Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Frenky
zamrzlé AD Blue
Asi mně zamrzla močovina,rafika se mně už tři dny nehnula,ale žádnej problém mně to nehlásí(CF 460)Ale včera celej den to hulilo oblaka bílího kouře...Takžě s tím můžu normálně jezdit?Na noc to nemám kam schovat-dílnu nám zrušli :mad:
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
mě se rafička už nepohnula týden,je to normální v těchto mrazivých dnech to má minimální spotřebu AD.počkej si na léto,to nebudeme stíhat dolívat.hulit to hulí protože vlhko,voda v palivu dělá své.
AD zamrzá od cca -11C.v nádrži na AD by měl být ohřev který to ohřívá a tím pádem zabranuje zamrzání,kdyby to zamrzlo rozvítí se ti varování,ale v klidu můžeš pokračovat,ono to po chvilce zhasne jak se to nahřeje,může se to i několikrát za den opakovat.
AD zamrzá od cca -11C.v nádrži na AD by měl být ohřev který to ohřívá a tím pádem zabranuje zamrzání,kdyby to zamrzlo rozvítí se ti varování,ale v klidu můžeš pokračovat,ono to po chvilce zhasne jak se to nahřeje,může se to i několikrát za den opakovat.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
no to AD i kdyby jsi vozil z D či bylo z CZ tak v -20 prostě zamrzne někde v bečce která není chráněná,mi máme bečku výrobce made in PL v hale kde se balí uhlí a napohodu jsem natankoval do auta,v autě při -23C mi spíše dělala problémy řepka v naftě,než AD
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Ahoj, potřeboval bych poradit, není to sice k tématu o zamrzání AdBlue alo o spotřebě AdBlue.mám LF 55.250 18-ti tunu(cca 4 týdny nové, funglovka) nevím kolik přesně je nadrž na Ad-čko ale strašně moc mi to žere.na jednu nádržku najedu okolo 2000km a kolega má to samé auto co já(2 roky staré) a 2 měsíce to netankuje. nevíte čím to může být?? v servisu mi říkají že je to u každého auta idividuální myslíte že je to tak??? Díky moc Libor
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
S zamrzáním AD jsem problém neměl ale občas se mi rozsvítila tahle kontrolka. Po čase už svítila pořád. Zajel jsem na DAF na diagnostiku s tím, že je asi ucpané čerpadlo a nedávkuje mi to AD protože z výfuku šel bílý kouř. Po půlhodině mi řekli, že je v prdeli celej modul AD kterej stojí 40 000 !!!!! nakonec dal všechny slevy co mohli a 25 000 bez DPH V servisu jsem byl asi 5 hodin
:mad:
:mad:
Nežijem proto aby jsme pracovali, pracujem proto aby jsme žili...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů