Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Pred štyrmi rokmi sa na Sardínii stala kuriózna nehoda. Vodič kamióna (náves kipper) vykladal v skladovej hale. Keď bol vyložený chcel vyjsť z haly von, ale nevšimol si, že jeho vyklápačka nieje spustená až dole. Zachytil návesom o skladovú halu a strhol dole panele, ktoré spadli na kabínu. Šofér neprežil.
V článku o nehode je písané, že medzi miestnymi ľuďmi to spôsobilo veľké emócie. Aj keď je chyba šoféra jasná, hľadali sa ďalší vinníci a aj sa našli a boli obvinený. Jedným bol 74ročný právny zástupca dopravnej firmy, pre ktorú šofér pracoval a druhým bol človek zodpovedný za firmu, kde sa vykladalo. Vraj nedodržali bezpečnostné predpisy na pracovisku a aj to bolo príčinou nehody. Ako to dopadlo a či boli aj potrestaný neviem. Poslednú správu som našiel rok po nehode, vyšetrovanie pokračovalo a malo to ísť pred súd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pred dvoma dňami sa na Sardínii stala kuriózna nehoda, znova taká istá. Tentoraz to bol vodič kamióna s lodným kontajnerom. Keď vychádzal z haly, pravdepodobne zachytil o stenu haly a zrútil ju. Spadlo to rovno na kabínu. Šofér neprežil.
Jedno vysvetlenie a špekulácia, ako mohol zachytiť návesom o halu ma napadlo. Vyložil, odľahčil auto, preto sa mu mechy nafúkli do maximálnej výšky a on si ich pri výjazde nespustil dole a nevyrovnal sa. Preto bol vysoký a vrchom kontajnera zachytil o panel. Budova asi nieje v najlepšom stave a tak to celé padlo dole.
V článku o nehode je písané, že medzi miestnymi ľuďmi to spôsobilo veľké emócie. Aj keď je chyba šoféra jasná, hľadali sa ďalší vinníci a aj sa našli a boli obvinený. Jedným bol 74ročný právny zástupca dopravnej firmy, pre ktorú šofér pracoval a druhým bol človek zodpovedný za firmu, kde sa vykladalo. Vraj nedodržali bezpečnostné predpisy na pracovisku a aj to bolo príčinou nehody. Ako to dopadlo a či boli aj potrestaný neviem. Poslednú správu som našiel rok po nehode, vyšetrovanie pokračovalo a malo to ísť pred súd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pred dvoma dňami sa na Sardínii stala kuriózna nehoda, znova taká istá. Tentoraz to bol vodič kamióna s lodným kontajnerom. Keď vychádzal z haly, pravdepodobne zachytil o stenu haly a zrútil ju. Spadlo to rovno na kabínu. Šofér neprežil.
Jedno vysvetlenie a špekulácia, ako mohol zachytiť návesom o halu ma napadlo. Vyložil, odľahčil auto, preto sa mu mechy nafúkli do maximálnej výšky a on si ich pri výjazde nespustil dole a nevyrovnal sa. Preto bol vysoký a vrchom kontajnera zachytil o panel. Budova asi nieje v najlepšom stave a tak to celé padlo dole.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
A stačí chvilka a je hotovo Taky se mi vana nepustila dolu, olízl sem okno a ohl volant, jenom..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Popovice -ONO
dějí se to věci mezi nebem a zemí
[youtube]https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo[/youtube]
dějí se to věci mezi nebem a zemí
[youtube]https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo[/youtube]
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Pred nedávnom toto video zverejnili všetky média.Šofér kamióna zostal stáť na železničnom prejazde, na poslednú chvíľu sa pokúsil zastaviť vlak, ale už bolo neskoro. Šofér išiel z neďalekej papierne naložený papierom, pomýlil si cestu, cez ten prejazd nemal ísť.
Na prvý pohľad to vyzeralo tak, že šofér patrí do cirkvi náboženstva Svätej Závory, že ho uväznila závora a on ju nechce zlomiť, ale potom sa na 40ton.net objavili správy o tom, že šofér na prejazde uviazol. Vraj sa zachytil s návesom o nejaký kameň a keďže bol ťažký nemohol sa odtiaľ dostať.
Tú nehodu som si zapamätal a povedal som si, že keď bude čas a lepší prístup na net,tak sa na to pozriem. Teraz som si znova pozrel to video a na google street našiel miesto, kde sa to stalo. Na druhé pozretie a prejdenie miesta nehody z google street som bol stále presvedčený, že šofér sa nikde nezachytil a len ho uväznila Sv.Závora, ktorú sa rozhodol nepoškodiť a chrániť ju pred vlakom vlastným kamiónom.
Fotka z videa, náves je za ťahačom zrovnaný (nemal sa na čom zachytiť) a nevyzerá to byť šikmé, že by uviazol na nohách návesu. Hovoril som, že to je jasné, šofér patrí do cirkvi Sv. Závory.
Pokúsil som sa nájsť, čo o príčine nehody vravia holandské média. Nebolo tam nič, len to že príčina nehody sa vyšetruje. Stále sa my to nezdalo a tak som začal hľadal príčinu nehody medzi najväčšími odborníkmi na svete a na všetko - diskutujúcimi na fóre (rovnakými chytrákmi ako ja ) A po prečítaní pár príspevkov bola príčina nehody jasnejšia. Kamión naozaj mohol uviazol na prejazde. Aj keď sa to z fotiek nezdá a prejazd vyzerá byť skoro v rovine, tak v skutočnosti nieje. A možno ani v skutočnosti to s kabíny kamióna nevyzerá nebezpečne. Ale prejazd je vyvýšený a môže sa stať, že sa tam nízka mega zachytí na nohách návesu, alebo na paletovom koší. Možno mal šofér nohy slabo zasunuté, aj to sa stáva. Dokonca sú tam značky, ktoré na to upozorňujú a jedna značka je aj z perfektne zrozumiteľnou dodatkovou tabuľkou. Pri prvom pohľade som si tie značky nevšimol.
Tu je trochu vidieť, že sa tam mohol zachytiť, aj keď fotky to stále skreslujú a nevyzerá to nebezpečne.
Z druhej strany prejazdu je len značka bez dodatkovej tabuľky.
Tu je železničný prejazd a miesto nehody z goole street.
https://www.google.sk/maps/@51.205644,6 ... 312!8i6656
Stačí malá nepozornosť, trochu smoly a s kamiónom sa ľahko dostanete do veľkého prúseru.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nedávno my jeden poľský kolega hovoril, že ho na prejazde v Nemecku zachytila závora. Vraj sa pomaly blížil k prejazdu, zdalo sa mu že počul zacinkanie, stiahol okienko, nebolo počuť nič, nesvietilo nič a tak vošiel na prejazd. V tom padla závora a zachytila ho medzi kabínu a náves (kontajner-cisternu). - taká bola jeho verzia, či je to pravda a či nie neviem, ale možné to je.
Šofér tam bol uveznený, ale kedže nepatril do cirkvi Svätej Závory, na vlak nečakal a závoru prerazil. Na cisterne škoda 0,00 eur, ale závora bola zlomená. Prišli policajti, na mieste mu dali pokutu, nepamätám si presne koľko hovoril, asi 150-200 eur. A za nejaký čas prišlo na firmu, že treba zaplatiť za závoru, to si tiež nepamätám presne koľko my vravel, ale bolo to asi 1200-1500 eur. Firma tie peniaze pýtala od šoféra a tak musel zaplatiť aj za závoru.
Na prvý pohľad to vyzeralo tak, že šofér patrí do cirkvi náboženstva Svätej Závory, že ho uväznila závora a on ju nechce zlomiť, ale potom sa na 40ton.net objavili správy o tom, že šofér na prejazde uviazol. Vraj sa zachytil s návesom o nejaký kameň a keďže bol ťažký nemohol sa odtiaľ dostať.
Tú nehodu som si zapamätal a povedal som si, že keď bude čas a lepší prístup na net,tak sa na to pozriem. Teraz som si znova pozrel to video a na google street našiel miesto, kde sa to stalo. Na druhé pozretie a prejdenie miesta nehody z google street som bol stále presvedčený, že šofér sa nikde nezachytil a len ho uväznila Sv.Závora, ktorú sa rozhodol nepoškodiť a chrániť ju pred vlakom vlastným kamiónom.
Fotka z videa, náves je za ťahačom zrovnaný (nemal sa na čom zachytiť) a nevyzerá to byť šikmé, že by uviazol na nohách návesu. Hovoril som, že to je jasné, šofér patrí do cirkvi Sv. Závory.
Pokúsil som sa nájsť, čo o príčine nehody vravia holandské média. Nebolo tam nič, len to že príčina nehody sa vyšetruje. Stále sa my to nezdalo a tak som začal hľadal príčinu nehody medzi najväčšími odborníkmi na svete a na všetko - diskutujúcimi na fóre (rovnakými chytrákmi ako ja ) A po prečítaní pár príspevkov bola príčina nehody jasnejšia. Kamión naozaj mohol uviazol na prejazde. Aj keď sa to z fotiek nezdá a prejazd vyzerá byť skoro v rovine, tak v skutočnosti nieje. A možno ani v skutočnosti to s kabíny kamióna nevyzerá nebezpečne. Ale prejazd je vyvýšený a môže sa stať, že sa tam nízka mega zachytí na nohách návesu, alebo na paletovom koší. Možno mal šofér nohy slabo zasunuté, aj to sa stáva. Dokonca sú tam značky, ktoré na to upozorňujú a jedna značka je aj z perfektne zrozumiteľnou dodatkovou tabuľkou. Pri prvom pohľade som si tie značky nevšimol.
Tu je trochu vidieť, že sa tam mohol zachytiť, aj keď fotky to stále skreslujú a nevyzerá to nebezpečne.
Z druhej strany prejazdu je len značka bez dodatkovej tabuľky.
Tu je železničný prejazd a miesto nehody z goole street.
https://www.google.sk/maps/@51.205644,6 ... 312!8i6656
Stačí malá nepozornosť, trochu smoly a s kamiónom sa ľahko dostanete do veľkého prúseru.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nedávno my jeden poľský kolega hovoril, že ho na prejazde v Nemecku zachytila závora. Vraj sa pomaly blížil k prejazdu, zdalo sa mu že počul zacinkanie, stiahol okienko, nebolo počuť nič, nesvietilo nič a tak vošiel na prejazd. V tom padla závora a zachytila ho medzi kabínu a náves (kontajner-cisternu). - taká bola jeho verzia, či je to pravda a či nie neviem, ale možné to je.
Šofér tam bol uveznený, ale kedže nepatril do cirkvi Svätej Závory, na vlak nečakal a závoru prerazil. Na cisterne škoda 0,00 eur, ale závora bola zlomená. Prišli policajti, na mieste mu dali pokutu, nepamätám si presne koľko hovoril, asi 150-200 eur. A za nejaký čas prišlo na firmu, že treba zaplatiť za závoru, to si tiež nepamätám presne koľko my vravel, ale bolo to asi 1200-1500 eur. Firma tie peniaze pýtala od šoféra a tak musel zaplatiť aj za závoru.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Na 40ton je písaný dobrý článok. https://40ton.net/ekspres-na-6-tysieczn ... za-obsade/
Poľská ITD v Lubline chytila slovenský kamión s dvoma Ukrajincami. Išli zo španielskeho Toleda do ruského Jekaterinburgu.
Šoféri neišli ako klasická dvojica, ktorá musí spraviť 9hodinovú pauzu po 21hodinách, oni išli ako dvaja sólo šoféri, nonstop, bez prestávok. Jeden si odjazdil 9hodí, potom vytiahol kartu a za volant sadol druhý, odšoféroval 9 hodín a zase sa vymenili. Vo štvrtok pred polnocou vyrazili z Toleda a v sobotu na obed ich chytili poliaci v Lubline. Išli fakt dobre a rýchlo, zastavovali len na povinné 45 minút pauzy.
Poľská ITD v Lubline chytila slovenský kamión s dvoma Ukrajincami. Išli zo španielskeho Toleda do ruského Jekaterinburgu.
Šoféri neišli ako klasická dvojica, ktorá musí spraviť 9hodinovú pauzu po 21hodinách, oni išli ako dvaja sólo šoféri, nonstop, bez prestávok. Jeden si odjazdil 9hodí, potom vytiahol kartu a za volant sadol druhý, odšoféroval 9 hodín a zase sa vymenili. Vo štvrtok pred polnocou vyrazili z Toleda a v sobotu na obed ich chytili poliaci v Lubline. Išli fakt dobre a rýchlo, zastavovali len na povinné 45 minút pauzy.
-
- Příspěvky: 7530
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Tak se jezdilo před rokem 2000 jen jsem tam seděl sam
-
- Příspěvky: 7530
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Tak se jezdilo před rokem 2000 jen jsem tam seděl sam
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Eště to de na tobě vidět, že děláš vše 2x
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne pát črc 22, 2022 12:57 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
To je docela drsné zjištění s tou prací
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Dneska smrťák na D0, dodávka před nájezdem na D1 rozstřelila sypač 3hod stál okruh až na Plzeňskou Ti kokoti nejsou schopní udělat objížďku, stál tam snad celej IZS a jediný co, tak si stoupli na sjezd před a hnali to tam
Se ptám proč nestáli na každý křižovatce na objížďce, proč nejsou schopní zprůjezdnit aspoň jeden pruh(odstavným projížděli než to zašpuntovali) a proč nejsou schopni jednoduše udělat objížďky hlavního tahu Proč to nenaženou na baranďák jak stojí okruh? Uplně neschopní..
Dál na D1, 82km ve zůžení směr prágl, upadlo borcovi kolo na jednoosáku
Jak mu může uletět kolo No protože sou to netáhla, co umí sotva držet volant ale po matkách a gumách se nepodívá celej měsíc
Jakto že tam není odtahovka do půl hodiny? Dyť stojí tepna 3hod než dojela Proč to nepustili přes stavbu cajti? Proč tam jenom stáli jak kokoti a neřídili to? Proč to nestáhli u Humpolca a na Pejr nebo na Koberovice kolem dálnice? Proč to borec tu mrdu na odpis neodtáh po kotouči o 100m mimo dálnici? Kolik za mnou bejkalo mixáků že jim to ztvrdne? Proč to kokoti s LKW nejsou schopný normálně objet, každej zastaví a má strach
Proč? NO protože sou všici NESCHOPNÍ
10cm z každý strany, na platidlech v IT každej 50km/h a tady jak by tam dali stopku 30sem to projel
Nezlobte se na mě, ale co druhej to hňup, napříč oborama..
Se ptám proč nestáli na každý křižovatce na objížďce, proč nejsou schopní zprůjezdnit aspoň jeden pruh(odstavným projížděli než to zašpuntovali) a proč nejsou schopni jednoduše udělat objížďky hlavního tahu Proč to nenaženou na baranďák jak stojí okruh? Uplně neschopní..
Dál na D1, 82km ve zůžení směr prágl, upadlo borcovi kolo na jednoosáku
Jak mu může uletět kolo No protože sou to netáhla, co umí sotva držet volant ale po matkách a gumách se nepodívá celej měsíc
Jakto že tam není odtahovka do půl hodiny? Dyť stojí tepna 3hod než dojela Proč to nepustili přes stavbu cajti? Proč tam jenom stáli jak kokoti a neřídili to? Proč to nestáhli u Humpolca a na Pejr nebo na Koberovice kolem dálnice? Proč to borec tu mrdu na odpis neodtáh po kotouči o 100m mimo dálnici? Kolik za mnou bejkalo mixáků že jim to ztvrdne? Proč to kokoti s LKW nejsou schopný normálně objet, každej zastaví a má strach
Proč? NO protože sou všici NESCHOPNÍ
10cm z každý strany, na platidlech v IT každej 50km/h a tady jak by tam dali stopku 30sem to projel
Nezlobte se na mě, ale co druhej to hňup, napříč oborama..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
https://tv.idnes.cz/domaci/praha-blanka ... nestv_vojt
Už tu bolo písané o nevhodne umiestnenom ochrannom zvodidle v jednom z pražských tunelov. Nenapojili ho na stenu a pravdepodobne kôli tomu sa zbytočne zabil jeden člen posádky kamióna. Ja som tu písal o katapultoch- nevhodne umiestnených, nebezpečných zvodidlách pri nájazdoch a výjazdoch s tunela a vravel som, že to je SK-CZ špecialita a inde v EU to tak nieje.
Tu je ďalšie video v ktorom sú zase lietajúce autá a katapulty.
Už tu bolo písané o nevhodne umiestnenom ochrannom zvodidle v jednom z pražských tunelov. Nenapojili ho na stenu a pravdepodobne kôli tomu sa zbytočne zabil jeden člen posádky kamióna. Ja som tu písal o katapultoch- nevhodne umiestnených, nebezpečných zvodidlách pri nájazdoch a výjazdoch s tunela a vravel som, že to je SK-CZ špecialita a inde v EU to tak nieje.
Tu je ďalšie video v ktorom sú zase lietajúce autá a katapulty.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
sof: a co varianta že závora mu vyškubla hadice a blokly se brzdy na návěsu ? Jen tak přemýšlím, když vidím tu závoru mezi autem a návěsem...
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
DriverBrno...akorát že hadice se odpojujou nahoru ..a snesou sakra hodně
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 57 hostů