Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Já si myslím,že taká škola je nejlůepší...Dát ti klíče a stareju se...Člověk hneď vystřízlivý a už to není žádná prdel a musíš se začít snažit,abys správně zacouval atd...Né jak,když ti říká zkušený trucker kam točit a šup a si tam a potom je to plný nameděnách borců,kteří si té školy nevážili...
Jinak co jsem slyšel ten kdo má soupravu už návěs nechce Nemusíš tolik nadjíždět atd..V zimě naložíš na oje a jedeš jako král...U návěsu čekáš až posypou Ale mě samotnýho by vadilo pořád se soupravou odpojovat za připojovat při vykládkách a nakládkách u ramp atd... Někteří už maj tu průchodnou soupravu to je v klidu,ale je jich málo a taky to nemálo koštuje peniazí ...tramtadadááá a to je koniec přátelé
Jinak co jsem slyšel ten kdo má soupravu už návěs nechce Nemusíš tolik nadjíždět atd..V zimě naložíš na oje a jedeš jako král...U návěsu čekáš až posypou Ale mě samotnýho by vadilo pořád se soupravou odpojovat za připojovat při vykládkách a nakládkách u ramp atd... Někteří už maj tu průchodnou soupravu to je v klidu,ale je jich málo a taky to nemálo koštuje peniazí ...tramtadadááá a to je koniec přátelé
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Ahojte...já si myslím,že to je jak s jídlem.Někomu chutnaj knedlíky a někomu zas brambory...tak to je i s návěsem a tandemem...vše má svoje pro a proti..a co se týká jízdy,nebo couvání....začal jem jezdit s kolegou ve dvojce.Ve F jsme skládali v maličké firmě,kde jsi se musel lámat skoro do jedničky a couvat...a co udělal kolega skušenej?Vylezl z auta,bouchnul dveřma řekl mi"až tam nacouváš,tak mě prozvon,já jdu na pivo"blbec ale věděl proč...nu a ak mi začla škola samouka..hodit do vody...a pokud se naučíš plavat,máš vyhráno...a jak ne,tak...ale to už znáte.Tím jsem chtěl říct,že je to dobrá škols,někoho do toho hodit a at se stará...ale každá rada nad zlato....
Jerry
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Já sem pořídil Panava PS3.18 na měchách a za autem ho vůbec neni cítit a stará 17.13tka kope jak steklá, možná je to vůlí v točně,oji atd. Ale měchy jsou dobře poznat vlek se nenaklání a ladně za tebou pluje. Tandem sem zatím neměl možnost vyzkoušet, proto se ptám. Lehčí couvání je jasný, jenom mě zajímá ten dopad na auto.
Naposledy upravil(a) Leoš H dne pát pro 12, 2008 5:46 pm, celkem upraveno 1 x.
Proc ne SVAN? Jako docela by me to zajimalo, protoze mam taky svanackej tandem a na to, ze to je pul roku stary uz se menily dvoje vzduchovy hadice k brzdam, jednou mi vylitla na stojicim aute hadice od vzduchojemu (a to ani nebyl natlakovanej - po vikendu) a taky se mi zasekly samostavy, takze pri jedny jizde sem diky tomu prehral brzdy ...talas.m píše:Někdo nedá dopustit na tandem, někdo zase na klasiku. Já osobně vlek netahám ale co jsem slyšel že ty nové tandemy na měchách za sebou ani necítíš a nemlátí to do závěsu. Nevím co to bylo za značku ale je moc vidět panavy. V žádném případě svan
Takze tyhle nebo podobny problemy ma taky nekdo jinej?
sanny-já to myslel na sklopný vlek od svanu. konkrétně ten první vlek z leva
http://www.svan.cz/?page=podvozky&part=gal3
http://www.svan.cz/?page=podvozky&part=gal3
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
- Bydliště: Plzeň
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Pridam par postrehu. Jezdil jsem s obojim,je fakt ze tandem je na pohodli parada,kafe se nevyleje z hrnku,tahac je takova koza. Nemel jsem prujezdnou soupravu ale vetsinou jsem nakladal z boku,takze to nevadilo nehlede na to ze prujezdnej tandem muzes pouzit jen kdyz stojis u rampy v rovine,ale nekdy stojis u rampy zlomenej a je ti to na prd. Schwarzmueller dela na odpojeni takovej system lanovodu aby se nemuselo lezt pod to,ten ale fungoval chvili kdyz to bylo novy,takze se tam clovek stejne plazil. Vlek sel ve stope jako beran,jezdili jsme do polska,24t az pod strop po tech jejich tankodromech a normal 90 na plnej plyn bez toho aby vlek neco proved. Nemusi se s tim tolik nadjizdet,ted jsem zpatky pul roku na navesu a jeste obcas brousim gumy o obrubniky jak jsem zvyklej z tandemu,prvni tejden to byla katastrofa,ten nahore se musel snazit abych nic neorval navesem nebo prednim rohem kterej za kabinou v zatacce na tandemu nevykukuje. Jinak na zimu tandem bezkonkurencni,na tri napravovy Scanii se da zvedaci naprava prizvednout i plne nalozena cimz si presunes vahu na hnaci napravu a kdyz si udelas aby na hnaci bylo 13-14t tak to vyleze kazdej kopec i plne nalozeny,ted s navesem mam docela bobicky na snehu pac je to bida. Nekdo tu psal ze se vic kurvi gumy na zadni naprave-pravda ,na prednich gumach jsem najel 450tis km (prisaham) a na zadku jsem je za tu dobu menil 3 krat. Ale vyhoda tahace,odprahnes a jedes do mesta nakoupit a vsude se vejdes. Vsechno ma svy pro i proti a vsechno se ma vyzkouset.
souhlasim s intercoolem, nevim jak bylo myšleno, že se stim couvne všude, ale já si stim prostě nerozumim. V autoškole, když jsem dělal E, tak tam měli lijánu s vlekem na hnůj a točnou. No s tim couvat je prostě děs, ale je to asi o tom než s člověk naučí. Já sem se svez už před autoškolou s návěsem a couval sem na rampu taky. Sice sem to srovnal na počtvrtý ale měl sem z toho stejně radost, že sem to dal. Ale když sem couval s vlekem a nedal sem to, byla moje řidičšká duše na pokraji kolapsu. Tejden sem si před spanim pak promítal, kam že to mám točit volantem§ Hlavně musí bejt zajímavej přechod z návěsu na ten vlek, při couvání točíš na druhou stranu. Zlatej návěs.... A to je asi tak všechno, jinak s klasickým tandemem zkušenost nemám, ale je pravda, že kluci co na něm jezdí už by zpátky návěs nechtěli. 7 3 na vás kluci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů