"Zkaženost mocných je nakonec placena chudými, kteří se kvůli chamtivosti druhých ocitají bez toho, co potřebují a na co mají právo," papež František
Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11907
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
roadtrain
Honzo ...u nás máme lepčí "pořekadlo ": než poseču trávník, je ze mě právník....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
obrázek v článku je trefný..kterýpak dispečer a dopravce se s ním ztotožňuje? ...nehlaste se všichni
https://www.fnvbondgenoten.nl/nieuws/ac ... usttijden/
https://www.fnvbondgenoten.nl/nieuws/ac ... usttijden/
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11907
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
delivio
co na to říci .... mein Gott
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Dispečer popisuje jak se zaměřil na segment expresní přepravy do 3,5t.Z části rozkrývá jeho obchodní politiku a říká, že expresní přeprava není vůbec levná.
Popisuje, že pokud je v oblasti kde není solidní cena tak jede i za menší peníze. Popisuje, že stále více se přesouvají náklady na konkurenci z východu, protože je levnější a že tak má stále větší problém hledat přepravy pro sebe.
Vzpomenul dispečery, kteří se zaměřují jen na svůj vlastní zisk z maximálního výnosu a když není tak to přeprodávají dále.
Odpovídá na kritiku, že si najímá převážně PL řidiče. Těm platí 1200 eur ale že je to hodně v porovnání s východem kde dostávají max 800eur.
Tak proč bych měl držet podnik v D povídá.Uvažuje o založení pobočky v PL.
Min mzda je problém ale že pokud by se zavedla regulace v celé EU tak by neměl žádný problém.
Jeho náklady na pojištění se pohybují cca 3tis eur rok a na východě jen cca 700 rok v PL. Je to do očí bijící rozdíl, říká.
Je stále těžší najít německé řidiče na dálkovou dopravu.Nechtějí jezdit na dlouhou dobu. Řidiči z D tvrdí, že za takové peníze nedělají.Má systém postaven na turnusech 4 týdny a týden doma, nebo dva týdny a tři dny doma.Varianta 4/7 je prý lepší a více flexibilní pro něj.
Nemá problém s okamžitým zavedením digi tacha do všech vozidel ihned.Dispečer musí umět plánovat časy a přestávky na odpočinek.
Atd
Založil rtc v roce 2009 kdy odešel jako dispečer od spediční firmy a zaceluje mezeru v dopravě, kterou našel.Je mu 28let
70% zisku expresní přeprava, dále jiné odvětví od stavebnictví,chemie až po leteckou dopravu.Letecká-air cargo má silný výnos, který je 30% z expresních přeprav.Auta mění cca po dvou letech
.......
A reakce jsou na článek velké.
Popisuje, že pokud je v oblasti kde není solidní cena tak jede i za menší peníze. Popisuje, že stále více se přesouvají náklady na konkurenci z východu, protože je levnější a že tak má stále větší problém hledat přepravy pro sebe.
Vzpomenul dispečery, kteří se zaměřují jen na svůj vlastní zisk z maximálního výnosu a když není tak to přeprodávají dále.
Odpovídá na kritiku, že si najímá převážně PL řidiče. Těm platí 1200 eur ale že je to hodně v porovnání s východem kde dostávají max 800eur.
Tak proč bych měl držet podnik v D povídá.Uvažuje o založení pobočky v PL.
Min mzda je problém ale že pokud by se zavedla regulace v celé EU tak by neměl žádný problém.
Jeho náklady na pojištění se pohybují cca 3tis eur rok a na východě jen cca 700 rok v PL. Je to do očí bijící rozdíl, říká.
Je stále těžší najít německé řidiče na dálkovou dopravu.Nechtějí jezdit na dlouhou dobu. Řidiči z D tvrdí, že za takové peníze nedělají.Má systém postaven na turnusech 4 týdny a týden doma, nebo dva týdny a tři dny doma.Varianta 4/7 je prý lepší a více flexibilní pro něj.
Nemá problém s okamžitým zavedením digi tacha do všech vozidel ihned.Dispečer musí umět plánovat časy a přestávky na odpočinek.
Atd
Založil rtc v roce 2009 kdy odešel jako dispečer od spediční firmy a zaceluje mezeru v dopravě, kterou našel.Je mu 28let
70% zisku expresní přeprava, dále jiné odvětví od stavebnictví,chemie až po leteckou dopravu.Letecká-air cargo má silný výnos, který je 30% z expresních přeprav.Auta mění cca po dvou letech
.......
A reakce jsou na článek velké.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů