Stránka 15 z 107

Napsal: úte říj 11, 2016 2:37 pm
od kuntík
Ono se to z pohledu řidiče může zdát fajn, ale problém je jinde. Proč třeba u nás F či D firmy neplatí svoje mzdy? Udělali z nás montovnu a logistická překladiště. Jsme pro ně levnější na pracovní síle, tak proč nás tady nevyždímat, ale chraň bůh mít levnější pracovní sílu z východu u nich.
Představa, že za měsíc se bude evidovat 22 různých mezd u zaměstanance je šílená. (22 států EU má zákonem min.mzdu) Bude tedy němec dorovnávat min.mzdu ve F? A frantík bude dorovnávat min.mzdu v Lucembursku? Naprosto absurdní. Kdo využívá levnější dopravu z východu...jejich firmy na tom profitují, krom dopravců a to je další absurdita. Proč německý koncern využívá v takové míře české dopravce?
Navíc je to jen šikanozní výkřik do tmy na zakladě nějakého lejstra a vše se dá obejít, jak jinak že? Proč se pokutuje řidič. Proto že je proti F řidiči chudý, tak ho uděláme ještě chudším o pokutu, taky zajímavá logika.
A je tady spousta dalších absurdit.

Napsal: úte říj 11, 2016 3:07 pm
od Kalvados
A je to tady, zase kecy.

Napsal: úte říj 11, 2016 5:27 pm
od sof
.

Napsal: úte říj 11, 2016 8:19 pm
od vašek
zkuste o tom zapřemýšlet z druhé strany. pokud bude nucen cz dopravce vyplácet Franc mzdu, k tomu diety, ještě hotel, zdraží se mu náklady natolik že nebude pro eu spedice a firmy zajímavý, tudíž budete někteří bez práce. pokud bude jezdit za stejné peníze jak němci a frantíci tak mu té práce moc nezbyde

dnes má dopravce zisk z z auta míň než jsou náklady na šoféra, pokud se to ještě přitvrdí tak jak dlouho to vydrží?

Napsal: úte říj 11, 2016 11:57 pm
od Kalvados
Zajímavé. Francouzovi se to vyplatí, Němcovi taky, ale Čechovi ne.

Napsal: stř říj 12, 2016 4:46 am
od David29
Kalvados: Já ti nevím - ačkoliv s MKD zkušenosti moc nemám - kolik francouzkejch či němekejch kamionů třeba v CZ potkáš? Při srovnání s CZ, PL, SK, H úplný minumum....

Napsal: stř říj 12, 2016 5:24 am
od pučanges
jedna varianta je ze celkovy penize pujdou dolu, na to bychom se asi meli pripravit, zaklad/plat nahoru a diety se snizi dolu, celkove se na odvodech ale zaplati vic, bude rad i stat, a nemyslim si, ze to dopravce necha jen na sobe, ale podeli se o to s ridicem :-D ...lidem s exekuci uz se jezdit nevyplati, tak ubyde ridicu, a tak aby ty ostatni nalakali, tak pujdou platy nahoru, ale to zas bude ridic drahej, tak se platy snizi :-D ...ale to by v tom byl cert, aby se na neco neprislo .... ja uz jinak o figlu ® vim, tak ho za 20 tis klidne vyzradim :-D

Napsal: stř říj 12, 2016 6:52 am
od jozin
Me by spise zajimalo.kdyz nas teda chcou vystipat,jakou levnou plevel,kdo ty prepravy z F do CZ bude jezdit?Francousky trucker urcite nee,na to jejich ,,baran zvikal travu,,nikdo v CZ neni zvedav,nedomluvi se,cesky system dopravy asi taky nepochopi,ty nase mostky uprostred silnice E,treba 13tun,atd...Francie by si mela pozametat pred svym prahem,je to socialne slaba zeme,ty jejich vraky a la renault R5 nepotkas uz ni tady.Namysleni jsou ale nemaji byt nac,kruhace a parkare nedelaji zemi ekonomicky silnou.O jejich byrokracii psat netreba,tak jak dokazou tam zkomplikovat nakladku jedno svitku plechu,neumi nikde.Na arcelor mital ostrava ani motor nevypinam,jak nakladam venku pod jerabem svitek,ve F tam stravis cele dopoledne zbiranim razitek.Kokoti,nic vice,za me uboha zeme plna zlodeju a teplousu.

Napsal: stř říj 12, 2016 8:32 am
od Astra-11
punčages, exekuce jsou i na diety takže ve finále nula od nuly pojde...

Napsal: stř říj 12, 2016 8:35 am
od vašek
to je nějaká blbost ne že exekuce na diety? diety můžeš dostávat i sebou na cestu ne? to by musel exekutor vybírat přímo u auta

Napsal: stř říj 12, 2016 10:27 pm
od xkubisekx
Dokud budou jezdit řidiči typu "bezdomovec" u firem které kurví ceny kde se dá (např. ICOM, FTL, OK Trans, atd) tak do té doby budou ceny takové jaké jsou. Díky tomu co se děje na západě, tam přestanou řidiči jezdit, tím pádem tam přestanou jezdit tito kurviči cen. Běžně se nabízí náklady z F do CZ za 16-18kč / km. Kdo si myslí že za to pojede Frantík? Pro ně je východ jen ultra mega levná doprava.
A tady na vnitru je to podobné.

Napsal: stř říj 12, 2016 10:55 pm
od JakubS
Technika stojí + - stejně po celé EU. Nafta až na malé výjímky taky. Mýto platíme všichni stejně. Školení by měli být řidiči stejně. 561 je taky pro všechny. Tak ať stanoví ta slavná EU minimalní sazbu za km pro všechny státy a hotovo.
Východ může jezdit za nízké ceny jen proto, že neplatí řidiče jako MUSÍ zaplatit na západě.To je jediná rozdílná položka.
Z naší firmy jde dost materiálu do ČR. Vždycky to zkouším na svojeho šéfa, at mě s tím pošle taky, že bych se konečně podíval kamionem do Česka. Odpověď vždy stejná. Ne ne neee, žádné takové. To necháme jezdit čechy, ti jsou levní a tebe potřebuju tady na kšefty, které jsou slušně zaplacené. A mám po hehe.
Kdyby měl ty kilometry zaplaceny stejně,jak východ či západ, jezdilo by se všude. Jen by honil kilometry a bylo by mu úplně šumák kterým to je směrem.

To se ale asi nikdy nestane, protože jsme pro jejich západní firmy levní a na tom oni ušetří neskutečný balík.

Napsal: pát říj 14, 2016 6:34 pm
od Mehon
Mě by zajímalo, kolik ta minimální mzda v té Francii je. Resp. kdyby řidič, měl tu svojí mzdu celou na pásce a né 10000 a dalších 20000 bokem, tak by na aspoň na ten základ dosáhl ne?

Napsal: pát říj 14, 2016 7:09 pm
od kuntík

Napsal: pát říj 14, 2016 8:23 pm
od rendos
Ono by to chtělo Francii na měsíc bojkotovat,nic tam nenakládat a hned by bylo po vymáhání mezd.
Už tak mají ekonomické problémy a pokud by nic nevyvezli tak by mě zajímalo jak by to zboží dostali k zákazníkům,místní to dělat nebudou a když tak za větší peníze a bez víkendů tak by šla celá slavná Francie velmi rychle do kopru.
Osobně jsem pro vyšší základní mzdu ale takto to nejde vymáhat aby to odskákal řidič a navíc je tu správná připomínka že když Frantík vjede do Lucemburska tak taky nebere jejich mzdu.