Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Naše nakládky a vykládky......
Správně Šak sem to tu dával pár stránek z5, jede s tím řidič a tak má taky poslední slovo, a basta
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Naše nakládky a vykládky......
Jinak oka sou v pohodě. Ale některé kurty a racny mají větší háčky. Rozdíl je malej ale blbě se to tam dává a nebo to tam nedáš vůbec ... já ten problém nemam. A ta lišta je v pohodě, na schmitzu mi přišla o malinko vyšší. Co mám tohle tak ještě nikdo nepicoval.....
-
- Příspěvky: 7513
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Naše nakládky a vykládky......
Ja jsem asi cyp uplne ale co tu resime?to zbozi je poskozene?ja nato nevidim mam tlacitkovou nokii 2palce jen...
Re: Naše nakládky a vykládky......
to wckr:A nebylo v objednávce přepravy že máš mít certifikát na bezpečnou plachtu??? Jednou jsem vezl takové skleněné trubice z Waldssasenu a na nakládce kontrolovali zda mám ten certifikát, a zda je platný. Též se to nesmělo kurtovat a prdel mi taky pěkně cvakala. Třeba ti to dispečer zapoměl říct.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Naše nakládky a vykládky......
Certifikát na plachtu máme všichni. Ten je to k hovnu. Proste nemůžeš vezt 20t čehokoli jen tak na volno. Je věc odesílatele aby to bylo zabaleno tak, aby to šlo zajistit.
Papírové oktabiny se taky kurtuji špatně a jde to, v BASF Ludwigshafen ti to ukážou.
Proste mě sere ta česká natura, vozí nám to tak někdo 20 let a kdyby něco tak řidič.
Papírové oktabiny se taky kurtuji špatně a jde to, v BASF Ludwigshafen ti to ukážou.
Proste mě sere ta česká natura, vozí nám to tak někdo 20 let a kdyby něco tak řidič.
-
- Příspěvky: 7513
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Naše nakládky a vykládky......
Je to rozbite teda?vysypane vybulene?furt to nevim
Re: Naše nakládky a vykládky......
Není, kolega to jen nechtěl jen tak odvýzt No moc si nepomoh, ale to už tak chodí
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Naše nakládky a vykládky......
to wckr: No nevím, ale třeba to co jsem vezl, tak měl i z TUV certifikováno, že to tak lze vést. Proto to bylo uvedené i v objednávce. Ale jako chápu, český člověk a firma jsou jebači na druhou. Než by zaplatili nějaký ten proces se schválením, tak radši přihodí o korunu na kilometr a on se vždy někdo chytí. V CZ chybí ta spoluzodpovědnost odesilatele, jako to je v Německu.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 7513
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Naše nakládky a vykládky......
Certifikát nic neřeší.lehne o tak ci tak.naklad na hovho,zlaté plechy 26 tun po podlaze
Re: Naše nakládky a vykládky......
Spíchl jsem jedno video, ohledně vykládek.. Někomu by se mohlo líbit Pro lidi ze staveb asi nic zásadního
https://youtu.be/T6bV8SCNDKs
https://youtu.be/T6bV8SCNDKs
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Naše nakládky a vykládky......
Derek88: Hoď pak foto, až tam pojedeš v zimě
David29: Já nikdy neměl víc jak jednu hnanou(pouze 6x2-2(to ještě jakš takš zatáčelo se špérou) a 6x2-4(který vpohodě zatáčelo ale na blatě tě ta zadní řiditelná táhla smykem kams nechcel)), tak nevím, ale s tím zatáčením máš problém i s dvěma řiditelnejma jo Jak tam máš ty špéry? Máš jen mezišpéru a pak jeden caplík na obě nápravový? Nebo můžeš každou zvlášť? Maj to tak šici?
Mimochodem škoda že tehdá nebyla technika, to bys koukal co sme jezdili s tahačem 4x2 a 3osý návěs po polu, Tatry tam sotva ubejčili 3 osák vlek a ty s 50t za ním Dneska už se tam s leštěnkama moc nejezdí taková divočina jako doprostřed pole pro řepu hned po sklizni To byly koleje 50cm hluboký ale jelo
PS: Do terénu vždy bez TCS(i když stejně de jen omezit) a s mezinápravou aspoň Na tom čudlu bys měl mejt polohu Auto ne
David29: Já nikdy neměl víc jak jednu hnanou(pouze 6x2-2(to ještě jakš takš zatáčelo se špérou) a 6x2-4(který vpohodě zatáčelo ale na blatě tě ta zadní řiditelná táhla smykem kams nechcel)), tak nevím, ale s tím zatáčením máš problém i s dvěma řiditelnejma jo Jak tam máš ty špéry? Máš jen mezišpéru a pak jeden caplík na obě nápravový? Nebo můžeš každou zvlášť? Maj to tak šici?
Mimochodem škoda že tehdá nebyla technika, to bys koukal co sme jezdili s tahačem 4x2 a 3osý návěs po polu, Tatry tam sotva ubejčili 3 osák vlek a ty s 50t za ním Dneska už se tam s leštěnkama moc nejezdí taková divočina jako doprostřed pole pro řepu hned po sklizni To byly koleje 50cm hluboký ale jelo
PS: Do terénu vždy bez TCS(i když stejně de jen omezit) a s mezinápravou aspoň Na tom čudlu bys měl mejt polohu Auto ne
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Naše nakládky a vykládky......
V zimě pouze skútr nebo rolba
TCS podržet a ono se vypne... Ne jen to zmáčknout
TCS podržet a ono se vypne... Ne jen to zmáčknout
Re: Naše nakládky a vykládky......
Derek88 má s tím TCS pravdu! Ještě něco šlo takhle vypnout, tuším hlídání pruhů
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Naše nakládky a vykládky......
První poloha jsou jen mezinápravový uzávěrky, druhá poloha jsou nápravové uzávěrky. TCS je zvlášť - ale na to občas zapomenu Což je i ve videu zrovna...
Mít i nápravový uzávěrky bejvá blbý, při točení do kopce - auto má tendenci nezatáčet. A pokud je sjížďák akorát tak na auto... Na tom blátě ty nápravy ty přední prostě přetlačej
Jakje rozdíl je při blikání a svícením kontrolky TCS ve vypínači?
Mít i nápravový uzávěrky bejvá blbý, při točení do kopce - auto má tendenci nezatáčet. A pokud je sjížďák akorát tak na auto... Na tom blátě ty nápravy ty přední prostě přetlačej
Jakje rozdíl je při blikání a svícením kontrolky TCS ve vypínači?
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] a 15 hostů