Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
murder
Příspěvky: 150
Registrován: pon lis 28, 2011 4:01 pm
Bydliště: mám

Příspěvek

Ojnicka se uz v te tme a smradu z oleje bala, tak se sla juknout ven ;-)
Pekny....
pon led 12, 2015 9:12 pm

RADO71

Příspěvek

:) Jo,přesně.Ale stejně tomu pomohl mráz.Voda z mezichladiče stekla přes potrubí a záklopky do válce mezi hlavu a pist.Nějaké hodinky mrazu.Potom bezelstný strojvedoucí zkusil zapnout kompresor ....a šel předčasné do šaten....
úte led 13, 2015 9:33 pm

RADO71

Nalezeno na Facebooku

Příspěvek

Z facebooku :

Přišel Němec, pobyl a zase odešel a my jsme tady furt.
Přišel mužik, pobyl, odešel a my jsme tady ještě pořád furt.
Přišla Unie, pobude a až se rozpadne, my tu budeme furt.
Těžko nás porazit, když nebojujeme.
A žádný vetřelec nezvládne poslouchat naše vtipy dýl jak čtyřista let, to je vyzkoušeno.
Nestojíme za moc, ale ještě pořád stojíme tady. To není špatné.
Politika tady stojí za hovno
Svatá pravda. Politici jsou šmejdi a kradou atd. a sousedovi, který je volil by se patřilo dát po hubě.
Ale je fakt, že je zvolil ve volbách. To znamená, že tady míváme volby.
A že na politiky můžeš nadávat nahlas a nikdo tě nezavře? To není špatné.
Žijeme v drahotě a bídě
Je to pravda. Všechno stojí peníze a těch nikdo nemáme dost.
S bídou vyjdou naprosté většině jen na vlastní bydlení, placatou televizi, ledničku,
mikrovlnku, pračku, počítač, mobil a aspoň jedno auto do rodiny.
Hlady už tady nikdo neumřel sto let. Máme se tak zle, že jsme líní se za lepší prací odstěhovat z Brna do Ostravy, protože je to hrozně daleko a tady máme garsonku po babičce.
Čtvrtina lidí má denně na cigára, polovina na benzin do auta a tři čtvrtiny na kořalku. To není špatné.
Šéfové jsou parchanti! Svatá pravda, šéfové obecně jsou na hovno. Pokud ale můžeš nadávat na šéfa, znamená to, že máš práci. To není špatné.
Daně jsou vysoké
Jsou. Jsou nekřesťansky vysoké. Pokud ale musíš platit daně, znamená to, že jsi i něco vydělal nebo něco máš.
Horší by bylo, kdybys nic nevydělal a nic neměl. Nakonec to není tak špatné.
Zaměstnanci jsou líní nevděční parchanti.
Ale pokud máš zaměstnance, kterým platíš, znamená to, že jsi borec, který dokáže vést firmu a vydělat tolik peněz, že může dát obživu dalším lidem. To není špatné.
Zdravotnictví stojí za hovno!
No samozřejmě.
Na každém pokoji by měla být telka, všichni by měli mít bílé plomby a právo na okamžitou transplantaci jater.
Takhle se musíme spokojit s tím, že pro nás v nouzi vcelku rychle dojede sanitka, že nás nejdřív zachrání a až pak se ptají po průkazce pojištěnce, že v nemocnici platíme jen za karbanátek a že v rámci pojištění dostáváme velice slušné a odborné služby. To není špatné.
Počasí stojí za hovno!
Naprostá pravda. V létě velké vedro, v zimě krutý mráz. Ale nemáme tsunami, ničivá tornáda ani zemětřesení. To není špatné.
Příroda stojí za hovno!
Pravda. Ani pořádné hory, ani pořádné moře, ani pořádná džungle. Ale zas tu nemáme na každém kroku jedovaté hady, chlupaté pavouky, moskyty, v lese na tebe neskočí hladový tygr a pravděpodobnost, že tě do Berounky stáhne krokodýl, je taky poměrně nízká. To není špatné.
Celé je to tu na hovno!
Je to přesně tak. Ale nikdo nás tu nedrží.
Můžeme se kdykoli sebrat a odstěhovat se na jiné, lepší místo, kde bude všechno v cajku. A taky nám nikdo nezakáže se vrátit, když zjistíme, že takové místo neexistuje a mnohde je to i mnohem horší než tady.
A to není špatné.

Přes všechny ty výše popsané kruté hrůzy, ve kterých tady musíme žít, dokážeme
každodenně řešit kraviny, jako kdo je baníkovec a kdo sparťan, že v televizi dávají ptákoviny a dokážeme se smrtelně vážně hádat a urážet kvůli toho, že jeden chce dph zvednout o procento a druhý o dvě snížit.

Nejsem cestovatel, nikde jsem nebyl, nic jsem nepoznal a nemůžu nic s ničím srovnávat. I přesto si lajsnu prohlásit, že se tady máme jako prasata v žitě, v nejklidnějším koutě galaxie.

Nic důležitého tu nemáme, takže nám to nikdo nechce vzít. Nic nám zas tak moc nechybí, takže sami na nikoho neútočíme. Nejsme bůhvíjak bohatí, aby se nám sem stěhovaly hladové hordy, a nejsme zdaleka tak chudí, abychom se ve stěhovavé hordy proměnili sami. Díky tomu všemu sice nedržíme jako národ moc pohromadě, ale zase nás nikdo jako jedince nijak neomezuje a nemá tendence násilím sjednocovat.
Pokud existuje na světě místo, kde se může každý v klidu a svobodně rozhodnout, čím chce být, jak chce žít a čeho chce dosáhnout, je to tady. Můžeme studovat, cestovat, podnikat, pracovat, chlastat pivo, dělat cokoli, co chceme.
To není špatné. Akorát možná neškodí si to sem tam připomenout.

Líbí se mi tu. Zůstanu tu i příští rok.
čtv led 15, 2015 7:13 am

NeverHome
Příspěvky: 238
Registrován: pát črc 03, 2009 7:59 pm
Bydliště: mám.

Příspěvek

:D :D :D pěkný počtení kolego...
Nejsem Trucker, dělám to jen pro peníze. O iluze jsem přišel a na dobrodružství starej. Ale neznám lepší práci. Volant je můj svět....
ned led 18, 2015 10:50 pm

RADO71

Rozhodl jsem se...

Příspěvek

Je u nás pár strojvedoucích,kteří si volný čas krátí šoférováním autobusů.Já jsem se dlouho rozhodoval na kterou stranu dopravy se dám na plno a co bude moje hobby.Po důkladném sledování toho co se děje v dopravě ,tady na TF a po dobrých radách některých Top lidí zde,kterých si vážím,hlavně Delivia,jsem se rozhodl,že budu švec,který se drží svého kopyta.Budu šoférovat,ale lokomotivy.Po tom co jsem strávil noc s touhle holkou jsem si jistý,že se budeme mít rádi.

Obrázek

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vpqGym08 ... e=youtu.be[/youtube]

Usoudil jsem,že dosáhnout Vašich kvalit v řízení kamionu v mých letech je běh na delší trať,než jsem si myslel.A než bych byl tak dobrý,jak bych chtěl,vlastně bych pomalu končil.Né že by bylo jednodušší kočírovat lokomotivy,něco je tam lehčí,ale spousta věcí naopak těžší.Ale lokomotivy znám líp a je to můj obor.Bohužel vím,že volant je droga a odvykačka bývá neúspěšná.Odjezdil jsem něco dodávkou u dvou firem a teď se musel omluvit ve firmě a skončit vzhledem na časově náročný výcvik.Omluva byla přijata v dobrém a s pochopením a hned jak budu moct (ukončení zácviku,kurzu atd.) tak navážu tam,kde jsem skončil.Jsem totiž přesvědčený,že železnice a silniční nákladní doprava si nekonkuruje.Ani nemůže...je to spíše spolupráce.A tak já budu tak nějak na obou stranách.To je moje vize a věřím,že to půjde.V mezích,které si stanovím já po dohodě.Bez stresu z toho,že musím vzít všechno,co na mně kdo zkusí.
Budu Vás tady pořád dál sledovat,protože tohle fórum má silný potenciál a měl by ho číst každý,kdo o téhle práci vůbec zauvažoval.
Svým způsobem bude celý ten můj chlívek momentálně OT :-) :-) Ale určitě jen dočasně...No jak se znám,tak neodolám a občas stejně něco napíšu i teď.
čtv úno 12, 2015 6:39 pm

sof
Příspěvky: 3874
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne sob úno 08, 2020 12:02 pm, celkem upraveno 1 x.
čtv úno 12, 2015 7:24 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4463
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Příspěvek

Tak koukám co to je za číslo, až se někde budem přetlačovat na přejezdu, dvousystémovka, takže i do Brna můžeš :D :D :D Myslím si, že teď budeš plný dojmů a zážitků, ale časem se z toho stane jen rutina.
Jinak to teď budeš chodit dávat rady na k-report :D :D a budeš blikat na šotouše, druh živočišný :D :D Ať se ti daří a už se těším na nějaké parádní fotky z oblasti železniční, ať tady, nebo na k-reportu nebo jinde. Nebo třeba se dostaneš s foto a videem až na želpage, nebo vlaky net :)
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
čtv úno 12, 2015 7:58 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4463
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Příspěvek

:D :D A ještě jedna taková faktická :D :D Mohl by jsi sem dávat nápovědu, až budeš umisťovat fotohádanky a fotofleky :D :D Abychom mohli být rychlejší, než odborníci na k-repu :D :D
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
čtv úno 12, 2015 8:03 pm

RADO71

Příspěvek

SOFe díky...ale věř mi,že já se volantu úplně nevzdávám.To nejde.Spíše to je pro mně mimo jiné cesta,jak se k němu (ne mkd) a asi ani kamion,dostat.Nebýt na tom závislý, ALE ZAJEZDIT SI ....A z Tvých příspěvků je vidět,že Tě to baví a že jsi se rychle stal profesionál.Tipoval jsem,že to děláš dýl.Tak ať i Tobě se daří za tím volantem a pamatovat ,že nejdůležitější náklad v tom autě je ten v kabině.

4215 - :-) Dám bacha,aby jsme se nikdy tímhle způsobem nepotkali,ale je to hlavně na Tobě.Máš pravdu střídavý automat si poradí i s Brnem :-) Ale k těmto mašinám mám ještě trochu delší cestu.Vyjezdit se musím na jiných.Tohle jsou takové poznání.A co se týká té rutiny :-) V tomto jsou fíři úplně stejní jako šoféři ....občas se jim něco nelíbí,zanadávaj si..ale neodejdou.A není to proto,že by nic neuměli..na dílně by po nich sáhli a spousta z nich má i jiné aktivity.A přiznám se,že na K-REPORT moc nechodím,přijde mi nějak nepřehledný....ale asi taky začnu,budu to potřebovat.Šotouš :thumbud: :D Díky moc a taky ať se daří.Fotky ? Dyť já nejčatěji fotím mobilem nebo kompaktem.Jsem zavrženíhodný fotograf :-)

Současně si vymiňuji právo Vám tady do toho kafrat,když na to budu mít svůj názor a hlavně čerpat informace
:D :D
čtv úno 12, 2015 8:43 pm

Uživatelský avatar
Netopejr
Příspěvky: 1381
Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Rado, kafrej. Jinak držím palce k tomu fírovi. Držím palce a ať se ti daří. :thumbud:
World: 1 + 1 = 2
Czech: 1 + 1 = ?

http://www.barpanet.cz/
pát úno 13, 2015 1:13 pm

pát úno 13, 2015 4:44 pm

RADO71

Příspěvek

Netopejr : Díky chlape a věř mi,že i já Tobě držím palce.Ať se Ti vede a rozhodneš se vždy správně ... :thumbud: :thumbud: :thumbud:

Delivio : Máš pravdu .Jo je to úplně v pohodě,nějaký čudlíčky a páky :D Tohle úplně stačí jako instruktážní video s tím si vystačím do důchodu :D
pát úno 13, 2015 7:07 pm

Uživatelský avatar
Vincek1
Příspěvky: 1267
Registrován: ned pro 04, 2011 10:22 am
Bydliště: Krnov

Příspěvek

Rado-dávej videa,piš,holoubku,piš...Otázka:ten papír na začátku to je nějaká průvodka vlaku?Tam je asi váha a podle toho se upravuje jízda?Sorry ptám se asi hloupě,ale jsem laik :D
(DAF LF 45.220) bývalo:) - teď stůl ( kancelářský ) a židle ( s kolečkama :D )
pát úno 13, 2015 8:09 pm

RADO71

Příspěvek

Přesně tak.Zadává se tam váha nákladu (na nápravu,počet náprav..resp os,podle toho se určuje režim brždění ,potřebná brzdící procenta musí sedět.Některé vagóny se můžou po úplné zkoušce brzdy vyřadit z brždění,ale i tak musí být dostatečná brzdná váha.V opačném případě nemůžeš ten vlak vzít.Když to naklepeš do el. rychloměru a nastavíš,tak ta mašina podle toho brzdí.Navíc ti dokáže změřit od určitého místa metry ,takže zjistíš,jestli se vlezeš na příslušný kolejový oddíl.Kromě toho dostaneš k tomu vlaku rozkaz ve kterém jsou nasány všechny změny,které tě na trati čekají...výluky,změny v čtení návěstí ,kde musíš třeba shodit sběrač a projet bez napětí... je toho kuwa fakt dost na co všechno musí fíra myslet :-)
pát úno 13, 2015 8:32 pm

Uživatelský avatar
Vincek1
Příspěvky: 1267
Registrován: ned pro 04, 2011 10:22 am
Bydliště: Krnov

Příspěvek

Díky za odpověď.Časem se určitě na něco ještě poptám.Také se přidám s přáním úspěchů ve tvém konání,kamaráde(dovol to familiární oslovení :wink: ) Víťa
(DAF LF 45.220) bývalo:) - teď stůl ( kancelářský ) a židle ( s kolečkama :D )
pát úno 13, 2015 8:44 pm

Odpovědět

Zpět na „Uživatelská sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů