Pokec na veškerá témata, včetně ne-truckerských debat (Vaření, muzika, zážitky z cest, fotky....)

Moderátoři: Olda, -Ondra-, martin_100, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
slobo
Příspěvky: 604
Registrován: stř srp 19, 2009 2:09 pm
Bydliště: ICTY local in The Haague

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

.


iTA
Ronzone

Obrázek
Un morto
e decine di feriti


viewtopic.php?f=50&t=18092
\9/
ned srp 06, 2017 8:24 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 4601
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

Usnul.Zaspal.Schlafen.Sleep.Neni co dal se vtom pitvat.
Neřeším...
ned srp 06, 2017 10:26 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3294
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am
Bydliště: Šumperk

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

Jožin, máš vynikající logický úsudek. Ale píší že jen řidič umřel, a leží to na pravém boku, bez nárazu do překážky, nemohl to být i třeba jen pitomý infarkt?
(Nededukuji, nic o tom nevím tak si netroufám)
ned srp 06, 2017 11:23 pm

sof
Příspěvky: 1694
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

pon srp 07, 2017 7:51 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9669
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

S podobným bagrem jezdím v práci a přitom mám strojničák jen na nakladače.
BES - běs
pon srp 07, 2017 8:20 pm

oldjan
Příspěvky: 659
Registrován: pon bře 24, 2008 10:03 pm
Bydliště: Liberec

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

Autobusu chybí levý přední roh, takže řidič moc šancí neměl.
Jinak mě taky napadl ten infarkt.
Z kopce by to měl držet retardér a motorovka.
No jestli to poslal do toho svahu schválně, když zjistil, že to nezastaví, je to frajer. Tedy pokud tomu nešlo předejít, třeba tím, že autobus už měl být sešrotován a koupen nový.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
úte srp 08, 2017 8:32 am

slobo
Příspěvky: 604
Registrován: stř srp 19, 2009 2:09 pm
Bydliště: ICTY local in The Haague

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

/
dvaašedesátiletý autobusák Karel S. Obrázek


byl zkušeným řidičem,
který vlastnil za dobu svého podnikání od roku 1994
už několik autobusů,


šestnáct let starý autobus značky Mercedes – Benz Travego
vlastnil dopravce od prosince roku 2014.

http://rakovnicky.denik.cz/zpravy_regio ... 70805.html
\9/
úte srp 08, 2017 3:18 pm

sof
Příspěvky: 1694
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

http://zpravy.idnes.cz/nemecko-popelars ... anicni_lre

Rodina s malými deťmi..

Aj tu je možné, ze išlo o brzdy... aspoň sa o tom špekulovalo na jednom nemeckom webe. Ale, smetiar nevyzeral byť nejak moc poškodený.

Rad by som sa o tejto nehode dozvedel viac, ale to asi na idnes nehrozi. Aj o tom autobuse v taliansku uz musi o moc viac informácií nez to co bolo na českom webe. Ale, asi sa nič nedozvieme.

Edit: až teraz som si všimol fotky z nehody autobusu, ktoré dal slobo do "italie". Šofér autobusu mal mal naozaj velku smolu s tým protisvahom.
pát srp 11, 2017 6:46 pm

JiRaY
Příspěvky: 2994
Registrován: sob led 10, 2009 11:22 pm
Bydliště: Praha

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
sob srp 12, 2017 1:15 am

slobo
Příspěvky: 604
Registrován: stř srp 19, 2009 2:09 pm
Bydliště: ICTY local in The Haague

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

\9/
sob srp 12, 2017 2:33 am

úte srp 15, 2017 5:57 pm

JiRaY
Příspěvky: 2994
Registrován: sob led 10, 2009 11:22 pm
Bydliště: Praha

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

Možná jsem trošku OT,ale tak jsem včera večer přemýšlel o té nehodě autobusu,co se tam asi tak mohlo stát,jestli selhání brzd nebo tak něco...
Na jednom webu jsem četl komentáře lidí pod článkem a někdo tam psal,že měl v tom autobuse příbuzného,automechanika,který pozoroval že je s autobusem něco v nepořádku už nějakou dobu před nehodou... konkrétně s brzdami.

Tenhle velký kopec prý sjížděl řidič od začátku na zařazenou dvojku,a v půlce přeřadil na trojku,a pak se něco stalo a bus se rozjel a stal se neovladatelným.Plus v kabině byl cítit smrad brzd a údajně i kouř

Pokud je pravda,že řidič byl zkušený,a že autobus nebyl ve šrotovém stavu,napadla mě jen jediná věc- v tomhle vedru se prostě začaly autobusu vařit brzdy,tím mírným přibrždováním z kopců,a v momentě kdy byly už dost přehřáté,se řidič rozhodl že další kopec sjede ,však už do cílového místa zbývá jen kilometr,a bude brzdit jen kvaltem a retardérem/motorovkou. Protože se mu ale motor roztáčel až moc a a na brzdy se nemohl spoléhat,a měl před sebou vidinu přetočeného motoru, rozhodl se přeřadit na trojku,strach ze zničení motoru udělá svoje.Přecijen byl to soukromník a věděl co přetočení motoru obnáší,tak asi spoléhal na své schopnosti že to nějak uřídí.

A tady bych tipoval,že mu při brždění motorem mu ten kvalt v nestřežené chvíli vyletěl ven a v tu chvíli přišel o veškerý brzdící efekt,autobus velmi rychle nabral rychlost,kvalt už tam v tom fofru nedostal,a přehřáté brzdy už to neudržely,proto se zachoval jediným možným řešením,které mu bohužel bylo smrtelné...

A jak mě napadlo to že vyletěl kvalt? Jezdil jsem dva roky se starým Mercedesem 814,měl dost opotřebovanou převodovku,synchrony v háji,což mi ani nějak nevadilo,zvykl jsem si řadit jak před 30ti lety s meziplynem.Co mi ale vadilo,bylo to že když jsem sjížděl nějaké klesání a držel to jen kvaltem,tak při dosažení zhruba 2000ot./min se ozvala rána a rychlost vyletěla ven. Když jsem to zažil poprvé,lekl jsem se neskutečně,pak už jsem o tom věděl a stačilo si prostě včas přeřadit,mírně přidat plyn a nebo dobrzdit brzdami před dosažením těch 2000 otáček,a kvalt nevyletěl. Ale i přesto jsem na to občas zapomněl a ta rána a rychlé rozjetí auta mě prostě vždycky vyvedla z míry :-)

Dělala mi to hlavně dvojka,tehdy jsem se bavil s převodovkářem a ten mi říkal že takhle se projevuje opotřebený synchron a stržené brzdičky,plus nějaké západky které mají držet kvalt na svém místě,a prý je to u starších aut s velkým nájezdem časté

Tak to byla jen taková večerní úvaha ode mne,protože pokud vycházím z předpokladu že ten bus měl najeto daleko přes milion kilometrů a řídil ho dlouholetý řidič,příjde mi to jako jediné možné vysvětlení té nehody :?
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř srp 16, 2017 11:56 pm

sof
Příspěvky: 1694
Registrován: ned lis 27, 2011 4:29 pm
Bydliště: ..

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

To je rozumne vysvetlenie toho, co sa tam mohlo stat.
čtv srp 17, 2017 5:59 am

Ozzizo
Příspěvky: 39
Registrován: úte zář 29, 2009 2:59 pm
Bydliště: na čtyřech perech

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

čemu bych věřil podle roku výroby, tak že na autobuse byl motor + převodovka z actrosu MP2, kdy se na joysticku přeřadí, pak se sešlápne spojka a poslouchá se a čeká si až zacvaká relátko, auto se uráčí přeřadit a můžeš pustit spojku. a když jí uvolníš moc rychle, tak zůstane převodovka v neutrálu. párkrát se mi toto stalo při brždění motorovkou /stejně moc nebrzdila /z brenneru a než se actros uráčil zařadit, tak se mi trochu vic kouřilo od brzd
čtv srp 17, 2017 3:33 pm

Tommy66
Příspěvky: 269
Registrován: sob pro 01, 2012 8:30 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)

Příspěvek

I když je to zřejmě popsané správně.....stále to znamená chybu řidiče :-)
čtv srp 17, 2017 9:37 pm

Odpovědět

Zpět na „Netechnická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů