Stránka 33 z 36

Napsal: sob srp 30, 2014 10:57 pm
od delivio
Obrovský nedostatek v Norsku
1. Řidiči nákladních automobilů a tahačů
2. Řidiči autobusů a řidiči tramvají
3. Řidiči stavebních strojů

Nejvíce hrdí jsou řidiči autobusů
Top 20 nedostatkových povolání
http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 8.facebook

Napsal: ned srp 31, 2014 8:03 pm
od delivio
Pardon..ne zítra,ale až 18 září startuje v D maraton. 24h kontrola rychlosti tak si dejte pozor.I tak pozor, je první školní den.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/neue ... 88756.html

Napsal: ned srp 31, 2014 9:10 pm
od Netopejr
Fajně. Tak už číhám na "Béďu a Gustava". Jinak toho se já nebojím. Jezdím max.cca.85 ne tempomat tedy jsem v klidu. A rychlosti či zákazy dodržuji. Pravda, místní "verbež" mne i na 60 ce předjíždí. Ale zase mají na to, já ne. :) (ani chuť, tak finance)

Napsal: ned srp 31, 2014 9:32 pm
od sof
.

Napsal: ned srp 31, 2014 9:48 pm
od Gepas
mě zas peskoval šéf, že na tempomat máš větší spotřebu... tak sem jezdil bez tempomatu, ale s pedálem na zemi, protože nebylo času na zbyt...

Napsal: ned srp 31, 2014 9:55 pm
od sof
.

Napsal: ned srp 31, 2014 10:00 pm
od gugýto
Tempomat neovlivňuje spotřebu po rovině. V kopcích při překlenutí vrcholu a padání k zemi tak je lepší ten vrchol dojet bez plynu. Podle situace. Když zamnou jede štrůdl tak je víc nezpomaluji. To mě právě sere na hodnocení scanie jízda v kopcích. 37 procent. hm

Napsal: pon zář 01, 2014 9:24 pm
od Netopejr
Hmmm, to je ta "kinetická jízda do kopce" a to se teď učím. Jednou mi to jde líp, jednou ne. Zatím hledám jak na to, a kdy je ten správný okamžik na to či ono. Kua ... umět to to by byla paráda.

Napsal: pon zář 01, 2014 9:43 pm
od Vojtas.DAF
"Jednou mi to jde líp, jednou ne"........ To bude tím že každej kopec je úplně jinej, jinak vyjetý koleje, počasí taky není všude stejný, i předjíždějící auto na to má vliv. Těch okolností je dost a naučit se to je kumšt. Ale člověk co k tomu má cit se to naučí brzo :wink:

Napsal: pon zář 01, 2014 10:24 pm
od Netopejr
JJ to jo. Ale já chci přijít přímo, tak říkajíc "k jádru pudla". Tedy principu jak to aplikovat všude. A kdekoliv a jak koliv. Nezávisle na povrchu. Tedy, abych to byl schopen aplikovat i v zimě na sněhu a zmrzlé vozovce.
Proto to zkouším a "trénuji" pilně. Jinak ještě musím odladit jednu věc. To ale v mém vláknu. :D

Napsal: pon zář 01, 2014 10:29 pm
od Gepas
bohužel využívání kynetické energie na nesprávných a frekventovaných místech vede k drásaní nervů za tebou jedoucích řidičů, takže bacha na to, kde a jak to aplikuješ...

Napsal: pon zář 01, 2014 10:34 pm
od Netopejr
No právě ... :D Nerad bych dostal po papuli či jen vynadáno do CB. :D
Ikdyž většinou se na CB řeší p***y.

Napsal: úte zář 02, 2014 5:32 am
od delivio
V dopravě jsou jen "chytří lidé." Fuel challange se jezdil před lety, kdy jsi musel vyjet jen s minimem nafty-200L (stejně,ale každý hrál na to, že jej nelapnou).To se pak jezdilo občas i na výpary a očima se tlačila nafta směrem nahoru.
Dnes už jsou všichni chytřejší, jako vývojové střediska výrobců a tak jsou schopni nakombinovat spotřeby všeho druhu na všechny tonáže a trasy.

Na výstavě jsem si zašel ke stánku profíků a ten povídal, že mi napíchne kde jaký kabel a bude kontrolovat jak jedu.Zeptal jsem se jestli jezdil někdy na nákladním vozidle.Povídal, že není potřeba.

V servisu DAF jsem se dostal k letáku, kde bylo hodnocení jízd podle položek. Zavolal jsem na to kontaktní číslo a zeptal jsem se, zda a jaký vliv mají doplňky na snížení spotřeby nafty. Dostal jsem info o jednotlivých procentech. A dotázal jsem se, proč se to tedy nepoužívá. Odpověď- a kdo vám to bude prosím vás za 50-70tis kupovat- neblázněte :wink:
A tak mu povídám - šetřím tedy nebo ne? on- no víte jak to je.Nebudeme si přece nic nalhávat :)

Divím se těm "hloupým" švýcarům :)

Obrázek

Napsal: úte zář 02, 2014 6:31 am
od gugýto
Pro využívání kineticky jízdy v kopcích je hlavně potřeba znát trasu... Já se kolikrát vypastím ,že zdělám nohu zplynu a čekám ,že se auto rozletí a on ten kopec je spíš nekopec. Zpomaluju. Šlápnu na plyn a procenta udělají fíííííííííííííííííí a jsem o 5 míň :D

Napsal: úte zář 02, 2014 8:18 am
od delivio
Po některých skutečnostech a mnoha zkušenostech v dopravní branži můžu prohlásit, že když se párkrát cca 3x kouknu na youtube tak vás odoperuji lépe jak lékařská kapacita p.Pomahač
Dobře tak 6x se mrknu v rámci důvěry :wink:

znát trasu je dobré, ale po včerejším přečtení komentářů u postu zelené vlny jsem si jistý, že v současné době nejsou lidi připraveny a dlouho ještě nebudou schopni pobrat některé novinky v našem oboru.
1. napsal, že se táhne do kopce 40tkou...nechápe proč. Zapoměl, že asi bude naložený
2. nechápe, proč z kopce jede kamion jen 80tkou. Asi to měl ve full váze rozhulákat a pak nechat shořet brzdy nebo jet jen jednorázovou jízdu směrem dolu.
3.Nechápe proč by měl jet kilometr před sjezdem za řadou kamionů a tak to proletí a háže myšku mezi kamiony.

Defenzivní styl jízdy je na českých silnicích o hubu a jinde to není lepší. Pak tě sprdne každý machr, co dostane pc program a vidí, že jsi šel na brzdy...s poukazem, že zbytečně a neumíš jezdit.
Dojezdy do kruhových objezdů jsou zážitek lepší jak premiéra filmů. dojíždíš pomalu...snižuješ rychlost a postupně podřazuješ. Kontroluješ situaci před tebou a předvídáš.To nevydrží jedinec za tebou ..hrrrr před tebe myšku.Dobrzdíš ještě jednou a on z čista jasna prásk na brzdy před kruháčem, kde nic nejede. A můžeš si ty procenta strčit maximálně za klobouk :D

Dobře jde vidět využití váhy na trase Stockholm - Jonkoping.Tam jsou houpáky a to se tam velmi využívá.Kluci, co tudy jezdí to znají. 60 tunu do kopce ometeš a z kopce tě zase bere on. A tak se pořád střídáte.

A proto si někdy říkám, že můžeme být rádi, že už nad námi není žádný tyran (komunismus atd) a můžeme se místo spolupráce domastit sami navzájem.Je to asi výhodnější v rámci národa