Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
SOF : v tomto článku, se píše něco jiného a to, že řidiči bude 16.května 70 a majitel je někdo jiný https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/tan ... zpravy_zdo
ZASE TI PROFICI
https://prostejovsky.denik.cz/galerie/h ... 55-6018-59
Kurňa, je to denně. Kamioňáci by se měli nad sebou zamyslet. Toto nikdo neobkecá.
Kurňa, je to denně. Kamioňáci by se měli nad sebou zamyslet. Toto nikdo neobkecá.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
myslís že trotlove se nad sebou zamysli? Dokud to nebudou policajti nekompromisně vybodovavat, tak tyto žalostne pohledy na srot nevezmou konce, tak to je!
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Dneska v Kolíně na kruháku, když jsem vyděl bicikl pod 2 nápravou pod betonpumpou , nebylo to veselé
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Ajajaj... Co to bylo za pumpu?
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Nebyla to mixopumpa?
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Na www.40ton.net bolo túto zimu viac krát písane o kamiónovej doprave z Číny do EU. Skúša to holandská firma Alblas. Začali robiť skúšobné jazdy v zime, aby otestovali zimné trasy cez Rusko a Kazachstan.
7000 km za 13 dní s jedeným šoférom.
Neviem ako to mali s AETR. Bola to testovacia preprava, médiami sledovaná a tak si myslím, že sa trasu snažili prejsť legálne, alebo aspoň v pracovnom čase vodiča nepodvádzať nejakým významným spôsobom. Ak budem rátať 12dní jazdy a práce plus jeden deň víkendová 24hodinová pauza tak denný priemer vychádza na 583km. Nepoznám aké sú cesty v Rusku a Kazachstane. Vraj sa v Kazachstane môže jazdiť len 70km/hod, čo sa my zdá veľmi málo. Ale myslím si, že rýchly šofér a rýchly kamión, ak mu to ide 90km/hod trasu dokáže prejsť za 12dní bez toho, aby nejak výrazne klamal AETR. Podstatné je nezdržať sa príliš dlho na hraniciach a to mali asi vybavené. Čina začala minulý rok uznávať karnet TIR.
Kamión do Poľska išiel z čínskeho mesta Khorgos, to je mesto na kazašsko-čínskej hranici.
Podobných testovacích prepráv sa cez túto zimu urobilo viac. Viezol sa aj náklad opačným smerom z EU do Číny. Z Nemecka do Číny 7400km za 12 dní, jeden šofér. Podrobnosti prepravy nie sú písané, ale možno to funguje podobne ako vo firme kde pracujem. Z Nemecka do Poľska, na poľskú základňu Alblasu to možno priviezol jeden šofér a tam náklad prevzal druhý šofér a išiel s tým do Číny.
TU sa píše o preprave z čínskeho Honkongu do španielskeho Alicante. Kamión cestu prešiel asi za 16dní. Ešte sa tam píše o druhej čínskej prepravnej firme , ktorá robí prepravy z EU do Šanghaja.
S dvoma šoférmi pôjde kamión zo západnej Európy na Čínske hranice len 8 dní.
Na tých prepravách ma zaujímala jedna vec. Či sa to vyplatí? V článkoch bola aj odpoveď. Preprava kamiónom vychádza finančne asi o 40% lacnejšie ako preprava lietadlom. Náklad prevážaný kamiónom je v EU asi o desať dní skôr ako náklad prevážaný vlakom. V inom článku bolo písané, že preprava kamiónom z Číny je asi tri a pol krát rýchlejšia ako loďou, asi jeden a pol krát rýchlejšia ako vlakom, no s porovnateľnými nákladmi. Takže sa to pri niektorých prepravách určite oplatí a záujem firiem o takúto prepravu je.
Kamiónovú dopravu s Čínou skúšajú aj Rusy. Preprava z čínskeho mesta Tianjin, neďaleko pekingu do ruského mesta Tver, ktorý je nad Moskvou. Zaujímavé je, že ruské autá a ruský šoféri prešli dosť veľký kus cesty po Číne. To sa doteraz nemohlo.
TU je tiež zaujímavý článok. Píše sa v ňom, že Rusy prepravy z Číny potrebujú, lebo z Číny dovážajú tovar, na ktorý EU zaviedla embargo. No zároveň sa Rusy obávajú, že ich krajinu zaplavia lacné čínske dopravné firmy. Je tam dobré porovnanie, v Rusku je asi 2 000 000 šoférov a Čína má asi 40 000 000 šoférov.
Tento článok tiež stojí za prečítanie. Píše sa tam, že obojsmerná doprava s Čínou zas tak jednoduchá nebude, pretože Čína si cudzie kamióny a hlavne cudzích šoférov na svoje územie len tak ľahko nepustí.
7000 km za 13 dní s jedeným šoférom.
Neviem ako to mali s AETR. Bola to testovacia preprava, médiami sledovaná a tak si myslím, že sa trasu snažili prejsť legálne, alebo aspoň v pracovnom čase vodiča nepodvádzať nejakým významným spôsobom. Ak budem rátať 12dní jazdy a práce plus jeden deň víkendová 24hodinová pauza tak denný priemer vychádza na 583km. Nepoznám aké sú cesty v Rusku a Kazachstane. Vraj sa v Kazachstane môže jazdiť len 70km/hod, čo sa my zdá veľmi málo. Ale myslím si, že rýchly šofér a rýchly kamión, ak mu to ide 90km/hod trasu dokáže prejsť za 12dní bez toho, aby nejak výrazne klamal AETR. Podstatné je nezdržať sa príliš dlho na hraniciach a to mali asi vybavené. Čina začala minulý rok uznávať karnet TIR.
Kamión do Poľska išiel z čínskeho mesta Khorgos, to je mesto na kazašsko-čínskej hranici.
Podobných testovacích prepráv sa cez túto zimu urobilo viac. Viezol sa aj náklad opačným smerom z EU do Číny. Z Nemecka do Číny 7400km za 12 dní, jeden šofér. Podrobnosti prepravy nie sú písané, ale možno to funguje podobne ako vo firme kde pracujem. Z Nemecka do Poľska, na poľskú základňu Alblasu to možno priviezol jeden šofér a tam náklad prevzal druhý šofér a išiel s tým do Číny.
TU sa píše o preprave z čínskeho Honkongu do španielskeho Alicante. Kamión cestu prešiel asi za 16dní. Ešte sa tam píše o druhej čínskej prepravnej firme , ktorá robí prepravy z EU do Šanghaja.
S dvoma šoférmi pôjde kamión zo západnej Európy na Čínske hranice len 8 dní.
Na tých prepravách ma zaujímala jedna vec. Či sa to vyplatí? V článkoch bola aj odpoveď. Preprava kamiónom vychádza finančne asi o 40% lacnejšie ako preprava lietadlom. Náklad prevážaný kamiónom je v EU asi o desať dní skôr ako náklad prevážaný vlakom. V inom článku bolo písané, že preprava kamiónom z Číny je asi tri a pol krát rýchlejšia ako loďou, asi jeden a pol krát rýchlejšia ako vlakom, no s porovnateľnými nákladmi. Takže sa to pri niektorých prepravách určite oplatí a záujem firiem o takúto prepravu je.
Kamiónovú dopravu s Čínou skúšajú aj Rusy. Preprava z čínskeho mesta Tianjin, neďaleko pekingu do ruského mesta Tver, ktorý je nad Moskvou. Zaujímavé je, že ruské autá a ruský šoféri prešli dosť veľký kus cesty po Číne. To sa doteraz nemohlo.
TU je tiež zaujímavý článok. Píše sa v ňom, že Rusy prepravy z Číny potrebujú, lebo z Číny dovážajú tovar, na ktorý EU zaviedla embargo. No zároveň sa Rusy obávajú, že ich krajinu zaplavia lacné čínske dopravné firmy. Je tam dobré porovnanie, v Rusku je asi 2 000 000 šoférov a Čína má asi 40 000 000 šoférov.
Tento článok tiež stojí za prečítanie. Píše sa tam, že obojsmerná doprava s Čínou zas tak jednoduchá nebude, pretože Čína si cudzie kamióny a hlavne cudzích šoférov na svoje územie len tak ľahko nepustí.
Sof
Díkx za zajímavé odkazy. Dneska už na to nemám, ale když jsem ještě měl síly za dva, tak jsem si představoval jezdit křížem krážem mezi Afrikou, Evropou a Asií.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
pokud bych si v Číně koupil nové záda, dojel bych i nazpět
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 2:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
.
Naposledy upravil(a) sof dne úte úno 11, 2020 7:21 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 2:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
.
Naposledy upravil(a) sof dne úte úno 11, 2020 7:20 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Kdyby to bylo někde na dalekém východě nebo v africe tak je to úsměvné.
Ale takto je to hodně smutné.....
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/tah ... zpravy_abr
Ale takto je to hodně smutné.....
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/tah ... zpravy_abr
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů