Stránka 2 z 2

Napsal: stř říj 19, 2016 6:43 pm
od milan.p
S levým předním kolem jsem se taky natrápil. Několikrát byl kabel prosvícený diodovou skoušečkou a Ok, vzal jsem na něj H4 a tu nerosvítil. Tak jsem natáhnul od snímače ke štekru pod maskou nový kabel. Od té doby důvěřuji svému elektrikáři ale přesto prověřuji. Ohol kousek drátu za štekrem u čidla tam najdeš čísla a ty najdeš i u štekru pod maskou.

Napsal: stř říj 19, 2016 6:55 pm
od mikac
díky,ale už jsem to objednal do dafu. :( To nebude vůbec kabelem od čidla. Má to spojitost s pedálem plynu převodovkou i kabelech na motoru. Protože diagnoza už hlásí i chyby cummins kodu. No jo ta elektrika :-D Kdyby to šlo nějak obejít jak ty hlídače brzdového obložení jak jste mi kdysi radil. Tam stačí pod maskou najít č. 3406 a ten oholit a ukostřit a už žádné ojeté brzdové obložení nesvítí :-D

Napsal: stř říj 19, 2016 8:47 pm
od milan.p
Plyn nás taky kdysi zlobil, bylo to Abs, dlouho svítilo a já se na to vys... 8) tohle byl automat a po pár dnech od rosvícení ABS šlo řadit jen manuálně a k tomu se rosvítila závada převodovky. Skus si pod maskou najít Abs štekr, nebo rovnou u pojistkovnice řídící jednotku a u ní ohm metrem změřit odpor jednotlivých snímačů, mají mít 1, něco. Když otáčíš kolem tak to mění odpor. Nejjednoduší jak skusit snímače.

Napsal: stř říj 19, 2016 11:33 pm
od mikac
řídící jednotka abs je u pojistek ? Svítí abs, ale dočetl jsem se , že má na to vliv i pedal i kabeláž motoru, že to ukazuje a snímá kraviny a pak blbne abs a k tomu čidlo na převodovce. Jinak kdyby někdo chtěl mám komplet servisní manual,ale v angličtině :) a Vám velké díky,vždy pomůžete, poradíte :)

Napsal: čtv říj 20, 2016 9:58 pm
od milan.p
Obrázek
Nad pojistkovnicí, musí se sundat ten vrchní plast, šedý štekr. Jestli diagnostika napsala levé přední kolo tak to na 99% tak bude.

Napsal: čtv říj 20, 2016 10:56 pm
od mikac
Díky to se bude určitě hodit,ale... dneska předáno v dafu v 9:00 asi kolem 11:00 telefon, že se musí vyměnit kotouče+desky , že jsou křivé a že v elektrice to vůbec není že ta je celá uplně v pořádku a protože jsem věděl už co příjde,tak nakonec i přední třmeny+ jedno levé čidlo což nevím proč. Suma sumárum 22 tis bez DPH.

Přední oboje brzdy brzdili jen prostřetkem kotouče to sem veděl a ono už by to stk stejne asi neprošlo a říkal, že kdybych ty třmeny nevyměnil a dali by se oba kotouče a desky tak za 5tis km by to bylo zase to samé. Třmeny byly prej kůslé

Uvidím jak to zitra převezmu. Na pedál brzdy se muselo trochu i tlačit,ale brzidlo to dost tak uvidíme:)

Napsal: pát říj 21, 2016 8:49 am
od milan.p
Ten třmen si vem, opravná sada do něj stojí cca 1600 kč, práce na hodinu. Měl sis nechat dát nové i ložistka když to měli rozhozené, ty vnější mi docela odcházeli, jsou malé.

Napsal: čtv led 26, 2017 6:47 pm
od Renda007
víte někdo k čemu jsou ty pojistky u baterek? mám uhnilý ten kábl u pojistky 125A ale všechno normálně funguje
Obrázek

Napsal: pát led 27, 2017 2:12 pm
od milan.p
Kousek od těch pojistek bývá el. spínač- podobný cívce na startéru. Je k žhavení, jeden drát o té cívky vede k těmhle pojistkám, ale neřeknu ti jestli k 80 nebo 125 A.

Napsal: pát led 27, 2017 7:22 pm
od Renda007
Milane díky ten od té 125A co byl uhnitý vedl dolu do úrovně spodku baterií na silnoproudé relé tam byl taky uhnitý, motor tedy musí být v dobrém stavu když při teplotě -12c startoval bez zaváhání