Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Jožine to je název firmy BMV, vezl ADR naftu Luděk Sobota hadr No a pak jeden, no já tam měl kilo a on to vedl tu kolonu, na boku měl 2448 jestli se nepletu na tabuli.. 85 tam neměl ani..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7526
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Jo tak...no,2448 je prece uplne jasne,prvni dvojcisli je celkova vaha,tudiz ash triosak,bud valnik nebo tahac tri os.a 48 jsou kone,480tka.tudiz by te rozjebal do KASSEL jak nic,bo ma o 20ps vice nez ty:-)
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Jožine To je ADR číslo v oranžový tabuli, 2448 a nad tím 44
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 5:41 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Tak to nevím jestli je dobrá zpráva nebo špatná Nicméně to předjíždění není jen o koních, ale taky o šoférovy To mi totiž nevykládejte že ta 510 nejede Možná přisunout sedačku, níž anebo kobereček
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 5:41 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 7526
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Prouza.ty lopato.psal si napis na dverich,tak jsem ti ho prelozil.typove oznaceni.ADR nectu nezajima me to uz.mel jsem i becky,plyn ,kapaliny.nechal jsem to propadnout a nechcu to videt.tu vetu znam od Petra v patek,vem si becku a skoc do vidne jeste:-)vykuř...mercedes vzdy vypisoval kone hausnumera a furt vede kolonu
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Expert
Ty merky nejedou na ty koně to je fakt, ale ty Nm a koně tam sou, oni si je přece nevymysleli Co nejsem na lince, tak už spíš předjížděj mě, ale já sem odjakživa docela defenzivní, ohleduplnej šofér, nechám osobáky projet, pak ty hňupi co se tam nacpou nez můžu já a pak ho vemu tak, že to neviděl Na křižovatce pustím, na přechodu, stejně budem šici stát na dalších světlech.. ale kurňa jak to někdo brzdí nesmyslně, to sem jak voheň
Ty merky nejedou na ty koně to je fakt, ale ty Nm a koně tam sou, oni si je přece nevymysleli Co nejsem na lince, tak už spíš předjížděj mě, ale já sem odjakživa docela defenzivní, ohleduplnej šofér, nechám osobáky projet, pak ty hňupi co se tam nacpou nez můžu já a pak ho vemu tak, že to neviděl Na křižovatce pustím, na přechodu, stejně budem šici stát na dalších světlech.. ale kurňa jak to někdo brzdí nesmyslně, to sem jak voheň
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Tento týden jsem si vzpomněl na několik uživatelů tohoto fora:
První byl v úterý Driver Brno jak si stěžoval že není práce nebo práce na prd. Byl jsem přítomen rozhovoru jednoho dopravce u něj v kanceláři u okénka přijmu jedne firmy, jak ho speditér(disponent) přemlouval, aby mu odjel nějakou fůru. Když jsem to poslouchal, tak jsem si říkal, jak to Václav může vše stihnout. Takže driver dělá třeba něco špatně.
Na druhého jsem si vzpoměl na Martina440: Když mi firma přivezla copilota, aby jsem stihl termíny vykládky. Chlapec dobrý, ale dojet z bodu A do bodu B přes bod C byl problém. Za druhé jeho jediná starost byla, zda mi v autě funguje zásuvka na dobíjení telefonu, zda máme 5 náprav, nebo 4 mu bylo jedno, 561 mu nic neříkalo,ale slova žolík,druhá karta ovládal, a co mě dostalo když zastavil ve vjezdu do firmy a začal číst a vyřizovat SMS všichni stáli koukali včetně vrátných(ostrahy). To že dělá 15 a více hod denně za 30tis hrubého ho nevzrušovalo. Pro firmu ideální zaměstnanec.
Třetí byl Prouza88: Když jsem dojel Volvo 540 6náprav, fůra dřeva že měl i čepici a do kopce to táhl 40km/hod Já se svou 460tkou a 24tun jsem ho pomalu musel tlačit. Pak se Prouza88 diví, že po něm jdou policajti jak slepice po flusu.
No a poslední byl pan 153: A to když jsem celý týden poslouchal německé zprávy a ty začínaly "PKW Maut" Neznám poměry, ale nějak to vyznělo, jako že někdo je pro a někdo proti. Nemáte nějaké zprávy od svých přátel takzvaně z podpalubí o co tam jde?
První byl v úterý Driver Brno jak si stěžoval že není práce nebo práce na prd. Byl jsem přítomen rozhovoru jednoho dopravce u něj v kanceláři u okénka přijmu jedne firmy, jak ho speditér(disponent) přemlouval, aby mu odjel nějakou fůru. Když jsem to poslouchal, tak jsem si říkal, jak to Václav může vše stihnout. Takže driver dělá třeba něco špatně.
Na druhého jsem si vzpoměl na Martina440: Když mi firma přivezla copilota, aby jsem stihl termíny vykládky. Chlapec dobrý, ale dojet z bodu A do bodu B přes bod C byl problém. Za druhé jeho jediná starost byla, zda mi v autě funguje zásuvka na dobíjení telefonu, zda máme 5 náprav, nebo 4 mu bylo jedno, 561 mu nic neříkalo,ale slova žolík,druhá karta ovládal, a co mě dostalo když zastavil ve vjezdu do firmy a začal číst a vyřizovat SMS všichni stáli koukali včetně vrátných(ostrahy). To že dělá 15 a více hod denně za 30tis hrubého ho nevzrušovalo. Pro firmu ideální zaměstnanec.
Třetí byl Prouza88: Když jsem dojel Volvo 540 6náprav, fůra dřeva že měl i čepici a do kopce to táhl 40km/hod Já se svou 460tkou a 24tun jsem ho pomalu musel tlačit. Pak se Prouza88 diví, že po něm jdou policajti jak slepice po flusu.
No a poslední byl pan 153: A to když jsem celý týden poslouchal německé zprávy a ty začínaly "PKW Maut" Neznám poměry, ale nějak to vyznělo, jako že někdo je pro a někdo proti. Nemáte nějaké zprávy od svých přátel takzvaně z podpalubí o co tam jde?
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Ten Maut byě docela zajímal Přece jen už nějaký pátek Viertes Reich nejezdím a rádio neposlouchám.. 153 nám to jistě vyjasní
4215: Mezi tvou 460 a 540 je jen 300Nm rozdíl, to je jako šestnáctka diesel navíc, a v kopcu se těch 48t hodně projeví, schválně si nalož za takovej osobâk 8t a zkus jak to pude Jak sem psal, co ~7t to půlka v kopcu, jestli si jel 45km/h, tak už to byl krpál jak bejk, ta 540 s tím nenadělá zázraky, vůbec jak je 6x6.. Asi by ste si to měli zkusit aby ste věděli, očima unijního šoféra to neuvidíte a taky mohl mejt něco s autem či vyjímku na 52 atd, nebo to zprasil či jel eco..
Čepica nebo ne, i já s 50t předjíždím plachty jak jedou eco A to nevíš jak jede, i ty můžeš jet kopec na "hudláka" 40km/h, nebo podřadit a hnát to skoro 55.. Stejný tuny, stejnej kopec jen jinej přístup
Známe šici ty experty co dojedou pod kopec na volnobězku 80km/h, tam zařadí 12° a má u toho telefon v rypáku Pak dá za 11 a stejně tam nemá ani 1200ot.. A pak dojedeš nafasovanýho dřeváka v krpálu typu Mohelnice a hned máš jasno o váze
Já ti to prozradím, proč po nás dou, ne proto že jezdí každej s 80t, ale proto, že tě rozezná(pod plachtu, lejtu ani mražák nevidí) a ví že něco najde Od 100kg na nějaký nâpravě(půlka lesáků má péra a neví hmotnost), přes orvaný auto od kde čeho až po tacho..
U nás se lítá, nikdo normální totiž neřeší u lesáka spotřebu, protože jednou máš 30kubíků a 50t a poduhý 50kubíků a 30t a nikdo nepozná, kdys co kudy vezls.. Takže ti řeknu že je mi naopak trapně, když na rozjezd udělám plachtu, v kopcu ho zezačátku tlačím a pak na šoustce za ním krvácím a pán má nápravu nahoře Typicky Duvenbeck, turek atd, ale šici vidí to naložený dřevo a maj jasno, nehledě na to že 500koní a vejš nemá ani polovina a je to fakt málo Co si asi mohli říkat, když sem měl motor v háji že
4215: Mezi tvou 460 a 540 je jen 300Nm rozdíl, to je jako šestnáctka diesel navíc, a v kopcu se těch 48t hodně projeví, schválně si nalož za takovej osobâk 8t a zkus jak to pude Jak sem psal, co ~7t to půlka v kopcu, jestli si jel 45km/h, tak už to byl krpál jak bejk, ta 540 s tím nenadělá zázraky, vůbec jak je 6x6.. Asi by ste si to měli zkusit aby ste věděli, očima unijního šoféra to neuvidíte a taky mohl mejt něco s autem či vyjímku na 52 atd, nebo to zprasil či jel eco..
Čepica nebo ne, i já s 50t předjíždím plachty jak jedou eco A to nevíš jak jede, i ty můžeš jet kopec na "hudláka" 40km/h, nebo podřadit a hnát to skoro 55.. Stejný tuny, stejnej kopec jen jinej přístup
Známe šici ty experty co dojedou pod kopec na volnobězku 80km/h, tam zařadí 12° a má u toho telefon v rypáku Pak dá za 11 a stejně tam nemá ani 1200ot.. A pak dojedeš nafasovanýho dřeváka v krpálu typu Mohelnice a hned máš jasno o váze
Já ti to prozradím, proč po nás dou, ne proto že jezdí každej s 80t, ale proto, že tě rozezná(pod plachtu, lejtu ani mražák nevidí) a ví že něco najde Od 100kg na nějaký nâpravě(půlka lesáků má péra a neví hmotnost), přes orvaný auto od kde čeho až po tacho..
U nás se lítá, nikdo normální totiž neřeší u lesáka spotřebu, protože jednou máš 30kubíků a 50t a poduhý 50kubíků a 30t a nikdo nepozná, kdys co kudy vezls.. Takže ti řeknu že je mi naopak trapně, když na rozjezd udělám plachtu, v kopcu ho zezačátku tlačím a pak na šoustce za ním krvácím a pán má nápravu nahoře Typicky Duvenbeck, turek atd, ale šici vidí to naložený dřevo a maj jasno, nehledě na to že 500koní a vejš nemá ani polovina a je to fakt málo Co si asi mohli říkat, když sem měl motor v háji že
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
raku ...rozebíráš tu známý věci..že má někdo 600ps nebo 750 ještě neznamená že poletí 90 všude ..přijde kopec "náraz do zdi " a taky se vleče.... jo jede rychlejc než ostatní , ale nějaká úžasná sláva to není, asi tak , co fakt jede jako osobák s cca 10ti T bylo volovo tříkolka co sem měl to fakt když to "cvaklo" na 11, tak ve mě hrklo že se to posralo ale přišel "utahovák" nad kaslem před 38 jak je a vleklo se všechno i šestikila .... já tam měl 60 s 10t a 750 plná 40-45 v tom hnusným hrbu.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Jo jo, každej vidí 750 a myslí že to urve kolík v kopcu, stejně tak když slyšej 50t.. On to zas takovej rozdíl není
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
4215...dobře Ty
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
V "PKW-Maut Deutchland" není celkem nic nového. Poslední verze zavedení byla říjen 2020, proto ten hlahol. Jenže je to pořád v nedohlednu, firmy, co vyhrály tendr na provozování, chtějí půl miliardy eur odškodné a ministr dopravy má stále problém se zákulisními schůzkami před podepsáním smluv... https://www.autozeitung.de/pkw-maut-deu ... 80303.html
Na tomhle případě je docela dobře vidět, že Německo přeci jen nemá zásadní vliv na běh kárných řízení v EU, jak tvrdí někteří odpůrci EU...
Na tomhle případě je docela dobře vidět, že Německo přeci jen nemá zásadní vliv na běh kárných řízení v EU, jak tvrdí někteří odpůrci EU...
-
- Příspěvky: 7526
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Raku.pri 40t celkove je rozdil 500-750 nebe a dudy.ten kroutak tam je.potvrzene nedavno do Petrovic,ja a madar 500,ten me udelal a zaradil se predemne,7dmikilo zaclo normalne zrychlovat,a to byl brzden madarem.tzn.pruzne zrychleni.ne to vase,z kopce 130km,a nahore 80.tak jezdi pubertak a o motoru to neni.ovsem jak mu das 60t na 750,ta vaha ho dojebe.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů