Stránka 2 z 20
Napsal: ned úno 21, 2010 11:42 am
od ferda2
vitecekk:no tak kamionek to neni,ale treba oproti avce je tam mista dost,celej vrsek mas na skrinky a veci plus dalsi skrinky dole,proto se my nikde nic nepovaluje a je to stroj leti krasne mam 180 motor
Napsal: ned úno 28, 2010 4:35 am
od Alešák
Napsal: úte bře 02, 2010 6:14 pm
od vojtik27
Napsal: úte bře 02, 2010 7:15 pm
od Mr.Kaku
ta boudka z boku je hrozná
Napsal: úte bře 02, 2010 7:18 pm
od vojtik27
nj když to objednavaly tak jim řekly že dlouha kabina se nevejde kvuly nastavbe a když nastavbu pridelaly tak by se tam vpoho vesla
ale co nadelas....kdyby byly spojlery tak by to vypadalo hnedla lip..viz. foto (srry že je to volvo ale je to stejny...kabina atd..)
Napsal: pon črc 05, 2010 10:33 pm
od PALDA
Zdravim chci se zeptat jestly někdo nemá fotky interiéru tohodle vozu? díky předem
Napsal: sob říj 16, 2010 7:14 pm
od fatal_netware
Tak dneska na mě čekalo ráno toto, je pravda že tam kde jsem dneska couval, by se nic většího nevlezlo
Údaje o autě: 12 tun, auto registrováno v období od 1 března 2008 do 31 srpna 2008 v okolí města Portsmouth
Napsal: ned říj 17, 2010 2:20 pm
od gugýto
Ten by byl na cibulu akorát
Napsal: stř říj 27, 2010 11:52 pm
od afro
Napsal: stř lis 03, 2010 10:52 am
od dawid
za kolik jezdite s LF 250 v plnem vykonu s 18tunama..diky... nějak mi to žere.... ale majitel neprotestuje..
Napsal: stř lis 03, 2010 8:08 pm
od V8 Stano V8
Napsal: sob lis 27, 2010 8:03 pm
od fatal_netware
Tak dneska jsem v kanceláři dostal papíry s tím, abych si odchytl venku ty co převážejí návěsy, že mi dají klíče. A pak jsem si ke klíčům našel toto:
Nejdříve mě při nasedání překvapilo umístění tachografu ( viz. poslední foto ). Podle mě je to nejblběji umístěný tachograf co jsem kdy viděl, protože já se rád za jízdy podívám kolik mi ještě zbývá času než musím udělat pauzu.
Pak až jsem se rozjel, tak při brzdění nejdříve nic a pak když jsem na to více šlápl tak to pomalu začalo brzdit. Asi zavzdušněné brzdy. Měl by někdo ty zavzdušněné brzdy odvzdušnit.
Pak jsem byl rád, že jsem našel šestku. Horní řadu, nebo více převodových stupňů jsem už nenašel.
Největší radost jsem potom měl, když jsem se potom vracel z historického centra Londýna, když jsem našel tempomat. Já byl šťastný jako malý Jarda. Na tříproudovce jsem nasadil pět jednotek pod rychlostní limit dané komunikace. Nebudu spěchat, když mám mzdu v hodinovce a ostatní mě mohou v klidu předjet. Vytáhl jsem si žrádlo a pití a v klidu jsem si pojedl, popil, pokochal se okolím a nezapomněl jsem zkritizovat novou výstavbu v Londýně
Napsal: sob lis 27, 2010 10:41 pm
od klidas pepe
když sem jezdil třeba z midlumem tak ten tachograf mně taky dost štval nevím kdo to takhle vymyslel asi nějakej ing
ale třeba novej tak ten ma digi už nad hlavou tohle vypada že je přehozenej za starej ale musí to bejt zažitek tam odmačkavat to je lepší to dělat zvenku ne
aspon na něj vidíš
Napsal: ned pro 12, 2010 7:47 pm
od milhaus
pro " " DAWID" jezdím za 22-37 litrů....
Nevíte jestli se dělá nastavení ( prodloužení ) dveří pro LF 55 ? Myslím abych schoval 2 schod...
Napsal: pon pro 13, 2010 10:17 pm
od HomoFaber
DAF LF45.150, Edinburgh City Council, Edinburgh, GB, 6.9.2009
DAF 45LF150 s nastavbou na odvoz kontajnerov s triedenym odpadom, May Gurney, London - Brent Cross, GB, 18.8.2010