Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 2:50 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Policajt co ma koule (in Deutsch selbsverstandlich)
https://www.facebook.com/BRFranken/vide ... 213013718/
https://www.facebook.com/BRFranken/vide ... 213013718/
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Mazec, dle mého je to správné řešení. Je to ale podmíněné respektem před policií. V cz už by měl na krku obvinění z nelidského chování a já nevím co ještě
-
- Příspěvky: 7513
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Je to spravne.dnesni debilni doba kdy kazdy neco sdili na siti,co ma na taliri ted,jak se vysral atd,koho to zajima?a foceni nehod je totalni hnuj,kazdy chytrej v protismeru jak se to mohlo stat atp.kolem te nehody jsem jel,hezky pohled to nebyl,bylo mi jasne ze je tot,to jsem mrkl je koutkem oka,a o to vic se soustredil na svou jizdu a predevsim odstup.to je alfa omega vseho
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
tak co si budeme vykladat, na nehodu se asi podiva kazdy, to ti proste neda, ale fotit to,na to nemam koule.
...rád se svezu s čímkoliv...
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
no pravdu mas, ze policajt by mel byt videt i na nocnim parkovisti,jinak to ze nemam koule na foceni jsem myslel tak,napr. ze se bojim policajtu, aby me neoflastrovali,po nehodach ale koukam,abych vedel, co se vse muze prihodit a rekl bych, ze mi to i hodne dalo, napr. bych rekl, ze jsem v jizde o dost zvolnil, nelitam na krev a dodrzuju vzdalenost, z velke casti za to muze urcite pohled na zmuchlane auto/kamion, ktere ocividne nedobrzdilo apod. Takze v urcitych pripadech foceni nehod muze byt velmi poucne,autoskolaci nam casto takove fotky pousti.
...rád se svezu s čímkoliv...
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
třeba jak hořely ty tanky na pražském okruhu, tak bych si natočil, ale byl jsem ještě někde u Kladna,tak jsem nedojel..ale mrtvoly bych z nějakých osobních pohnutek nefotil, to je úchylka. Maximálně se snažím eliminovat pravděodobnost, že se stanu účastníkem nehody..ale ono to je zlomek vteřiny kdy se něco stane. Klidně jsi mohl včera "koupit" na jižní spojce kulku (střílelo se tam), jsem nátzoru, že jestli se něco má stát, tak se to stane.
-
- Příspěvky: 7513
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Mobil se za jizdy drzet nema.hotovo tecka.je to nepozornost.proto jsou ty nehody.99%z nas si mysli pravy opak nez ja a taky tak delaji.ja volam jen pres Hf sadu origo co tady je.i to snazim eliminovat,me to rusi pocas jizdy nekomu vysvetlovat kde je vykladka,nebo proslouchat kolegu ze najizdi ted na trajekt,atd.jinak ten policajt mel kravatu,tzn nebyl bezny cajt ale vycleneny na toto.ze vnoci je nepotkas je logicke ,jednoduchsi je pokutovat za malo kurtu pres den
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Já nevim, mě to přijde jako vrchlol debility si fotit nehodu. Jako k čemu...? Mě to přijde stejný, jako jsem na koncertě - a každej druhej debil natáčí ten koncert. Jako k čemu? Na YT jsou pak záznamy v podstatně lepší kvalitě, včetně zvuku od profíků...
A samozřejmě většina co nehodu fotí/natáčí jede pomalu, aby měli "kvalitní" záběr.
A samozřejmě většina co nehodu fotí/natáčí jede pomalu, aby měli "kvalitní" záběr.
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- Příspěvky: 7513
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Presne jak pises.jdu na Arakain,mlatime hlavama o zem v dziskach, a chuj vedle tebe stoji ja IY ,v ruce nejaky posledni model a toci si to.nechapu,nepochopim.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Přesně jak říkáte,tohle taky nechápu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Ještě že jsem se na stará kolena uklidil, a po asfaltě jezdím minimálně. Těch černých pytlů se zipem jsem za svou kariéru viděl víc, než je zdrávo, ale nikdy mě nenapadlo si to fotit, spíše mám problém neblít, každý z nás profíků je každé ráno jednou nohou v tom černém pytli.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
V auguste roku 2017 sa v Nemecku stala nehoda. V zákrute sa prevrátilo smetiarske auto tak nešťastne, že privalilo osobné auto a v ňom zomrelo 5 ľudí. Žena 24r., muž 22r., dve maličké deti a ženina sestra 17r.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ ... anicni_lre
Hneď od začiatku sa špekulovalo, že za tým musel byť technický problém, ale bližšie informácie neboli. Zaujímalo ma, čo bolo na príčine. Poznačil som si to s tým, že časom sa k tomu vrátim. Teraz som si na to spomenul a na nete našiel článok z minulého roka, v ktorom sa o nehode píše. TU
Nie som nemčinár, takže pomohol google prekladač. Nepochopil som všetko, ale to základné asi áno. Nebola za tým žiadna technická chyba. Šofér síce hneď od začiatku technickú chybu auta spomínal, ale po preskúmaní sa na aute nič nezistilo. Príčina nehody bola v tom, že šofér auto nevedel ovládať, respektíve ovládal ho zle. Vraj na tomto aute boli pod volantom dve páčky, jedna na tempomat a druhá na motorovú brzdu. A šofér bol doteraz zvyknutý na auto, ktoré malo pod volantom len jednu páčku- motorovú brzdu.
To smetiarske auto je MAN. Ja poznám MANa len s jednou páčkou pod volantom na pravej strane. Tou sa ovláda ručné radenie rýchlostí a motorová brzda. Na tých MANoch čo poznám má motorová brzda tri stupne a tie sa dajú postupne zapnúť klikaním na páčku. Funguje to dobre. Na páčke je ešte tlačítko, ktoré keď zapnete, tak sa motorová brzda hneď zapne na maximum, na stupeň číslo 3. Stretol som sa ešte s MANom, na ktorom sa táto páčka nedala hýbať. Bolo tam len tlačítko a motorová brzda sa dala len zapnúť a vypnúť. Tempomat sa ovláda tlačítkami na volante.
Túto vetu s toho nemeckého článku som nepochopil celkom presne. Chápem to tak, že šofér bol zvyknutý na jednopáčkové ovládanie a v tomto aute, čo havarovalo mal páčky dve.
Der Lastwagen hat zwei verschiedene Hebel – Motorbremse und Tempomat – an der Stelle, wo der gewöhnlich vom 55-Jährigen gefahrene Lkw nur einen Hebel hat, nämlich die Motorbremse.
Zdá sa, že šofér smetiarskeho auta poznal asi také ovládanie MANa ako poznám ja. Ale na MANe existuje aj dvojpáčkové ovládanie. To som zistil až teraz, nevedel som o tom. Horná páčka je motorová brzda a nedá sa ňou hýbať. Brzda sa zapína a vypína tlačítkom. Na dolnej páčke bude tempomat.
Nehoda sa stala tu. Z mapy to nieje vidieť, ale určite to bude krátke klesanie.
Šoférovi sa auto dolu kopcom rozbehlo (26ton), chcel pribrzdiť motorovou brzdou, ale nevedel ju zapnúť, namiesto nej mohol zapnúť tempomat. Spanikáril, pred križovatkou a výjazdom na hlavnú cestu to neubrzdil nožnou brzdou a v zákrute sa prevrátil na osobné auto. Mohlo sa to tak stať.
Podľa článku šofér za tú nehodu dostal len podmienku, rok zákazu jazdy a 1000eur pokutu.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ ... anicni_lre
Hneď od začiatku sa špekulovalo, že za tým musel byť technický problém, ale bližšie informácie neboli. Zaujímalo ma, čo bolo na príčine. Poznačil som si to s tým, že časom sa k tomu vrátim. Teraz som si na to spomenul a na nete našiel článok z minulého roka, v ktorom sa o nehode píše. TU
Nie som nemčinár, takže pomohol google prekladač. Nepochopil som všetko, ale to základné asi áno. Nebola za tým žiadna technická chyba. Šofér síce hneď od začiatku technickú chybu auta spomínal, ale po preskúmaní sa na aute nič nezistilo. Príčina nehody bola v tom, že šofér auto nevedel ovládať, respektíve ovládal ho zle. Vraj na tomto aute boli pod volantom dve páčky, jedna na tempomat a druhá na motorovú brzdu. A šofér bol doteraz zvyknutý na auto, ktoré malo pod volantom len jednu páčku- motorovú brzdu.
To smetiarske auto je MAN. Ja poznám MANa len s jednou páčkou pod volantom na pravej strane. Tou sa ovláda ručné radenie rýchlostí a motorová brzda. Na tých MANoch čo poznám má motorová brzda tri stupne a tie sa dajú postupne zapnúť klikaním na páčku. Funguje to dobre. Na páčke je ešte tlačítko, ktoré keď zapnete, tak sa motorová brzda hneď zapne na maximum, na stupeň číslo 3. Stretol som sa ešte s MANom, na ktorom sa táto páčka nedala hýbať. Bolo tam len tlačítko a motorová brzda sa dala len zapnúť a vypnúť. Tempomat sa ovláda tlačítkami na volante.
Túto vetu s toho nemeckého článku som nepochopil celkom presne. Chápem to tak, že šofér bol zvyknutý na jednopáčkové ovládanie a v tomto aute, čo havarovalo mal páčky dve.
Der Lastwagen hat zwei verschiedene Hebel – Motorbremse und Tempomat – an der Stelle, wo der gewöhnlich vom 55-Jährigen gefahrene Lkw nur einen Hebel hat, nämlich die Motorbremse.
Zdá sa, že šofér smetiarskeho auta poznal asi také ovládanie MANa ako poznám ja. Ale na MANe existuje aj dvojpáčkové ovládanie. To som zistil až teraz, nevedel som o tom. Horná páčka je motorová brzda a nedá sa ňou hýbať. Brzda sa zapína a vypína tlačítkom. Na dolnej páčke bude tempomat.
Nehoda sa stala tu. Z mapy to nieje vidieť, ale určite to bude krátke klesanie.
Šoférovi sa auto dolu kopcom rozbehlo (26ton), chcel pribrzdiť motorovou brzdou, ale nevedel ju zapnúť, namiesto nej mohol zapnúť tempomat. Spanikáril, pred križovatkou a výjazdom na hlavnú cestu to neubrzdil nožnou brzdou a v zákrute sa prevrátil na osobné auto. Mohlo sa to tak stať.
Podľa článku šofér za tú nehodu dostal len podmienku, rok zákazu jazdy a 1000eur pokutu.
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
to je teda nářez a ten trest...
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 20 hostů