Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Frenky

Odpovědět
Míra xf
Příspěvky: 8
Registrován: pát pro 21, 2012 10:54 am
Bydliště: Tábor

Řízení xf 95

Příspěvek

Zdravim můj Daf neuvěřitelně plave po selnici jakákoli nerovnost nebo boční vítr tak ho to hned rozháže prostě nejde to udržet ani v pruhu.Dával jsem tam novou spojovačku a šťouchačku byla tam trochu vůle na čepech ale nic extra ale nic nepomohlo. Svisláky jsou ok.A při jakejkoli nerovnosti když přejedu tak něco mláti pod podlahou.Nemáte někdo zkušenost s takovou závadou?
pát pro 21, 2012 4:32 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

a co zadní osa?,, na to si koukal pořádně?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát pro 21, 2012 9:13 pm

Míra xf
Příspěvky: 8
Registrován: pát pro 21, 2012 10:54 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

Zadní osa má komplet nové uložení před půl rokem. Nic moc to nenajezdilo od té doby. Koukal jsem na ni taky a nic se tam ani nehne.
sob pro 22, 2012 2:09 am

taklino
Příspěvky: 27
Registrován: pon srp 02, 2010 1:54 pm
Bydliště: chrudim

Příspěvek

Ja by jsme se skusil podivat na přední uložení kabiny.
sob pro 22, 2012 8:12 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Míra xf

Příspěvek

tak jinak...

tahač? valník????
přední osa
1-volant-kříž na tyči-převodka řízení-vůle?(v převodce při přímým směru by vůle neměla za chodu motoru být žádná ...max do 1cm na obvodu volantu ...a i to je dost)
2- všechny :!: :!: čepy
3-péra - měchy??? uložení pér,kejvačka na péru-měchy-kosti+(parchantská tyč :D )držáky do rámu!

zadní osa..
1-triangl+uchycení v rámu a dif :!: :!:
2-kosti+ držáky kostí+držáky -rám"

nelze jen pohledem ..zadní osa kontrola - naloženej návěs zabrzdit nechat zapřaženo-a na pecky trochu brutálně na nejmenší 1 vzít za to -pak zpátečka-koukat a šahat na všechny spoje kvuli vůli

přední osa zkusit zaklínovat...ideální je stk a našponovat to na těch patlích ve všech směrech (podobně jako kontrola vůlí u osobáků)

stabilizátory sice nemají vliv na směr, ale i tam je větší vůle nežádoucí :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob pro 22, 2012 10:23 am

Míra xf
Příspěvky: 8
Registrován: pát pro 21, 2012 10:54 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

Tak žřejmě to plavání dělá vůle na převodce je trochu větší.Nechá se to nějak dotáhnout? Nebo se dělá komplet repas?
úte pro 25, 2012 10:34 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Míra xf

Příspěvek

to už Ti neporadim,,,,já měl "štěka" novýho :D u starších manů to šlo, u liazek taky...apod. proti hřídeli, která drží "rameno" s čepem na strkačku bejvá imbus s pojišťovací matkou, někdy pod plastovým krytem, jestli to máš zrovna Ty nevím,,,každopádně pokud to tam je, postupovat opatrně a nedotahovat na pecky, radši na 3-krát postupně , nebo zajdi pro rozumy k někomu kdo se v tom vyzná...servis a pod.... :wink: (některý typy opravit-dotáhnout nejdou vůbec-jedině výměna)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
úte pro 25, 2012 12:34 pm

fany 3
Příspěvky: 700
Registrován: sob říj 09, 2010 10:52 pm
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek

Míra xf:jak píše Martin,s tím štelováním opatrně,musíš to dělat s rozumem,jak to přeženeš tak se ti nebude vracet řízení zpátky z rejdu,je to pak šok když vyjíždíš ze zatáčky a volant se nevrací :shock: :lol: ,zítra sem hodím foto převodky abys měl představu kde se ten štelovací šroub nachází :wink:
Pracuji proto abych žil,nežiju proto abych pracoval.
GINAF M 4446-TS
DAF CF 85-460
úte pro 25, 2012 5:07 pm

Míra xf
Příspěvky: 8
Registrován: pát pro 21, 2012 10:54 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

Jo díky to budu rád já Dafa ještě moc neznám. U Liazky tam to znám moc dobře.
úte pro 25, 2012 5:55 pm

fany 3
Příspěvky: 700
Registrován: sob říj 09, 2010 10:52 pm
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek

Míra xf,zapoměl sem na tebe jak na smrt :wall: :wall: :roll: jestli ti to pomůže,tak tady je foto,štelovací šroub(viz. šipka)by měl být po směru jízdy vlevo :wink:
ObrázekObrázek
Pracuji proto abych žil,nežiju proto abych pracoval.
GINAF M 4446-TS
DAF CF 85-460
stř led 02, 2013 4:37 pm

Míra xf
Příspěvky: 8
Registrován: pát pro 21, 2012 10:54 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

Jo díky o víkendu jsem to ladil ale nepomohloto to.Budu pokračovat v hledání vůle na uložení zadní nápravy.
stř led 02, 2013 10:20 pm

Míra xf
Příspěvky: 8
Registrován: pát pro 21, 2012 10:54 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

Tak dal jsem opravnou sadu uložení kabiny komplet a paráda.Trocha tam byla vůle v těch pouzdrech v tozce a ta to dělala.Tak že mlácení zmizelo.Jen to plavání ale už jsem to taky našel ale až po tej brutální zátěží po zaklínování zadní nápravy.Je ta jedna kost nedavno měněná vytlučená(zřejmě nějakej šmejd).
pon led 07, 2013 5:21 pm

Odpovědět

Zpět na „DAF“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů