Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Rozsáhlé kontroly v Norsku.
V zájmu bezpečnosti všech účastníků silničního provozu se budou norské kontrolní orgány snažit vyřadit s provozu vozidla se špatným technickým stavem.
Unavený řidič a nezpůsobilý tech.stav vozidla je pro všechny ostatní účastníky silničního provozu nebezpečný.
Na hlavní fotce je Ital, který si to prosvištěl kolem kontrolního stanoviště a tak byl dopraven zpět motohlídkou
http://www.tungt.no/transportmagasinet/ ... 924949.ece
V zájmu bezpečnosti všech účastníků silničního provozu se budou norské kontrolní orgány snažit vyřadit s provozu vozidla se špatným technickým stavem.
Unavený řidič a nezpůsobilý tech.stav vozidla je pro všechny ostatní účastníky silničního provozu nebezpečný.
Na hlavní fotce je Ital, který si to prosvištěl kolem kontrolního stanoviště a tak byl dopraven zpět motohlídkou
http://www.tungt.no/transportmagasinet/ ... 924949.ece
Zastavili lotyšského dopravce a zjistili, že odesílatel nemá tušení, že to jejich zboží veze lotyšská firma.
A tak se začali ptát odesílatele.Kde si objednal přepravu. Ten odpověděl, že u svého hlavního dopravce. Zavolali tomu dopravci.Zeptali se kdo objednal na převoz lotyšskou firmu.Zjistilo se, že oni o tom neměli tušení, protože dopravu přenechali sub dopravci a ten to prodal přes dalšího dopravce teprve lotyšské firmě.
Dále tu dopravní větev rozebírají. Dotazují se jestli je to pro odesílatele výhodné a odpovídají si sami, že ne.Poukazují na to, že to je hlavní jádro problému.
Jádro problému
Tady je podle našeho názoru jádro kabotážní problematiky. Doprava, kterou v podstatě objednává a hradí vlastník zboží se prodala přes několik dopravců. Každý musí musí nést odpovědnost a ne východoevropan, který dělá svou práci. Práce, která měla původně jinou cenu, než to, co dostane zaplaceno.
A odesílatel si teď možná změní dopravce a nebo si pohlídá aby to nešlo dál přeprodat.
Ti se s tím nepárají
http://www.tungt.no/transportmagasinet/ ... 924592.ece
A tak se začali ptát odesílatele.Kde si objednal přepravu. Ten odpověděl, že u svého hlavního dopravce. Zavolali tomu dopravci.Zeptali se kdo objednal na převoz lotyšskou firmu.Zjistilo se, že oni o tom neměli tušení, protože dopravu přenechali sub dopravci a ten to prodal přes dalšího dopravce teprve lotyšské firmě.
Dále tu dopravní větev rozebírají. Dotazují se jestli je to pro odesílatele výhodné a odpovídají si sami, že ne.Poukazují na to, že to je hlavní jádro problému.
Jádro problému
Tady je podle našeho názoru jádro kabotážní problematiky. Doprava, kterou v podstatě objednává a hradí vlastník zboží se prodala přes několik dopravců. Každý musí musí nést odpovědnost a ne východoevropan, který dělá svou práci. Práce, která měla původně jinou cenu, než to, co dostane zaplaceno.
A odesílatel si teď možná změní dopravce a nebo si pohlídá aby to nešlo dál přeprodat.
Ti se s tím nepárají
http://www.tungt.no/transportmagasinet/ ... 924592.ece
Skoro 43% německých řidičů je starších 50 let a 25% je starších 55 let. Mladších řidičů je jen marginálních 2,6 procent.
Počet zahraničních řidičů se zvýšil proti předchozímu roku jen o 1,2% na 9,1% z celkových pracovních sil.
Počet zahraničních řidičů se zvýšil proti předchozímu roku jen o 1,2% na 9,1% z celkových pracovních sil.
http://www.eurotransport.de/news/bag-dr ... n=manuallyStejně jako ostatní průmyslová odvětví, musí být nákladní doprava a logistika připravena v budoucnu věnovat více prostředků na nábor a udržení si lidí, než předtím.
Ghana,Slovinsko a možná Pankrác.......další by mohli následovat.Aspirantů je plno. Snad ta Kobra bude makat
http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/cesk ... A3oMMJ_sZw
http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/cesk ... A3oMMJ_sZw
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1567
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
- Netopejr
- Příspěvky: 1381
- Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
lukasV - klidně bych se přihlásil na výběrové řízení pro kontrolní orgány (odbor dopravy, né policie či celníky). Klidně, to mi věř! Ale nemám tam nikoho "známého" - ty to fleky jsou jen po známostech. Bohužel.
Protože to, co panuje tady v CZ (všeobecně) nemá obdobu. Tedy já osobně jsem všemi deseti pro kontroly na cestách. A kontroly na firmách (tacho, účetnictví, bezpečnost práce atd.). A každý normálně smýšlející řidič taky. Nebo mi "zase něco nuniklo" ??
Protože to, co panuje tady v CZ (všeobecně) nemá obdobu. Tedy já osobně jsem všemi deseti pro kontroly na cestách. A kontroly na firmách (tacho, účetnictví, bezpečnost práce atd.). A každý normálně smýšlející řidič taky. Nebo mi "zase něco nuniklo" ??
To není pravdaAle nemám tam nikoho "známého" - ty to fleky jsou jen po známostech. Bohužel.
http://www.cspsd.cz/aktualne-vypsane-kurzy-a-skoleni
Ostatní bez komentáře
Padl by možná radikální výrok
Rado
Jsem četl,že ti chodí jen ty těžkotonážní nabídky.To jako na C vůbec nic
Asi takto: 1 nabídka ...řidič skupiny C + manipulační dělník.
7 nabídek C + E
Většinou přes ÚP.Dvě nabídky Slovenské firmy.
Dnes nabídka pro řidiče dodávky,tedy B ...přesně toto :
Vlastnosti volného místa
Směnnost: Pružná pracovní doba
Pracovní úvazek: Plný
Minimální stupeň vzdelání: Střední odborné (vyučen)
Pracovní poměr: od 2014-10-01
Mzdové rozpětí: od 15000 do 25000 Kč
Vhodné pro: Absolventy středních škol
Osoby se zdravotním postižením (OZP)
Poznámka k volnému místu: Požadujeme:
Řidičský průkaz sk.B, flexibilita, časová nezávislost, ochota cestovat, základní znalost NJ nebo AJ výhodou.
HPP na dobu neurčitou.
Jen bych zdůraznil,že jsem vyplnil dotazník o vzdělání iřidičský průkaz C a práci řidiče jsem zaškrtl jako jednu,nikoliv jedinou možnost...
7 nabídek C + E
Většinou přes ÚP.Dvě nabídky Slovenské firmy.
Dnes nabídka pro řidiče dodávky,tedy B ...přesně toto :
Vlastnosti volného místa
Směnnost: Pružná pracovní doba
Pracovní úvazek: Plný
Minimální stupeň vzdelání: Střední odborné (vyučen)
Pracovní poměr: od 2014-10-01
Mzdové rozpětí: od 15000 do 25000 Kč
Vhodné pro: Absolventy středních škol
Osoby se zdravotním postižením (OZP)
Poznámka k volnému místu: Požadujeme:
Řidičský průkaz sk.B, flexibilita, časová nezávislost, ochota cestovat, základní znalost NJ nebo AJ výhodou.
HPP na dobu neurčitou.
Jen bych zdůraznil,že jsem vyplnil dotazník o vzdělání iřidičský průkaz C a práci řidiče jsem zaškrtl jako jednu,nikoliv jedinou možnost...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů