Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Naše nakládky a vykládky......
nemáš na plachtě stavebniny? netahas i vlek za tím?
Re: Naše nakládky a vykládky......
Derek88, neměls na tom hlavně silo na pelety?
Mě se to teda vyloženě nelíbí s těma užovkama vzadu Proč tam nemáš balony a hlavně velký kola..
Ty caplíky stadart, jeden kolíbkovej na vše, asi to má David29 na "míru"
Mě se to teda vyloženě nelíbí s těma užovkama vzadu Proč tam nemáš balony a hlavně velký kola..
Ty caplíky stadart, jeden kolíbkovej na vše, asi to má David29 na "míru"
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Naše nakládky a vykládky......
Mám jak silo na pelety, tak plachtu a moffetta, je to wechlsbrik ... od pondělí do teď plachta a rozvoz pelet a briket na peletach a za chvilku to jdu přehodit na silo a jedu volně ložené...
Stavebniny na plachte nemáme, ani je nevozime, ale šlo by to, moffett ujede v terénu hodně. Jen palety do patra nebo na střechu nedáš.
Vlek mám jak plachtu, tak silo... radši ale jezdím rozvoz na sólo...
Balóny neprošli, byli by hezčí, vím. A je to na vysokých školách, jen byli schovaný po nakladce v blatnikach...
Stavebniny na plachte nemáme, ani je nevozime, ale šlo by to, moffett ujede v terénu hodně. Jen palety do patra nebo na střechu nedáš.
Vlek mám jak plachtu, tak silo... radši ale jezdím rozvoz na sólo...
Balóny neprošli, byli by hezčí, vím. A je to na vysokých školách, jen byli schovaný po nakladce v blatnikach...
Re: Naše nakládky a vykládky......
Pokud sou to 80ky gumy tak se omluouvám Jen proč neprošel balon? Km uplně jinde, cena cca stejná, neříkám hlínu ale..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Naše nakládky a vykládky......
Tak jsou tam 70tky, jde o celkovou výšku se silem.
Ty pomocný většinou umrou nějakým fatalnim defektem, než je stihneš sjet.
Takhle vypadají po 55 tkm:
Zato přední balón...:
Dávám mu max ještě 15 tkm, je to dáno jak váhou na predku, tak tím, že se na vykladkach kolikrát noťas stylem 20 cm dopředu, rejd na druhou, 20 cm dozadu, zase na místě plnej rejd...
Víc trpí se silem, musíš dojet na místo, zatím co s plachtou to dovezes moffettem a je to víc v klidu...
A David by to měl mít asi jinak, 2 kolibky na uzávěrky, jedna mezinaprava a druhá napravove uzávěrky. Tim, že to má klasickou 8x4 ku, asi i na perech si moc nepomůže nějakým dotezovanim hnanych naprav...
Ty pomocný většinou umrou nějakým fatalnim defektem, než je stihneš sjet.
Takhle vypadají po 55 tkm:
Zato přední balón...:
Dávám mu max ještě 15 tkm, je to dáno jak váhou na predku, tak tím, že se na vykladkach kolikrát noťas stylem 20 cm dopředu, rejd na druhou, 20 cm dozadu, zase na místě plnej rejd...
Víc trpí se silem, musíš dojet na místo, zatím co s plachtou to dovezes moffettem a je to víc v klidu...
A David by to měl mít asi jinak, 2 kolibky na uzávěrky, jedna mezinaprava a druhá napravove uzávěrky. Tim, že to má klasickou 8x4 ku, asi i na perech si moc nepomůže nějakým dotezovanim hnanych naprav...
-
- Příspěvky: 7513
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Naše nakládky a vykládky......
Masakr....my jezdíme klasické mkd,žádné extrémy tzn .40 tun max.ted mám na předních balónech 55%profil 300 000km,a ještě kilo pozijou,první sadu jsem měnil při 450,a to upozorňují že nejsem zdaleka nejlepší,spíše cyp jak říká Petr....však to se nemůže vyplatit takto dělat dopravu,kde máš naftu atd.A to jezdí celá firma kolem 26 litrů průměr za rok,podotýkám opět plachta,40t max,většinou dálnice,ty síla a kipper po vnitru jezdí určitě. 40 minimálně průměr,to abys jezdil že dvě eura km minimálně.
Re: Naše nakládky a vykládky......
No, u nás to je jinak, vozime svojí (popř dokoupene) zboží lidem... dopravu neuctujeme, je v ceně. Samo že jiná cena je 10 km od peletarny a jiná 150 km. Ale to je vedlejší... náklady na km za moje auto jsou každý měsíc jiné, ale pro představu, 4 roky z5 mě pronajali na pár fur pro jednu slovenskou peletarnu, co nemá svůj rozvoz a tam se účtovalo něco kolem 3,5 e na km...
Spotřebu mám cca 38, ale je v tom aj foukani, což znamená že auto běží se spotřebou 9 až 10 l za hod cca 3 hodiny denně, to taky něco přidá...
A hlavně je to souprava a 48 tun, od dálnic po polnacky...
Na sólo s plachtou jsem kolem 30, ale to je dané trasou, dnes třeba brandýs, tynec nad s., stechovice a ještě nějaká prdel a z5 prázdný do brandýsa, za cca 29, líp to asi nedám po takových silnickach.
A ještě jedna věc, prázdné sólo se silem přes 16 tun, souprava 21.
Plachta s moffettem 17 tun, s vlekem taky kolem 21...
Spotřebu mám cca 38, ale je v tom aj foukani, což znamená že auto běží se spotřebou 9 až 10 l za hod cca 3 hodiny denně, to taky něco přidá...
A hlavně je to souprava a 48 tun, od dálnic po polnacky...
Na sólo s plachtou jsem kolem 30, ale to je dané trasou, dnes třeba brandýs, tynec nad s., stechovice a ještě nějaká prdel a z5 prázdný do brandýsa, za cca 29, líp to asi nedám po takových silnickach.
A ještě jedna věc, prázdné sólo se silem přes 16 tun, souprava 21.
Plachta s moffettem 17 tun, s vlekem taky kolem 21...
Re: Naše nakládky a vykládky......
Já mám vypínač na uzávěrky dvou polohový - jedno bez jištění, druhá poloha s pojistkou.
A i dle kontrolek je první poloha mezinápravová, a druhá poloha nápravová.
Jak se spíná automatika - nevím. Mám to vyplý a mezinápravu dám vždy, když očekávám potíže
A i dle kontrolek je první poloha mezinápravová, a druhá poloha nápravová.
Jak se spíná automatika - nevím. Mám to vyplý a mezinápravu dám vždy, když očekávám potíže
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Naše nakládky a vykládky......
Na volvu sem měl první polohu automatickou a druhou byla špéra “na tvrdo”
Re: Naše nakládky a vykládky......
Začal som robiť minuly týždeň v piatok ráno. Dnes je piatok večer. Mám za sebou 4208km a 59hodin jazdy. Minuly piatok som isiel asi 450km na prázdno na nakladku. Po naložení bolo na vykládku asi 1300km jazdy a vykladal som v pondelok. Potom som išiel asi 350km na prázdno. Spravil 24hod pauzu, odpojil som prázdny náves, zapojil naložený a išiel 1200km na vykládku. Vyložil som a išiel asi 420km prázdny na nákladku. Tam som dal umyť cisternu a naložil som. A teraz idem asi 1200km na vykládku. Nakladky a vykládky sú jednoduché, len zapojím a odpojim hadicu. Ide to rýchlo, do hodiny bývam vyložený, naložený.
Navyše som sa ešte dva krát plavil dobrou loďou.
Moja robota je jedna z mala veci, čo má ešte drží vo firme, kde robím. Ostatne za veľa nestojí.
Navyše som sa ešte dva krát plavil dobrou loďou.
Moja robota je jedna z mala veci, čo má ešte drží vo firme, kde robím. Ostatne za veľa nestojí.
Re: Naše nakládky a vykládky......
Kompilace trošku jiná... Bejt točvolantem není jen o jízdě z bodu A do bodu B, ty cesty maj svá úskalí a i ty samotné body A a B nejsou bez problémů...
https://youtu.be/1gaHTKP77BA
https://youtu.be/1gaHTKP77BA
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Naše nakládky a vykládky......
Jose Rabano
A co s tim chces delat. Jezdim taky po vnitru, s posuvnou podlahou, 45t. Tocim napriklad Unicov-Zamberk. Takze z Unicova kopcema na Usov a Zabreh, po 11 hambalkama a na suchak. Z Jabloneho opet krpal a doplachtit do Zamberka. Plna naloz. Zatacim vic nez ty dojedes do Londyna, chlasta to jak u Kasselu do kopce
A co s tim chces delat. Jezdim taky po vnitru, s posuvnou podlahou, 45t. Tocim napriklad Unicov-Zamberk. Takze z Unicova kopcema na Usov a Zabreh, po 11 hambalkama a na suchak. Z Jabloneho opet krpal a doplachtit do Zamberka. Plna naloz. Zatacim vic nez ty dojedes do Londyna, chlasta to jak u Kasselu do kopce
Re: Naše nakládky a vykládky......
to je pěkná trasa hlavně na zimu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 14 hostů