechny dokumenty, kde stálo, že máš náklad do Itálie, a Ty jsi vyrazil do Anglie.

Já uznávám, že při školení nového řidiče se snažím být důkladný, ale učit číst a psát jsem prozatím nikoho nemusel.

EPIZODA II.


Pomalu a pak ještě pomaleji

Druhá etapa Tvé kariery byla poněkud delší, ale i tak jsi se opět zapsal, jako chronická nestíhačka a na dispu téměř slavili, pokud se stalo, že jsi dorazil v rámci dohodnutého temínu včas. Nikdo si s ohledem na Tvou osobu nevzpomíná na turnus, který by byl bez komplikací. A tak to šlo několik měsíců, až do Tebou popsaného incidentu, kdy jsi především díky své nedbalosti málem připravil tři naše řidiče o práci. Asi nemáš špetku cti, protože po tom všem se stavět do role oběti je naprosto ohavné!

Jak Ti zde ty Tvé litanie již někteří rozebrali, přetížení je dle zákona pouze Tvůj problém. A bláboli o tom, že jezdíme přetížení je ve Tvém případě naprostá pitomost. Na soupravě, kterou jsi řídil je zaručená nosnost 22,3t nákladu, a to s plnými nádržemi a paletovým košem plným prázdných europalet. Dle vážního lístku od rakouských příslušníků byla hmotnost nákladu pod dvacet tun, takže jsi měl velkou rezervu, ale zřejmě to pro Tebe bylo málo, protože hnací náprava tahače byla přetížena o 3,55 tuny. A snažit se vymlouvat na to, že nebylo možné náklad naložit jinak je blbost sama o sobě, neboť v Rakousku Ti to příslušníci přeložili (nekupte to, za 800€) a tím je jasně dokázáno, že i v tomto Tvém konkrétním případě bylo možné rozložit hmotnost nákladu tak, aby jsi splnil zákonné limity zatížení jednotlivých náprav.

Další z řady hloupých výmluv je na technickou závadu návěsu. Zrovna před dvěma týdny jsem se přímo touto soupravou svezl po čechách a po následné diagnostice byla zjištěna jediná závada – TY.

Nyní Ti chci prozradit jedno prastaré tajemství, které se dědí z generace na generaci a je známé pouze úzkému okruhu řidičů temné strany volantu. Na temném sjezdu, temných řidičů a temného tramvajáka, temné strany síly mi bylo povoleno Ti tuto temnou pravdu vyzradit.Pokud jsi dočetl až sem, tak další řádky Ti změní život.

Moderní návěsy se zvedací nápravou mají totiž jednu tajemnou krabičku a ta způsobí, že pokud při stání třikrát promáčkneš brzdový pedál, tak se náprava zvedne, a to i když jsi plně naložený. Použití této funkce je vhodné například ve chvíli, kdy chceš zdolat stoupání za snížených adhezních podmínek, neboť můžeš bez opuštění kabiny snadno zvýšit hmotnost působící na hnací nápravu tahače. Avšak ve chvíli, kdy tě váží kontrolní orgány, je aktivace této funkce naprostá hloupost, a možná, že to se Ti v té chvíli povedlo. Nebo je možné, že jsi měl náklad naložený tak moc na předek, že elektronika návěsu sama nápravu zvedla. Ať tak, nebo jinak, TVÁ NEDBALOST vedla k velkému zdržení, poměrně vysoké pokutě a následnému riziku ztráty velmi dobrého zákazníka.

EPIZODA III.


To je konečná

Tomášovo zaměstnanci mají pověst nadprůměrných, až výborných řidičů. Bohužel Ty se tomuto standardu vymykáš a jsi na opačném konci této stupnice. Sedíš si v kabině hluchý a slepý k okolnímu světu, pak Ti někdo zavelí "Kupředu" a Ty vyrazíš jako neřízená střela, a pokud ti naloží plný návěs marťanů, tak povezeš plný návěs marťanů. Je Ti to úplně jedno. Jediné myšlenky, které Tě pravděpodobně trápí jsou pouze ty, jak nebýt za nic odpovědný, jak za nic neručit, a ze všeho se vykrucovat.

Osobně mám za to, že pokud bys část té energie raději věnoval přemýšlení nad možnostmi, jak plnit zadané úkoly, měl bys jednodušší život. Místo toho vymyslíš desítky důvodů, proč úkoly splnit nejde. Nebavím se tu o Tvé "Vyšší moci", kdy potkaváš jednu kolonu za druhou, dochází k prodlevám při nakládkách a vykládkách, a následně není v lidských silách plnit časové požadavky zákazníků.

Mám na mysli situace, kdy jsi dojel na firmu, na nejbližším místě jim na place odstavil soupravu a šel dělat pauzu. Posléze Tě po několika hodinách pauzování upozornili, že zde překážíš, takže jsi byl nucen místo opustit a hledat nové parkování k odpočinku a samozřejmě jsi pak začínal pauzu od začátku. To už nelze řadit mezi běžné komplikace a vypovídá to mnohé o Tvém přístupu. Navíc máš ještě dostatek sebevědomí, a klidně urážíš disponenta v tom smyslu, že je to jeho blbost, když nepředpokládá, že děláš jednu pauzu na dva pokusy.

Jediné, v čem s Tebou souhlasím je to, že v dnešní době je absolutní nedostatek řidičů a to i těch podprůměrných, takže i tací nejdou uplatnění.

EPILOG


Ještě jedna mega Perla

Ostatní blbosti a pomluvy prozatím nebudu komentovat, ale faktem je, že WC a sprcha na firmě určitě jsou. Šikovná panní uklízečka je udržuje v bezvadné čistotě, takže pokud jsi chodil někam na pole, je to Tvá hloupost. Navíc, když jsem si Tvou pomluvu přečetl, připomnělo mi to malé děti, které u nás byli na návštěvě a styděli se zeptat na záchod. Nevím, jak si to TY představuješ. To jako, že by Tě Tomáš vzal za ručičku a ptal se "Slávečku, chceš Lulu, nebo Kaka?". Pak by Tě dovedl, až ke dveřím s panáčkem a následný postup nechal na Tobě, neboť kalhoty snad zvládáš sám.



Tak a to je vše.



Za firmu TOMITRANS CZ, se svolením zaměstnanců a našeho dobrého šéfa Tomáše Voldřicha napsal milantir

Napsal: stř lis 16, 2016 11:20 am
od martin440
hmhmhm zajímací :lol:

Napsal: stř lis 16, 2016 2:16 pm
od M.Z.
Takže opět klasika, neviňátko versus vykořisťovatel :lol: