Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravci a stávka
Uvidíme co česmad dohodne , třeba sem dá někdo info
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: ned led 11, 2015 3:53 pm
- Bydliště: Humpolec
Re: Dopravci a stávka
Česmad neudšlá nic akorát bude mlít,
Re: Dopravci a stávka
Proč stávku? Stačí 10cm sněhu a studený vítr. Včera na Petrovicích příklad.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: ned led 11, 2015 3:53 pm
- Bydliště: Humpolec
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravci a stávka
DriverBrno: Tak když si nakousl to téma, pro začátek sepiš požadavky a jmenuj se mluvčím stávkového výboru... Třeba budeš dobrým VŮDCEM
Zajímavé je, že 29/1 jsem brzo ráno a pak kolem poledne projížděl přes Starý Hrozenkov. Stávka měla být v plném proudu a na SRO1 neustále opakovali dokola, že i Drietoma je zavřená... Jenže po stávce nikde ani památky, naprosto hladký průjezd... Nechápu...
Zajímavé je, že 29/1 jsem brzo ráno a pak kolem poledne projížděl přes Starý Hrozenkov. Stávka měla být v plném proudu a na SRO1 neustále opakovali dokola, že i Drietoma je zavřená... Jenže po stávce nikde ani památky, naprosto hladký průjezd... Nechápu...
-
- Příspěvky: 3410
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Dopravci a stávka
ATW: no bylo to nějaký divný, já jsem ráno projel na SK Lanžhot a zpátky už jse zůstal v Bratislavě, poněvadž v radiu hlásili stávku, tak na co se tam budu cpát, když můžu sedět v hospodě:)
Mluvčí musí být někdo s větší autoritou než jsem já, někdo z velké MKD firmy a vůbec není jasné s jakým ohlasem kolegů by se to setkalo..přece jenom u nás máme páteř ohebnější než Slováci.
Technická výhoda stávky v ČR by byla, že k ochromení provozu by stačilo zablokova těch pár nájezdů na D1 a tak čtyři přechody a všici by se z toho posrali.Ale vůle k tomu hned tak nebude, dokud dopravci nebudou žrát trávu.
Mluvčí musí být někdo s větší autoritou než jsem já, někdo z velké MKD firmy a vůbec není jasné s jakým ohlasem kolegů by se to setkalo..přece jenom u nás máme páteř ohebnější než Slováci.
Technická výhoda stávky v ČR by byla, že k ochromení provozu by stačilo zablokova těch pár nájezdů na D1 a tak čtyři přechody a všici by se z toho posrali.Ale vůle k tomu hned tak nebude, dokud dopravci nebudou žrát trávu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů