V roce 97 jsem mel taky unfal,taky v zime,taky v scanii,nekde daleko v Rusku jsem lezel ve skarpe a taky jsem z toho vylezl.... .Staci jen chtit a mit normalni kondici,udelat treba dvacet kliku nebo deset shybu .Jen ja byl prazdny,tak sme to vytahli Kamazem zpet na cestu a jelo se dal.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Napsal: sob led 05, 2019 12:32 pm
od EL
tak esli jste to vytahli zpet na cestu kamazem, tak to nebylo nic vazneho a slo z toho v pohode bez ujmy vylezt, aniz by clovek potreboval udelat nejaky ty kliky nebo co.Ne kazdy je po nehode v pohode, mohl mit sok a nevedel, co ma delat.
sof... je to normální rychlost jako u nás ani ne kilo ...kamera zkresluje ...a ten osobák no coment ...kokot drevený .... debil dobře mu tak idiotovi
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Napsal: sob led 05, 2019 9:00 pm
od sof
Video 1 - na kamere má 102km/hod. Video 3 - 107km/hod. Ja takú istú garmin kameru mám a rýchlosť ukazuje presne.
To stredné video, tam má na kamere 130km/hod.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Napsal: sob led 05, 2019 9:20 pm
od Michi
Jestli je to ještě pravda, tak oni nejedou na kolečka. Podstatné je udělat pauzu. Když tě nikde nechytnou.... Má to trochu logiku proti nám, že máš auto na to aby jsi vydělával a ne aby si stál...
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Napsal: sob led 05, 2019 9:28 pm
od peter gasparovic
brutus totok za mna koniec top,jak to ohuli s tym nosacom z vyfuku iba uhlie a leti jak raketa
V článku sa píše, že (Celkový roční příjem Francie z pokut za překročení rychlosti zaznamenaná stacionárními radary v roce 2017 přesáhl 1 miliardu Eur (asi 25,6 miliardy Kč)
Miliarda eur- to je veľa. A v roku 2018, keď znížili rýchlosť príjem z pokút musel byť o dosť vyšší.
První příčinou incidentu bylo roztržení plachty přívěsu silným větrem. Pojízdný vlak pak zasáhl trámy, které z vozidla vyklouzly. Dlouhodobější šetření však ukázalo jinou příčinu a také vedlo k významným změnám na dánských železnicích. Podle aktuální verze událostí všechno naznačuje, že jeden z přívěsů nebyl správně připevněn k vozu. Při silném větru se vozidlo mohlo odklonit stranou, což způsobilo, že vlak osobních vlaků dopadne. Výše uvedená teorie byla potvrzena vyšetřováním vozů a zkouškami prováděnými vyšetřovateli.
Nicméně, jak ukázalo dánské vyšetřování, uchycení klínu bylo v mnoha vozech volné. To umožnilo pohybu návěsů, jako je odchylka, zaznamenané při nehodě 2. ledna. V reakci na tyto zjištění Dánové již zakázali používání tohoto typu vozů. Tato vozidla musí být také důkladně ověřena, včetně zkoušek těchto spojovacích prostředků. Lze také očekávat, že významná část vozů bude podrobena nuceným opravám. Je třeba poznamenat, že hromadné vozy se používají v Evropě a jsou nejoblíbenějším typem vozů pro přepravu návěsů. Výše uvedená historie může proto mít důsledky pro intermodální dopravu po celém kontinentu.
Slobo: Podľa fotiek vlaku z miesta nehody to nevyzerá na to, že uvoľnený náves narazil do vlaku. To sa potom po náraze sám vrátil na svoje miesto? Na fotkách sú všetky návesy na vagónoch, na svojom mieste.
V článku sa píše, že niektoré návesy neboli správne pripojené k vagónom. A to my už divné vôbec nepríde. Neviem ako presne vyzerá miesto pripojenia na vagóne,ale bude to niečo veľmi podobné ako točna na ťahači. Neviem či sa to ovláda mechanicky, alebo tak ako na tých ťahačoch čo presúvajú a parkujú návesy vo firmách, tam je zámok ovládaný hydraulicky.
Ak sa to ovláda len mechanicky, tak ako na bežných ťahačoch, tak sa nečudujem, že niektoré navesy neboli dobre pripojené. Ja niekedy návesy dosť často prepínam. A občas to nejde zapojiť, alebo odpojiť. A stáva sa, že to šofér zle zapojí a náves sa mu po pár metroch odpojí. Aj u nás na firme sa to stáva. Niekedy sa s tým šofér musí doslova pohrať, aby sa mu točňa zaistila. A pár krát sa my, že sa točňa (páka-rukoveť) nechcela zaistiť-zaskočiť a vtedy som to robil tak, že som sa z návesom rozbehol, prudko zabrzdil a až potom to skočilo na svoje miesto a bolo to zaistené. Železničiari pri vagónovaní sa s tým určite neserú, nemajú na to čas. A tak sa môže stať, že nejaký náves nieje v kráľovskom čape dobre pripojený.
Ak dáni zistili problém na vozňoch a budú musieť točňu prerobiť, tak je to dosť veľký prúser. Preprava návesov alebo celých kamiónov na vlakoch nieje tak jednoduchá ako sa zdá.