Zdarec kolegové.
Má nevědomost z "Avie" mě donutila se Vás optat. DAF LF ložná D 7,730m Š 2,480m. Měl jsem naloženo něco kolem tří tun a náklad rozložen, aby se mi pěkně jelo. Jenže jsem v Ingolstadt, Německo dokládal další tři tuny, ale místo jsem měl již jen za nápravou. Mám měchy, ale i tak jsem si nebyl jist a celé auto jsem raději překopal. Stálo mě to spousta času a 10e za ochotu německého štaplera. Otázka zní. Kdybych naložil 3t za nápravu co by se stalo nebo mohlo stát.
Moc díky za Váše názory.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Frenky
Ok. Proto jsem si ten náklad nechal rozházet, rozložit na celou plochu. Sice je to pakárna při vykládce, ale nic se nedá dělat. Znamená to, že kindertruck DAF by to konstrukčně zvládl.
Kdyby mě kontroloval BAGoun, tak by mě dal co proto. Když jsem počítal váhu a byl u čísla 7t, tak jsem přestal počítat. Po této jízdě jsem se zhádal jak s dispečerkou, tak s šéfem. Šel jsem na 14 dní dovolenou. Přidal mi na výplatu a já nevím jestli mám zůstat. Myslím, že jsem naložil 7,5t. No hrůza.
Kdyby mě kontroloval BAGoun, tak by mě dal co proto. Když jsem počítal váhu a byl u čísla 7t, tak jsem přestal počítat. Po této jízdě jsem se zhádal jak s dispečerkou, tak s šéfem. Šel jsem na 14 dní dovolenou. Přidal mi na výplatu a já nevím jestli mám zůstat. Myslím, že jsem naložil 7,5t. No hrůza.
Je to dvanácti tuna. Mohu naložit 6,010kg. přesně, plus těch 10%. Přeložení váhy je již tradicí. Jde mi o to, abych nezničil auto. Zda jsem mohl naložit 3,5t za napravu s měchy, aniž bych zničil auto. Ta vykládka mi potom trvala cca dvě hodiny. Palety jsem měl rozložené, ale na přeskáčku. To znamená, že u prvního kunde jsem musel vyložit celé auto a to paleťákem. Pár palet mělo něco kolem 750kg. Tyhle malé náklaďáky mají tu nevýhodu, že jsou nízké k rampě. Takže tlačit tu paletu do skladu, do kopce, je docela nářez.
Ta fotka........ Naloženo na napravě.
Možná, že tu píšu jako rybíz, ale věř že za pět let v MKD již něco pamatuji. Jen mi jde o to, že mám nové malé auto (12t) a nerad bych ho hned zrušil. Nejsem ten kdo svěřenou techniku bere jen jako věc vydělávání peněz. Tím se nechci nikoho dotknout. Každý to bereme jinak.
Možná, že tu píšu jako rybíz, ale věř že za pět let v MKD již něco pamatuji. Jen mi jde o to, že mám nové malé auto (12t) a nerad bych ho hned zrušil. Nejsem ten kdo svěřenou techniku bere jen jako věc vydělávání peněz. Tím se nechci nikoho dotknout. Každý to bereme jinak.
Ono to ani jinak naložit nešlo.Měl jsem tam celkem 6 palet (6t) a nakládalo se to podle vykládek.Tu nejtěžší jsme dali na zadní nápravu aby bylo auto trochu vyvážené co se týče naložení.Sám poznáš že když u LF ka naložíš trochu víc na předek tak cítíš každou spáru na vozovce.Moje Lf ko má najeto přes 1 mil.km a jde to na něm poznat.Každých 300 000 km se dělá převodovka jelikož to dýl nevydrží.Tyhle auta jsou stavěné na celkovou 7,5t a ne na 12t.Kdo jim tohle povolil byl pěkný vůl.
Husťák..... devět tun.... To by si ke mě dispečerka nedovolila. Už jednou jsem nechal auto na Rozvadově a jel domů. Měl jsem na hrbu 5,9t a jel do švajcu. No a v německu chtěla naložit 2,5t a taky do švajcu. Jezdím tam často a tak vím, že to tam není sranda. Jednou mě vychytal na čáře a při kontrole kurtů se mě zeptal jestli tři kurty jsou více než dva. Já poprděný a šťastný, že mu rozumím, jsem řek, že ano...... Lup a bylo to za 70e.....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů