Pokec na veškerá témata, včetně ne-truckerských debat (Vaření, muzika, zážitky z cest, fotky....)

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3381
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

gratuluju k řidičáku :P ... jaké jsou další plány? ;)
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
ned led 13, 2013 8:02 pm

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Makat jako ďas :lol:

Zatím nemám úplně jasno,každopádně zůstanu do konce měsíce dělat v servise a pak se uvidí.
ned led 13, 2013 10:08 pm

Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3381
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak dej pak vědět, rádi počteme něco nového ;) ... ať se daří :)
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
ned led 13, 2013 10:49 pm

henicek
Příspěvky: 70
Registrován: stř lis 02, 2011 11:20 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

taky gratulace k ridicaku :)
ned led 20, 2013 6:24 pm

henicek
Příspěvky: 70
Registrován: stř lis 02, 2011 11:20 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

este me tak napadlo maj tam ty hovada neco jako profesak?? kazdej rok musis chodit na skoleni atd...???
ned led 20, 2013 6:25 pm

Pechy90
Příspěvky: 168
Registrován: čtv dub 12, 2012 5:11 pm
Bydliště: Všude zdejší

Příspěvek

Myslim si že když tam nemaj povinný ani tachografy tak profesák určitě ne
ned led 20, 2013 9:44 pm

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Ahoj,
tak k legislativě (píši o provincii Alberta)-v podstatě vám stačí řidičák na truck a můžete jít jezdit,za předpokladu že seženete práci.
V reálu ale některé firmy mimo praxe vyžadují také různá školení-zejména pro práci řidiče na tank trailers (cisterny) a také hodně firmy
co operují na ropných polích.
Takže se můžete setkat s následujícími školeními.

TDG-transport dangerous good
LCV-školení na dva návěsy -možno až po ujetí 150tis. mil (nejsem si plně jistý)
WHMIS-bezpečnost práce na pracovišti.nebezpečné mat. (např. nakl.,vykl)
First AID- první pomoc
Log Book-školení na správné využití povolených dob řízení

A další kursy většinou pro potřeby konkrétního druhu přeprav.Většinou se
jedná o jednodenní kursy a některé se dají udělat i online přes internet.V mnoha případech kursy platí zaměstnavatel.Tolik asi k rozdílům v kvalifikaci oproti Evropě.

Podařilo se mi vydolovat nějaké fota z mobilu-kvality nevalné,ale aspoň pro představu co mi prošlo pod rukama v servise za poslední 2 měsíce.


Kenworth W900 1985, cummins NTC a stále ve službě-u nás zrovna na CVIP (stk)

Obrázek Obrázek Obrázek

International Pro star a car hauler + interier (tohle servisujeme dost často)

Obrázek Obrázek Obrázek

Ford-tahač cisterny z letiště (1991) a Pete

Obrázek Obrázek Obrázek

Kenworth T800 2012 (45000km) a první servis u zákazníka + super B tanker.(mnozí poznají dafácký volant- skupina PACCAR).Zajímavostí
na palubce-dotykový display s mnoha funkcemi (telefon,audio,tv,funkce vozidla-v podstatě vše duplicitně co je na "budíkách"...atd).

Obrázek Obrázek Obrázek

Parkování T800 na place a chvíle soustředění při couvání s dvěma návěsy.
(přiznám se že jsem to musel asi 2x narovnat a pak znovu couvat-zrcátka pěkný chromovaný,ale oproti evropě je v nich prd vidět-nejsou
parabolická).
Obrázek Obrázek Obrázek
pon led 21, 2013 3:46 am

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

jak je to v CAN s emisníma normama? Že by nebyly tak přístný, resp. nebylo tolik restrikcí, že se vyplatí provozovat tahač z roku 85?
pon led 21, 2013 9:05 pm

henicek
Příspěvky: 70
Registrován: stř lis 02, 2011 11:20 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

no panecku pekny fotky...dekujem moc zase nejaka aktualitka...ale tech budiku vsude to je neuveritelny...
pon led 21, 2013 9:23 pm

Uživatelský avatar
Ráďa V8
Příspěvky: 150
Registrován: pát čer 22, 2012 11:33 am
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Slidel, Karlos : pěkné fotky chlapi. Jinak Volvo VN wau, moje oblíbené auto :oops: Toš já předtím jak byl "nábor" popravdě aj uvažoval. Pak do toho rýpala Myška jak jsou CND trucky vyjeté herky, já si představil něco ve stylu Liaz Mates a bez bufíku, tak jsem vyměk a vy takové pěkné stroje 8) Tak Karlosovi gratulace k řidičáku a ať se v rámci možností jen daří :P Pak se těšíme na nějaké reportáže z cest :wink:

ps: tak my ostatní, jak jsme na tom? http://www.thetruckersreport.com/cdl-practice-tests/ já se potil :lol:
pát led 25, 2013 8:55 pm

martin karas
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 168
Registrován: pát úno 17, 2012 11:10 am
Bydliště: trebic

test

Příspěvek

hm no nebudem se pouštět do žadnejch velkejch věci
pát led 25, 2013 10:19 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

já se potil
:D :D :D :D :D

já teda ne , páč po americky něviem :D :D :D len po germánsky alá šnicell :valetsesmihy:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát led 25, 2013 11:19 pm

Uživatelský avatar
Ráďa V8
Příspěvky: 150
Registrován: pát čer 22, 2012 11:33 am
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

martin440: kein problem, deutsche sprache is ahnlich :D Jen tak z fleku jsem to otevřel a kupodivu jsem větší polovinu těch testů udělal :D (a to mám papáry jen B) . Pokud člověk slušně porozumí textu (vykecat se jako turista je něco jiného) tak ty otázky taková hrůza není. Některé jak pro blbečky. Např:

Jedeš rychlostí 55mph, dojedeš štrůdl jedoucí rychlostí 35mph. Jak upravíš rychlost?
a) 20
b) 35
c) 45
d) 55
toš to musí označit správně kdejaký Wurst natož pak Schnitzel :smich: zas mě třeba ale zaskočilo, že na mokré cestě si máš retardér vypnout :think:
sob led 26, 2013 10:41 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Ráďa V8

Příspěvek

:D :D :D hm a na sněhu nebrzdit , radši přidat a zmizet :D :D
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob led 26, 2013 10:52 am

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

zas mě třeba ale zaskočilo, že na mokré cestě si máš retardér vypnout
to by tě asi zaskočit nemělo, pro názornost si zkus někdy vzít solo kozla, vlítnout na sníh nebo mokro a fouknout tam hned zplna retardér...
sob led 26, 2013 1:13 pm

Odpovědět

Zpět na „Netechnická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů