Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
delivio

Příspěvek

Obrovský nedostatek v Norsku
1. Řidiči nákladních automobilů a tahačů
2. Řidiči autobusů a řidiči tramvají
3. Řidiči stavebních strojů

Nejvíce hrdí jsou řidiči autobusů
Top 20 nedostatkových povolání
http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 8.facebook
sob srp 30, 2014 10:57 pm

delivio

Příspěvek

Pardon..ne zítra,ale až 18 září startuje v D maraton. 24h kontrola rychlosti tak si dejte pozor.I tak pozor, je první školní den.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/neue ... 88756.html
ned srp 31, 2014 8:03 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Fajně. Tak už číhám na "Béďu a Gustava". Jinak toho se já nebojím. Jezdím max.cca.85 ne tempomat tedy jsem v klidu. A rychlosti či zákazy dodržuji. Pravda, místní "verbež" mne i na 60 ce předjíždí. Ale zase mají na to, já ne. :) (ani chuť, tak finance)
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
ned srp 31, 2014 9:10 pm

sof
Příspěvky: 3874
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne sob úno 08, 2020 11:28 am, celkem upraveno 1 x.
ned srp 31, 2014 9:32 pm

Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3381
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

mě zas peskoval šéf, že na tempomat máš větší spotřebu... tak sem jezdil bez tempomatu, ale s pedálem na zemi, protože nebylo času na zbyt...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
ned srp 31, 2014 9:48 pm

sof
Příspěvky: 3874
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne sob úno 08, 2020 11:28 am, celkem upraveno 1 x.
ned srp 31, 2014 9:55 pm

gugýto
Příspěvky: 3642
Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

Tempomat neovlivňuje spotřebu po rovině. V kopcích při překlenutí vrcholu a padání k zemi tak je lepší ten vrchol dojet bez plynu. Podle situace. Když zamnou jede štrůdl tak je víc nezpomaluji. To mě právě sere na hodnocení scanie jízda v kopcích. 37 procent. hm
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
ned srp 31, 2014 10:00 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hmmm, to je ta "kinetická jízda do kopce" a to se teď učím. Jednou mi to jde líp, jednou ne. Zatím hledám jak na to, a kdy je ten správný okamžik na to či ono. Kua ... umět to to by byla paráda.
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
pon zář 01, 2014 9:24 pm

Vojtas.DAF
Příspěvky: 1063
Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
Bydliště: Jevišovice

Příspěvek

"Jednou mi to jde líp, jednou ne"........ To bude tím že každej kopec je úplně jinej, jinak vyjetý koleje, počasí taky není všude stejný, i předjíždějící auto na to má vliv. Těch okolností je dost a naučit se to je kumšt. Ale člověk co k tomu má cit se to naučí brzo :wink:
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
pon zář 01, 2014 9:43 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

JJ to jo. Ale já chci přijít přímo, tak říkajíc "k jádru pudla". Tedy principu jak to aplikovat všude. A kdekoliv a jak koliv. Nezávisle na povrchu. Tedy, abych to byl schopen aplikovat i v zimě na sněhu a zmrzlé vozovce.
Proto to zkouším a "trénuji" pilně. Jinak ještě musím odladit jednu věc. To ale v mém vláknu. :D
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
pon zář 01, 2014 10:24 pm

Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3381
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

bohužel využívání kynetické energie na nesprávných a frekventovaných místech vede k drásaní nervů za tebou jedoucích řidičů, takže bacha na to, kde a jak to aplikuješ...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
pon zář 01, 2014 10:29 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No právě ... :D Nerad bych dostal po papuli či jen vynadáno do CB. :D
Ikdyž většinou se na CB řeší p***y.
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
pon zář 01, 2014 10:34 pm

delivio

Příspěvek

V dopravě jsou jen "chytří lidé." Fuel challange se jezdil před lety, kdy jsi musel vyjet jen s minimem nafty-200L (stejně,ale každý hrál na to, že jej nelapnou).To se pak jezdilo občas i na výpary a očima se tlačila nafta směrem nahoru.
Dnes už jsou všichni chytřejší, jako vývojové střediska výrobců a tak jsou schopni nakombinovat spotřeby všeho druhu na všechny tonáže a trasy.

Na výstavě jsem si zašel ke stánku profíků a ten povídal, že mi napíchne kde jaký kabel a bude kontrolovat jak jedu.Zeptal jsem se jestli jezdil někdy na nákladním vozidle.Povídal, že není potřeba.

V servisu DAF jsem se dostal k letáku, kde bylo hodnocení jízd podle položek. Zavolal jsem na to kontaktní číslo a zeptal jsem se, zda a jaký vliv mají doplňky na snížení spotřeby nafty. Dostal jsem info o jednotlivých procentech. A dotázal jsem se, proč se to tedy nepoužívá. Odpověď- a kdo vám to bude prosím vás za 50-70tis kupovat- neblázněte :wink:
A tak mu povídám - šetřím tedy nebo ne? on- no víte jak to je.Nebudeme si přece nic nalhávat :)

Divím se těm "hloupým" švýcarům :)

Obrázek
úte zář 02, 2014 5:32 am

gugýto
Příspěvky: 3642
Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

Pro využívání kineticky jízdy v kopcích je hlavně potřeba znát trasu... Já se kolikrát vypastím ,že zdělám nohu zplynu a čekám ,že se auto rozletí a on ten kopec je spíš nekopec. Zpomaluju. Šlápnu na plyn a procenta udělají fíííííííííííííííííí a jsem o 5 míň :D
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
úte zář 02, 2014 6:31 am

delivio

Příspěvek

Po některých skutečnostech a mnoha zkušenostech v dopravní branži můžu prohlásit, že když se párkrát cca 3x kouknu na youtube tak vás odoperuji lépe jak lékařská kapacita p.Pomahač
Dobře tak 6x se mrknu v rámci důvěry :wink:

znát trasu je dobré, ale po včerejším přečtení komentářů u postu zelené vlny jsem si jistý, že v současné době nejsou lidi připraveny a dlouho ještě nebudou schopni pobrat některé novinky v našem oboru.
1. napsal, že se táhne do kopce 40tkou...nechápe proč. Zapoměl, že asi bude naložený
2. nechápe, proč z kopce jede kamion jen 80tkou. Asi to měl ve full váze rozhulákat a pak nechat shořet brzdy nebo jet jen jednorázovou jízdu směrem dolu.
3.Nechápe proč by měl jet kilometr před sjezdem za řadou kamionů a tak to proletí a háže myšku mezi kamiony.

Defenzivní styl jízdy je na českých silnicích o hubu a jinde to není lepší. Pak tě sprdne každý machr, co dostane pc program a vidí, že jsi šel na brzdy...s poukazem, že zbytečně a neumíš jezdit.
Dojezdy do kruhových objezdů jsou zážitek lepší jak premiéra filmů. dojíždíš pomalu...snižuješ rychlost a postupně podřazuješ. Kontroluješ situaci před tebou a předvídáš.To nevydrží jedinec za tebou ..hrrrr před tebe myšku.Dobrzdíš ještě jednou a on z čista jasna prásk na brzdy před kruháčem, kde nic nejede. A můžeš si ty procenta strčit maximálně za klobouk :D

Dobře jde vidět využití váhy na trase Stockholm - Jonkoping.Tam jsou houpáky a to se tam velmi využívá.Kluci, co tudy jezdí to znají. 60 tunu do kopce ometeš a z kopce tě zase bere on. A tak se pořád střídáte.

A proto si někdy říkám, že můžeme být rádi, že už nad námi není žádný tyran (komunismus atd) a můžeme se místo spolupráce domastit sami navzájem.Je to asi výhodnější v rámci národa
úte zář 02, 2014 8:18 am

Odpovědět

Zpět na „Uživatelská sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů