Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Ono to má na dveřích sice 460, ale jede to líp jako pětistovka od Volva.... Kdybych dostal euro pokaždé co ty dřisty slyším, tak jsem za vodou
Pak je vidíš v kopcach u Kassel, jak se řítí dvacítkou v odstavném na čtverkách.
Pak je vidíš v kopcach u Kassel, jak se řítí dvacítkou v odstavném na čtverkách.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Sem zmaten, platí to aj pro jožinovu "510"?
Jako kecy no, ale kdyby sme to nezkoušeli doma mezi sebou, tak to budu brát taky za trukerský kidy
Jako kecy no, ale kdyby sme to nezkoušeli doma mezi sebou, tak to budu brát taky za trukerský kidy
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
i Volvácké 510tky ladně objíždím Ale ted v pondělí jsem si myslel v kopcu na jednu posuvku přede mnou, že si ji v kopci "objedu" a akorát jsem ze sebe udělal chuja. On jel asi 84 a já se pustil pod kopcem do předjíždění. No za chvilku už jsem ho ani neviděl jak mi zmizel v dálce přede mnou. Po pul hodince jsem si dal s ním zase repete (už na rovince radši ) a už jsem viděl proč. R 730 prostě nedám.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
A kde že sou v Německu takový kopce, že tam Volvo 540 nejede 90
Sem tu byl minule kamenován, ale 730 a jede s tím po rovině 84 Ach jo
Jinak vám pane kolego na tu slípku chybělo kromě 900Nm, asi půlka motoru Taky sem se spálil o Scanii, maj to blbouni zepředu, ale už sem se naučil čekovat naboku nebo za kabinou V8 symbol, pak není možná aby ujel
Sem tu byl minule kamenován, ale 730 a jede s tím po rovině 84 Ach jo
Jinak vám pane kolego na tu slípku chybělo kromě 900Nm, asi půlka motoru Taky sem se spálil o Scanii, maj to blbouni zepředu, ale už sem se naučil čekovat naboku nebo za kabinou V8 symbol, pak není možná aby ujel
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Nad Norinberkem směr Berlin to bylo.Ale třeba na starou v8 520 si věřím. Těm se moc nechce.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
To je ten kopec jak ho dálnice obchází ze dvou stran? Tam snad i naši biokoníci jezděj 60 Jen jestlipak nebylo naloženo poněkud těžších 40t Ty starý R520 sem nikdy nepochopil, teď nevím z hlavy 2600Nm? A přitom tak těžký a vůbec zbytečný, když měli 480-490 V6
Třeba můj Lev 460 se těch R730 nebojí, tudle sem ho udělal jak malýho kluka.. si táhl nějaký trafo hrdina Já to měl až po vrata
Třeba můj Lev 460 se těch R730 nebojí, tudle sem ho udělal jak malýho kluka.. si táhl nějaký trafo hrdina Já to měl až po vrata
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Hoši v klidu,mě předjíždí každý Polák s dafem 410 běžné .a teď vážně,ta 540tka dualcoatch jede úplně jinak ,kolega to má,ale to je díky té spajzi třeba.ale rozdíl třídy to určitě není proti běžné pětikilo,to je až 750,tu jsem zkoušel jednou jmenovitě úsek A7kassel,a to je fakt někde jinde tím kroutakem.umi to co jiné motory neumí,dojedeš pomalejší v druhém pruhu,počkáš azse zařadí zpět a to začne znovu zrychlovat bez toho aby to podradilo..běžný 13litr tam jebne o tři kvalty dolu
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Ale hlavně šici potřebujou 600+ aj v osobáku
Jožine, až se ve Volvu domáknou jaks jim přepočítal kilowatty, tak začnou tisknout ne 1, ale aj desetinnou čárku
Jožine, až se ve Volvu domáknou jaks jim přepočítal kilowatty, tak začnou tisknout ne 1, ale aj desetinnou čárku
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Já mám 375kw v to,ostatní mají 368,tak nevím co to je překlep,koukal jsem na technické jak. Jsem byl.tak stejně 540 tak,někdo má v to 400kw,což je přes 550 PS,už sem viděl i 390kw,to byla ta stará eev ještě.nez ji prodal
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Jako asi máš recht, rozdíl bude v tom že ty motory maj konstrukční změny v rámci řady, než že by měřili každej motor Jezdíme ale na krouťák a jeho průbeh, tam to poznáš ten rozdíl
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Však to je úplně jedno.pro mě podstatně ať harapak dojede kam je třeba.napisu to po stoosme,mě předjíždí kde kdo.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Na to je ovšem Volvo ideální
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Před Amstettenem na A1 mě z kopce bral Kralovecz s vlekem.. já 91km/h on tak necelí kilo, na rovině se pak zařadil a pokračoval 92km/h.. Byla to naložená cisterna, a měl tam oranžový cedule, podle čísel Nafta, lilo jak sviňa Pak na ten Amstetten sjel Asi pudu už do důchodu, bo to nechápu
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 5:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
ADR 80km/h strop, ostatně jak rádi vysvětlují cajti, tak za deště 0 toleranz für alle
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů