Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Frenky
Dvojkabina
Daf turbotwin z roku 1984 měl dva motory(2x 400PS) a dvě kabiny. Ta zadní byla čistě z reklamních důvodů a jde vidět, že i za těch 20 let na vás reklamní efekt zapůsobil úplně stejně jak výrobce chtěl v letech zrodu
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvojkabina
No na mě to působí akorát takhleM.S píše:Daf turbotwin z roku 1984 měl dva motory(2x 400PS) a dvě kabiny. Ta zadní byla čistě z reklamních důvodů a jde vidět, že i za těch 20 let na vás reklamní efekt zapůsobil úplně stejně jak výrobce chtěl v letech zrodu
Re: Dvojkabina
A nemáš jeho fotku ???M.S píše:Daf turbotwin z roku 1984 měl dva motory(2x 400PS) a dvě kabiny. Ta zadní byla čistě z reklamních důvodů a jde vidět, že i za těch 20 let na vás reklamní efekt zapůsobil úplně stejně jak výrobce chtěl v letech zrodu
Turbotwin
Omlouvám se že sem zadal nový téma fóra.Ale už doufám chápu jak na to..
Podle fotek jde vidět, že dvojkabinový Turbotwin jel v roce 1984 i 1985.
V roce´85 jel jak dvoumotorový dvojkabinový Daf (modro-bílo-červ.pruh na boku) pilotovaný Van de Rijtem, tak i druhý Daf, se kterým jel de Rooy. Byl to známý Daf "Bull", jak jde vidět na obrázcích od Oldy.
V roce´85 dojela posádka de Rooy/de Saulien/Ketelaars 2. ačkoliv vedli až do poslední etapy. Právě v té poškodili totálně budku nízkými větvemi. Ztratil mnoho hodin.
A aby byla historie Turbotwinu známa celá, tak:
´86- Posádka de Rooy/de Saulien/Gensens odstoupila po havárii 18.1. Vážně poškozená přední náprava, de Rooy si zlomil ruku.
´87- posádka Jan de Rooy, Jens Gensens, Theo van de Rijt s vozem Daf Turbotwin II zvítězili v kategorii kamionů. Celkově obsadili 11 místo s náskokem 14:25:08 na Lopraise.
´88- v 10. etapě Van de Rijt neuřídil svůj slabší Turbotwin (980PS) a ve 170km/h po sérii přemetů byl z vozu vytržen se sedačkou Kees van Loevezijn, který zůstal mrtev ležet 40m od trosek vozu.Pásy totiž v té době byly podle předpisů uchyceny do sedačky, která se ale vytrhla...V té době byl de Rooy se silnějším Dafem (1220PS) na celkovém 5.místě s minimální ztrátu na vedoucho Vatanena jehož náskok stále snižoval!
Zdroj: 4x4 magazin& Jan Králík
Podle fotek jde vidět, že dvojkabinový Turbotwin jel v roce 1984 i 1985.
V roce´85 jel jak dvoumotorový dvojkabinový Daf (modro-bílo-červ.pruh na boku) pilotovaný Van de Rijtem, tak i druhý Daf, se kterým jel de Rooy. Byl to známý Daf "Bull", jak jde vidět na obrázcích od Oldy.
V roce´85 dojela posádka de Rooy/de Saulien/Ketelaars 2. ačkoliv vedli až do poslední etapy. Právě v té poškodili totálně budku nízkými větvemi. Ztratil mnoho hodin.
A aby byla historie Turbotwinu známa celá, tak:
´86- Posádka de Rooy/de Saulien/Gensens odstoupila po havárii 18.1. Vážně poškozená přední náprava, de Rooy si zlomil ruku.
´87- posádka Jan de Rooy, Jens Gensens, Theo van de Rijt s vozem Daf Turbotwin II zvítězili v kategorii kamionů. Celkově obsadili 11 místo s náskokem 14:25:08 na Lopraise.
´88- v 10. etapě Van de Rijt neuřídil svůj slabší Turbotwin (980PS) a ve 170km/h po sérii přemetů byl z vozu vytržen se sedačkou Kees van Loevezijn, který zůstal mrtev ležet 40m od trosek vozu.Pásy totiž v té době byly podle předpisů uchyceny do sedačky, která se ale vytrhla...V té době byl de Rooy se silnějším Dafem (1220PS) na celkovém 5.místě s minimální ztrátu na vedoucho Vatanena jehož náskok stále snižoval!
Zdroj: 4x4 magazin& Jan Králík
Turbotwin
Hele Oldo sme minimálně tři v ČR, kteří by neskutečně moc rádi udělali Turbotwina a shánějí fotky interiéru, rámu a motorů. Nemáš na tom tvým serveru nějaký? Ten http://www2.shrani.si jsem nějak nepobral...
Jakýkoliv prosím kdyžtak dej do fóra. Dík
Jakýkoliv prosím kdyžtak dej do fóra. Dík
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbotwin
myslíš tuhle obludkuM.S píše:Hele Oldo sme minimálně tři v ČR, kteří by neskutečně moc rádi udělali Turbotwina a shánějí fotky interiéru, rámu a motorů. Nemáš na tom tvým serveru nějaký? Ten http://www2.shrani.si jsem nějak nepobral...
Jakýkoliv prosím kdyžtak dej do fóra. Dík
Re: Turbotwin
Je jedno jestli Turbotwin ´86, ´87, nebo´88. Sháním už hooodně dlouho jakýkoliv fotky toho co jsem psal, nikde nejsou k dostání. Ty cos dal do fóra samozřejmě dávno mam. Potřebuju interiér klasicky vyfocen zevnitř, čili z několika úhlů, hlavně vidět přístrojovku, Tripmastery a pod. Konkrétně ´88 by se mi líbil nejvíc...
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbotwin
Hmm..zkusím se juknoutM.S píše:Je jedno jestli Turbotwin ´86, ´87, nebo´88. Sháním už hooodně dlouho jakýkoliv fotky toho co jsem psal, nikde nejsou k dostání. Ty cos dal do fóra samozřejmě dávno mam. Potřebuju interiér klasicky vyfocen zevnitř, čili z několika úhlů, hlavně vidět přístrojovku, Tripmastery a pod. Konkrétně ´88 by se mi líbil nejvíc...
Re: Turbotwin
Jsem modelář a pokud chci dělat Turbotwina, musím mít fotky interiéru, dělám to s co největším počtem detailů. To auto miluju a kontaktoval jsem už všechny možný lidi, včetně český v podstatě modelářský špičky. Jak jsem psal, nejradši bych ´88, pokud by byly fotky rámu a motorů byl bych nejš?astnější člověk na světě...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů